Hakutulokset

  1. rentunruusu

    Dubai

    Oisko kellään "tuoretta" kokemusta esim. vuoden aikana matkustuksesta Dubaihin lasten kanssa? Jonkun verran matkakertomuksia olen lukenut mutta kaikki jo useamman vuoden takaa... eli uusinta tietoa kaipaisin. Ollaan mietitty omatoimimatkaa Dubain keskustan tuntumaan kera lasten (5, 8...
  2. rentunruusu

    saiskos vinkkejä tehokkaaseen kiinteytykseen

    Mitkä olis tehokkaimmat keinot vatsan alueen kiinteytykseen? Ja kuinka usein pitäis harrastaa? Painosta ei välttämättä tartteis juurikaan lähteä, mut jos kuitenkin niin maksimissaan 3 kiloa. Kaikki vinkit otetaan vastaan... ja Joensuun seudulla seuraakin urheiluun/ liikkumiseen. =)
  3. rentunruusu

    psoriasis

    Voiskohan olla kun nyt muutaman viikon aikana ilmaantunut käsivarteen kaksi ja kainalon viereen kolme punoittavaa, hilseilevää, tarkkarajaista länttiä? Onko psoriasis yhteyksissä muihin kroonisiin sairauksiin? Onko kellään ja jos niin miten oireilu alkanut? Minkälainen ihottuma ja miten...
  4. rentunruusu

    nyt saa suositella lomakohteita...

    ja hotelleja ja kaikkea kohteeseen liittyvää kehua eli ajankohta tammikuu, lämmintä pitää olla, aikuisille =) kiitos
  5. rentunruusu

    matkailuautolla eurooppaan

    Onko kellään kertoa kokemuksia?
  6. rentunruusu

    sinkkuelämää...

    sattui silmään iltalehden sivulta ja pitihän se testata... kun käskettiin... elokuvaa odotellessa: http://www.iltalehti.fi/viihde/200805307720272_vi.shtml olen Samantha Jones :whistle: :laugh:
  7. rentunruusu

    kesäloma

    Millos pääsette "kesälaitumelle"? Onko jo lomasuunnitelmat tehty vai vieläkö avoimena? Minkälaisia suunnitelmia? Jos vaikka itsellekin sais jotain ideaa =) Itse pidän loman kahdessa osassa, viikon kesäkuussa, josta muutaman päivän lapset on mummin kanssa(silloin mm. konserttiin meno)ja...
  8. rentunruusu

    täällä on ollut todella hiljaista? Onko palstailun aika jo ohi?

    että semmosta? Mie kyllä päivittäin käyn tänkin osion kurkkimassa vaikka muuten oonkin "kirpparilla" :D :laugh:
  9. rentunruusu

    lasten ulkovaatteet

    Oisko kukaan sattunut näkemään jossain lasten maastokuvioisia takkeja myytävän? Tuleva koululainen on sellasta miettiny, kun jollain kaverillaan on nähny ;)
  10. rentunruusu

    perhesiteet-sarja

    aivan mahtava ja wau, mikä näyttelijäkaarti siitä löytyy, "tuttuja" vilisee. Onko muita sarjan seuraajia? Viikolla jopa huomasin että sarjasta jo dvd-box, tekis mieli hankkia sekin :D
  11. rentunruusu

    minne lumput..

    tarkoitan siis vaatteita jotka jo käytön jälkeen kulahtaneita, tahraisia ja ehkä reikäisiäkin?
  12. rentunruusu

    euroviisut

    taas pääsee arvostelemaan ehdokkaita :D vieläkö jaksaa innostaa muita? Meurmania odottelen kovasti esiintymään karsintoihin, ei tosin vielä tänään..
  13. rentunruusu

    hömpänpömppää ajankuluksi

    kenet julkkiksen olet nähnyt viimeksi livenä? äsken kauppakeskuksessa käveli Timo Lavikainen vastaan... viikko sitten Jani Wickholmin :)
  14. rentunruusu

    lehti -suosituksia

    Pari vuotta sitten lopetin seiskan ja meNaiset lehden tilauksen ja tilalle löysin mulle just sopivan lehden c.c. mitä sit irtonumerona ostelin. Siinä mulle just passeli lehti sisällöltään ja ilmestymiskerroiltaan( 1/kk), joten ajattelin sen itselleni tilata. Mutta kuinkas kävikään, koko lehden...
  15. rentunruusu

    tuoksuuko teillä pulla?

    piti ihan tällanen aloitus laittaa kun eilen hokasin et vuos sitten tässä vaiheessa olin jo ennättänyt syödä monta laskiaispullaa( töissä kahvin kera) ja tänä vuonna en vielä yhtäkään ;) ja tais sen verran meikäläistä "viirasta" että heti ylösnoustua rupesin pullataikinan tekoon! Tyttökin...
  16. rentunruusu

    avon ja kotikutsut

    löytyskö konsulenttia 013- alueelta, joka käy kotikutsuilla esittelemässä? Jos löytyy niin oisko esittelyyn yhdisteltävissä esim. kasvo tai käsihoitoja tms. ?
  17. rentunruusu

    luitteko luonnonoikusta iltalehdessä

    Syntyivät peräkkäin - eivät olleet kaksosia 14.1.2008 21:55 Brittiäidin synnyttämä tyttö- ja poikavauva saivat alkunsa eri aikaan. Daily Mail esitteli ihmelapsia verkkosivuillaan. Daily Mail esitteli ihmelapsia verkkosivuillaan. (DAILY MAIL) Harriet ja Thomas Mullineux kasvoivat...
  18. rentunruusu

    uuden vuoden lupaus- suunnitelmat

    Ootteko jo miettinyt jotain tai onko ylipäätään tapana tehdä lupauksia? Pitääkö tekemänne lupaukset yleensä? Itse en muutamaa kertaa lukuunottamatta ole tehny( nekin tupakanpolton lopetus), mut tulevalle vuodelle ajattelin "harjaannuttaa pitempää pinnaa"
  19. rentunruusu

    lahjakkaita nuoria...

    täällä on ollut niiin hiljaista et ajattelin sit viihdyttää teitä näitten lahjakkaitten poikien musiikilla =) hyvää viikonloppua! http://www.youtube.com/watch?v=OiO2_gBsG5s
  20. rentunruusu

    lasten joululahja -toiveet

    Mitäs ne teidän mussukat ovat toivoneet? Laita samalla lapsen ikä ja sukupuoli? Jos vaikka tällä tavalla sais jotain lahjavinkkejäkin.. =) Meillä pojat jonkun verran selailleet lelulehtiä ,mut vielä on epäselvää et mitkä lelut siellä kiinnosti eniten ( tai millä leluilla ne pitemmän päälle...

Yhteistyössä