Hakutulokset

  1. M

    Toukovaavit 2011

    Ps. kyllä, hiuksia on alkanut lähtemään, niitä oli jopa autonoven välissä tänään, hiljaa tuulessa heiluivat :D
  2. M

    Toukovaavit 2011

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Huh, 34 sivua tekstiä, en ole tainnut juuri käydäkään vauvan syntymän jälkeen. Lueskelin muutaman sivun taaksepäin ja onnittelut Piuh uudesta raskadesta! Vau! Meillä vauva (5kk) on maistellut teelusikan kärjellisiä marjoja, hedelmiä ja vähän porkkanaa ja...
  3. M

    Toukovaavit 2011

    Nelli oletko kokeillut pitää vauvaa masullaan reisien päällä tai masullaa kyynärvarren päällä? siis kuin kehtoasennossa mutta masullaan niin että nenä on kohti kyynärvartta. ei meidän lapset ole viihtyneet koskaan kehtoasennossa vaan näin. tai sitten nostan olkapäälle siten että katsoo...
  4. M

    Toukovaavit 2011

    Pitkästä aikaa täällä, on kädet täynnä hommaa koko ajan. Täällä myös vauva vetää henkeen maitoa,, mulla varsinaiset suihkutissit. Olen huomannut että rintakumi auttaa vauvaa, kun pitää vielä hetken herumisen jälkeen ja sitten voi ottaa pois kun tulva ja suihkuaminen tasoittuu. Luulen että...
  5. M

    Mikä mahtaa vauvalla olla ? (Vauva kohtapuolin 2kk)

    Me ollaankin samassa toukokuisten pinossa. Meidän tyttö nukkunut alusta asti yöt parilla syötöllä, päivällä nukkuu max. 20min. kerraallaan ja kerran tai kaksi viikossa n.3h unet. Tällä viikolla on alkanut sama pikkukitinä ja vikinä, yksin ei viihdy ollenkaan ja varsinkaan kehtoasento tai...
  6. M

    Toukovaavit 2011

    Kevlarsoul mulla Kefexin niminen antibioottikuuri meneillään rintatulehdukseen, otan itse ja annan vauvalle rela-tippaa. Ei kyllä ole minkäänlaista masuvaivaa tullut, peruspierua kyllä kuten ennenkin. Rela-tippa kun näyttää sopivan, jatketaan Relan D3-tipalla. Kuppa-Tonia olen nauranut...
  7. M

    Toukovaavit 2011

    Miiku76 meillä otettiin hemppa vauvalla laitoksella koska napanuora oli niin tiukasti kaulan ympärillä että katkaistiin ennen kuin sain työntää vauvan kropan ulos. Istukasta ei siis ehtinyt mennä "viimeistä" verisatsia vauvalle, hemppa oli kuitenkin 205. kätilö sanoi että vauvalla pitää olla yli...
  8. M

    Toukovaavit 2011

    Onnittelut uusille äideille minunkin puolesta! Täällä myös huomionhakuinen esikoinen, vauvaa kyllä hellästi hoitaa ja pussailee. Rintatulehdukseen hain juuri lääkkeet, on ikävä tauti, ensimmäistä kertaa päällä. Synnytyksestä-alkoi kahdella pamauksella kohdusuulla ja meni limatulppa...
  9. M

    Toukovaavit 2011

    Juhlallista tulla uuteen pinoon! Tyttö syntyi 20.5 rv 41+1, 52cm ja 3,8kg Kaiki meni hyvin, nopeasti ja lähes kivuttomasti. mj ja tyttö 1,5vrk
  10. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Meille syntyi tyttö 20.5 , 52cm ja 3,8kg. viikot oli 41+1 Kaikki hyvin! Onnea vauvan saaneille ja onnea matkaan vielä odottaville! mustajuuri
  11. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    vattula meillä 3,8v. ilmoittanut moneen kertaan että menee päiväkotiin kun vauva syntyy. satuin kertomaan että vauva nukkuu ja syö koko kesän ja kiinnostus leikkikaverista lopahti siihen. Komea maha Minskulla! Minäkin pyöräilin esikoisesta synnytyspäivään asti, nyt mies ei päästä pyörän...
  12. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Onnea kaikille vauvan jo saaneille! Omanapainen päivitys, täällä edelleen odotellaan. Soittivat polilta yliaikakontrolliin maanantai aamuksi. Toivottavasti ei tarvi mennä! Turvotusta reippaasti ja keho ei jaksa enään, itse vielä tyynenä odottelen. Ei minkäänlaisia tuntemuksia edelleenkään...
  13. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Mulla nousi hemoglobiini 105->120 2 viikossa, foolihappo+rauta+tyrnimehulla alas. Kun lopetin noin viikoksi laski taas, mutta nousi samalla reseptillä nopeasti ylös taas. mustajuuri 39+6
  14. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    :flower: Onnea Nöösi ja Apsi! Urakka ohi! Sekä Leenalle tsemppiä Mustikan hakuun =) Katherinelle kovasti jaksuja, kärsivällisyys alkaa varmaan olemaan jo käytetty. Toivottavasti pääset tositoimiin ennen huomisaamua! vattula kyllä, turvotus lisääntynyt paljon, oikein sellaista tanakkaa...
  15. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Onnea Teddybear! Täällä ei ole mitään synnytyksen merkkejä olossa, viikko vielä laskettuun aikaan. Päätin etten tuskaile synnytyksen alkamista enään ollenkaan, syntyy sitten kun aika on oikea. Muuten lähtee järki. Korkeintaan 3 viikkoa jäljellä, ei ole paljoa se. Fyysisesti olo on...
  16. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Nyt repeää iho alamahasta :( sf 35cm Hyvää vointia kaikille ja Hauskaa Vappua myös! mustajuuri 38+2
  17. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Tiudeliini korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö lapsiveden poisto tehdä niin että neula työnnetään vatsan läpi kohtuun ja ruiskulla imetään neulan kautta.
  18. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Mielenkiintoinen artikkeli: Tutkimus:
  19. M

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Onnea piuh-78 :flower:
  20. M

    Syntyykö nykyään enää vauvoja 43 viikon jälkeen?

    ei kai istukkakaan ole enään toimintakunnossa noilla viikoilla?

Yhteistyössä