Hakutulokset

  1. P

    Ompelin lapselle.. Mutta onkin aivan liian iso. Kannattaako laittaa huutikseen?

    toi on ihana.. ostasin tytölleni jos vaan mahtus mutta taitaa aika pieni olla mein tytölle
  2. P

    Te, joiden lapsi käy/käynyt puheterapiassa....

    meillä kaikki kolme ovat käyneet tyttö: kävi n. 6kk oppi kaikki ne kirjaimet joita ei osannut paitsi r nopea oppimaan (puuttu r,s,d,t,v,j ainakin) meni 4-5v poika :nyt 5v ja on toista kertaa puhetrapiassa puuttuu r,s,d,k todettu lievä dysfasia käy ainakin nyt syksyn poika 3½v on kerran...
  3. P

    Pömppis!

    heh.. mun masu-asukki oli raskausaikana pömppis ja siitä tuo nikki (eli 2004 keksitty)mutta nykyään tuo kuvastaa kyllä hyvin mun mahaani
  4. P

    Nyt on maailmankirjat sekaisin!!!!!

    kiva että tykkää =)' mä jouduin 15v vahtiin mun 5v rääpäle pikkuveljeäni hoitaan iltasin ja leikkiin ja mä en tykännyt..ja vuottra myöhemmin jouduin hakeen eskarista aina..äääärgggh
  5. P

    Pömppis!

    ai..hetki pien tyhjennän =)
  6. P

    Nimiarvoitus

    entäs alkaa l kirjaimellä 6 kirjainta kaverin lapsi saa en oo keksinyt kun linnea mutta ei oo kuulemma se
  7. P

    en saa auki näitä keskusteluja,

    viiveellä aukee täälläkin =(
  8. P

    PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

    on niin pitkä lista että en tiä onko ollu mutta itse muistan mintunvihreät muumipeikko tikku jäätelöt (olin 9 vuotiaana kitarisan leikkauksessa ja sain syödä muumi jätskiä mielin määrin) ja sitten minttu kaakao joka oli ihan huippu
  9. P

    Onko teidän muksut yhtä tarkkoja siivoajia?

    meillä huoneet on ku pyörremyrsky kaikki alas mitä ikinä vaan on saatukin vaatteita myöten. mutta nykyäkseen 7v ja 4v7kk siivoovat ihan mallikkaasti ja jos isi esim vähän auttaa ja laittaa junan autokoppaan niin tulee pian kommenttia että laitoit väärään paikkaan.
  10. P

    Ystäviä paikkakunnalta pino.

    siilinjärvi yytä saa laittaa =)
  11. P

    H:lla alkavia poikien nimiä?

    heikki henri henrik hugo harri näin äkkisiltään tuli mieleen =)
  12. P

    -2,8kg lähtenyt maanantaista nutrilett/allevo-kuurin avulla.

    miten toi niinkun toimii? mitä maksaa? eikö siyödä muuta kun nutriletteja.. mulla tuli nyt maanantaina viikko laihdutusta ja nesteiden lähdettyä paino tippu 3,1kg
  13. P

    kuinka vanhalle lapselle laitat vielä iltapalan tai aamupalan valmiiksi

    kyl mä välillä annan 7v:llekkin vaikka kyllä se jää kaapilla osaa käydä mutta kun on nuo 2 nuorempaa myös niin hyvin voin myös ohimennen tyttöä paapoa =) jos en kotona oo niin osaa kyllä välipalaa ottaa ihan itekkin =)
  14. P

    Onko sinun lapsillasi iso ikäero?

    omilla lapsilla suht pienet ikäerot 1v7kk ja2v8kk mutta esim mun porukoitten erottua mä jouduin jakamaan kaiken mun 10v nuoremman pikkuveljen kans meillä oli sama huone ja se rääpele kävi aina nuuskimassa mun tavaroita,syömässä ja hajottamassa meillä toisen sänky oli toisella seinällä ja...
  15. P

    Kuinka vanha käyttää 128 vaatteita?

    tyttö 7v2kk ja käyttää nyt tuota kokoa
  16. P

    Tässä se nyt on!

    hieno
  17. P

    jee, huomenna sokerirasitus

    mä tykkäsin siitä litkusta ja oisin enemmänkin juonut jos olisivat antaneet =) kamala nälkä oli kun 12 tuntia muutenkin syömättä..
  18. P

    raivoaako muiden 4v?

    meillä saadaan raivareita mutta sillon lentää lelut..tai kiusaapikkuveljeään ottaa lelun kädestä ym
  19. P

    1v2kk ei sano sanaakaan, outoa?

    meillä ei puhunu ees 2v.. eli ei haittaa..
  20. P

    Mitä tykkäsitte siitä Saulin ja Nikon ohjelmasta?

    todella huono..en katso enempää..

Yhteistyössä