Hakutulokset

  1. K

    Paljon maksaa s-etukortti?

    Se riippuu ihan osuuskunnasta, täällä kainuussa se maksaa 100 ekeä:(
  2. K

    Onko Kainuulaisia?

    Täällä ois 07 syntyneen äiti, saapi laitella yv:tä :wave:
  3. K

    Miten hankkia uusia ystäviä?

    Mustuin nyt sitten, että pistäkää y-viestiä tulemaan oulun lääniläiset ja muutkin. Kivahan se ois vaikka meilailla, jos ei lähekkäin asutakkaan :wave:
  4. K

    Kainuusta ketään?

    Mulla 04 ja 07 syntyneet lapset, saa laittaa y-viestiä :wave:
  5. K

    Elämäsi kauhein hetki, joka päättyikin hyvin

    se, kun poikamme syntyi eikä hengittänyt ja saimme kuulla asiasta vasta myöhemmin, että oli elytetty.
  6. K

    miten kauan kesti?

    meillä meni 1,5 v. ehkäisyn lopettamisesta eli aika kauan...
  7. K

    Sopeutuminen vauvan tuloon 40v.

    Kiitos vastauksista! Kun lapsi sai luvan tulla, niin kyllä sitä jollakin tasolla tiedosti, että ei se oma aika niin kullankallista ole. Mieheni tulee näköjään toimeen vähemmälläkin hellyydellä ja nyt sitten oikein hellin ja lellin piloille tätä neitiä. Kunhan vain muistaisin, että...
  8. K

    Supistuksen sukuisiako?!

    HEIPPA! VAROVAINEN KANNATTAA OLLA, SILLÄ NUO OVAT MIELESTÄNI NAPAKOITA SUPISTUKSIA. MINULLA ALKOI 10 VUOTTA SITTEN RVKOLLA 33+6 YHTÄKKISET SUPISTUKSET, JOTKA JOHTIVAT SYNNYTYKSEEN SEURAAVAN VUOROKAUDEN AIKANA. ELI SEURAILE JA LEPÄÄ NYT JA MIKÄLI JATKUVAT HAKEUDU PIAN LÄÄKÄRIIN. ODOTAN NYT ITSE...
  9. K

    Onkos äitejä vm. 69 ?

    Täällä vm. -69 äityli Pirkanmaalta. Lapset syntyneet vuosina -97 ja -00. Kolmas tulossa ensi kuussa. :flower:
  10. K

    Äitiysraha v. 2006 verotulojen mukaan,

    Mites jos hakee viimeisten 6kk tulojen mukaan, niin pitääkö olla samalta työnantajalta? Vai voiko olla ollu eri paikoissa töissä sen 6 kk aikana? :whistle:
  11. K

    Sopeutuminen vauvan tuloon 40v.

    Teimme aika nopeasti päätöksen, että vielä saisi tulla vauva. Olin 39v ja raskaus onnistui ensi yrittämällä. Olin plussasta ilonen, mutta sitten alkuviikkojen kohdalla oli keskenmenon oireita, enkä ollut asiasta juuri pahoillani. Ajattelin, että tämä meni näin. Vauva olisikin muuttanut elämää...
  12. K

    Mistä hyvä istuin pyörään?

    Siinähän se kysymys tulikin. Poika nyt 10kk ja osaa istua ja aatelin laittaa kohta pyörän kyytiin. Mistähän sais hyviä ja turvallisia istuimia....
  13. K

    Mieheni lopetti JUOMISEN!

    B) Nyt tulee 1vuosi täyteen, siitä kun mieheni lopetti juomisen. Nyt hän vapaalla lukee nettiä, kuuntelee hyvää musaa, leikkaa omenapuun vanhoja oksia, halkoo polttopuita, pelailee pelejä, auttaa minua kotitaloustöissä. -Jos miehen perusluonne on REHELLINEN, Sinulla voi olla mahdollisuuksia...
  14. K

    minkä ikäiselle ootte ostaneet

    Hei, hyvä kun huomasin tämän. Kyselin juuri sitä että voiko 2v ostaa jo polkupyörän... eli ei kun kauppaan ja ulkoilemaan! menevää kevättä kaikille! =)
  15. K

    2v ja pölkupyörä???

    Näin lehdessä tarjouksen lasten polkupyörästä apupyörillä. Siinä oli että jo 90cm voisi käyttää 12" renkailla olevaa pyörää ja suositusikä 2-4v. Onko kokemusta tai kommentteja? Monet ostavat ekan pyörän kai vasta 3vuotialle, mutta meidän poika on kyllä tarhassa jo polkenut jonkinlaista...
  16. K

    matkarattaita tarvitaan

    Kiitos, pitääpä tutustua. Ovatko olleet hyvät?
  17. K

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Järvenpäästä muita toisen odottajia huhuilisin!!! Saa pistää y-viestiä tulemaan =)
  18. K

    Hätäkaste nimet

    Minulla oli pitkään esikoisen nimet tiedossa. Heistä piti Saara Anni Katriina tai Otto Kalle Ilmari. Tyttärestä tuli Iida Verna Katariina. Eli nimi ei oikein pitänyt paikkansa. Tytär syntyi keväällä ja keskimmäinen nimi kuvasti vuoden aikaa eli kevättä. Kuopukselle miettimme nimiä Emilia Lumi...
  19. K

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kauniita nimiä edellisellä! Täällä oli useampi Lumi- tyttö. =) Meillä on kaksi tytärtä; Iida Verna Katariina ja Venla Lumi Vilhelmiina Iida syntyi keväällä (toukokuussa) 2003, siitä keskimmäinen nimi. Halusimme tätä perinnettä jatkaa pikkusiskollekkin. Venla syntyi tammikuussa 2005.
  20. K

    pähkinöitä alle 2v?

    Osaisiko joku kertoa, saiko alle 2v antaa pähkinöitä? Käsittääkseni yli 1v on lähes kaikkiruokainen, mutta jotenkin tuli mieleen että pähkinöissä oli joku toinen ikäraja, onko näin? En enää muista näitä "ruokasäännöksiä", muuta kuin että alle 1v ei saa antaa hunajaa... Lapsi on nyt 1v 9kk...

Yhteistyössä