Hakutulokset

  1. Panthera leo

    KOKEMUKSIA?: Vanhan sektiohaavan kiinnikkeetkö ne venyy ja paukkuu ikävästi???

    Ongelmapa tämäkin... Eli mulle on tehty kiireellinen sektio v. 2000 ja nyt sitten on viikkoja 9+4... Vasemman puoleinen alavatsa (tossa lonkkaluun reunoilla, munasarjojen (?) kohdalla) kipuilee ja vihloo kummasti. Kivut on kestettävissä, mutta ärsyttäviä. Ja helpottaa kun nousee...
  2. Panthera leo

    Uudelleensynnyttäjät: Millä viikoilla olette tunteneet ekat liikkeet??

    No siinäpä se mietintäni aihe... Kun itse tunsin eilen pientä kupluttelua alavatsalla, liekö jotain suolipulpautuksia ollut, kun viikkoja on niin vähän (tänään 9+1)... Että ei kait näin aikasilla viikoilla kuitenkaan vauvan liikkeitä tunnu... :xmas: Ja tosiaan, tää on vähän kuin uutta...
  3. Panthera leo

    Tuollon iltatähti sille laulan...

    Pitkästä aikaa ilmoittaudun jälleen keskusteluun mukaan... Koskahan oon viimeks täällä kävässyt, aikaa taitaa olla vierähtänyt jokunen vuosi. Että moikkis taas vaan jos joku muistaa. :wave: Pikakuulumiset, että nyt on sitten tikutettu kahta viivaa ja eka änlakäynti olisi edessä. Vähän...
  4. Panthera leo

    Oudot menkat; raskauden mahdollisuus?

    Yleensä mun menkat kestää viikon verran, ja vuodan ku saavista, mutta vimosimmat kesti max 3vrk, eikä rättiin tullut juur mittään. Todella niukat siis. Uskallanko mä toivoa raskauden mahdollisuutta? Ettei taas tarttis pettyä... : /
  5. Panthera leo

    Mä aion lähtee nyt nukkumaan... Joten IMPERIAL jos sulla oli jotain

    nii panes äkkiä yv :D Muille sanon hyvät yöt! :wave:
  6. Panthera leo

    Onko KIROILEVA SIILI ihan oikeasti ko tekijä?

    jos on, niin voin sanoa että uskomattoman mahtavan jutun olet keksinyt! :wave:
  7. Panthera leo

    Ja mie en sitten tajuu tosta naamakirjasta mitään

    olen sinne kirjautut ja pari kamuakin löytäny, silti en tajua. Vaikka mitäs sen on väliä :laugh:
  8. Panthera leo

    Möykkis kaikille!

    :wave: *long time no see*
  9. Panthera leo

    PALSTATAPAAMINEN???

    17.09.2008 mS PRINCESS HK-TALLINNA-HKI??? :wave:
  10. Panthera leo

    jos ukko ei lähe, niin lähtiskö täältä joku sinne risteilylle mun kanssa?

    kunhan kysyn ky ei mulla kavereitakaan ole, joka lähtis. :ashamed:
  11. Panthera leo

    Ukko kuohitsee mut... Tai no vähintään *sensuroitu*

    Tilasin meitille risteilyn ms princesillä 17.9.08 kun yölintu on siellä. Matka on jo maksettuki ja silleen. Ukko sano aiemmin ettei sitä kiinnosta enää laivamatkat.... ja nyt mie meen tekeen näin :ashamed:
  12. Panthera leo

    kun miestä ei kiinnosta

    siis "se homma" täyttää pian 40v - oisko iällä jotain tekemistä asian kanssa... ei kuulemma nouse, vaikka ois kuin kiinnostunut, oon sanonu että lekurille kantsis puhua. Ei hää halua lähteä kuulemaan että on melkeen impo. :headwall: enkä sitä oo sille ees meinannu että ois impo, mutta...
  13. Panthera leo

    Mitä tekisitte?

    Tästä on aikaa melkeen viis vuotta kun "möin" kymmenkunta ps1 pelejä systerille ja sen ukolle. Pyysin niistä 80 euroa. Pelien seassa oli mm FF7, 8 ja 9 sekä muita pelejä. Latiakaan en oo niistä saanu. Pyytäisittekö pelit takasin, vaikka ette omistaisi konsoliakaan? Vai mitä tekisitte? :attn:
  14. Panthera leo

    Pituus, paino ja kengännro gallu?

    Heh, kunhaa huvikseni... :D Mie 157 cm, 66.7 kg ja 37
  15. Panthera leo

    Yksi pikkusista jää meille (niistä hamsupoikasista... TAAS)

    Kaikista pienimmäinen, Miniksi olen sen ristinyt, jää meille. Se on minun söpöliini. =)
  16. Panthera leo

    On ku huppelissa olis

    Tuli valvottua koko yö... Ukon kone meni tilttiin ja sitä laiteltiin -ja hups kello oli jo 4.30. Aattelin etten ala paria tuntia nukkumaan, ku heti aamusta piti kaupassakin kävästä. Tosi urpo olo, ja pitäis vielä ip:llä anopin kuuskymppisille mennä. :snotty:
  17. Panthera leo

    Eipä me sitten vaihdetukaan huoneita...

    Mutta huonekalujen järjestys vaihtui molemmissa huoneissa. Ja ukko auttoi - jopa ihan mielellään. Päästiinpäs kompromissiin. :D
  18. Panthera leo

    Vituttaa kun ton ukon pitää aina lytätä mun ideat...

    Ehdotin ukolle, että vaihdetaan huoneita muksujen kanssa, eli me mentäs muksujen huoneeseen ja nuo kolme sais mein makkarin. Ihan jo senkin takia, että tosiaan muksujen huone on suunnilleen 2.10m x 5m kokonen ja mein makkari on paljon isompi. Saisivat siis tilaa enemmän. Johan alko taas...
  19. Panthera leo

    Mitä tänään tapahtu Serranon perheessä?

    Nukuttiin myöhään, ja nyt ip unohtu kattoo. :wave:

Yhteistyössä