Hakutulokset

  1. H

    Kanteleseikkailu

    Meinaatko sitä tunnaria?
  2. H

    Mikä vaimossa ärsyttää eniten

    Miksi näistä kotihommista aina jaksetaan. Eiko se ole aika pragmaattinen järjestelykysymys. Katsotaan resurssit, sovitaan tavoitteet ja niiden mukaan tehdään järjestys jolla hommat hoidetaan mahdollisimman pienellä vaivalla kuntoon. Esimerkiksi siivouksen ulkoistaminen ei ole kallista...
  3. H

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Ja sitäpaitsi jotkut (en tosiaan väitä, että kaikki, mutta jotkut tietämäni) yh-äidit haluavat hyvin pian tapailun alettua tietää, missä mennään, eivätkä halua (toisaalta ymmärrettävästi) mitään kevyttä treffailua, jos mies ei ole tosissaan. Sekoittaahan se lasten elämää, jos mies haluaa vain...
  4. H

    MIESTEN LAPSIKUUME

    Ei miehellä tietenkään ole niin paljon estrogeenejä veressä, että voisi samalaista konkreettista vauvakuumetta saada, mutta kyllä minä jo 35-vuotiaana alan olla asiasta aina vaan kiinnostuneempi ja lähipiiriin putkahtaneet vauvat vievät ajatuksia siihen suuntaan. Kunha olisi sopiva äiti. :whistle:
  5. H

    Paljonko miehesi tienaa?

    varmaankin paperiprosessinhoitaja, sinikaulusduunarien aatelia :flower:
  6. H

    Paljonko miehesi tienaa?

    pohjapalkka 65.000 vuodessa, bonus noin 40.000, optioiden arvo nyt 20.000, vakuutukset ja terveydenhuolto, sekä autoetu noin 850 kuussa
  7. H

    Onko kellään seksitön suhde kestänyt?

    ettei sitä samaa kumppania niin paljon enää monen vuoden jälkeen halua, ei se tarkoita ettei perhettä rakastaisi. Ei syytä huoleen.
  8. H

    Miksi naisille pitää höpöttää tunteista, niinkuin oikeesti miksi?

    Täälläkin monet tuovat esille sen, että suhde ei toimi kun mies ei puhu tunteista. Mutta kertokaa, miksi se ei voisi toimia? Minun mielestä suhde ja perhe voi aivan hyvin vaikkei tunteita ja suhdetta koko ajan vatvota, päinvastoin paremmin, kun keskitytään itse elämään eikä siitä puhumiseen...

Yhteistyössä