Hakutulokset

  1. F

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    TERP: Oon laittanut joitain päiviä sitten sulle viestiä fb-ryhmään liirtymisestä... Onko viesti tullut perille? FanttiMöhkönen
  2. F

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Moikka, Eilen oli nt ultra ja siellä kaikki hyvin! Niskaturvotusta 1,3 ja kaikki rakenteet löytyivät oikeista paikoista. Isä pääsi sittenkin katsomaan tulevaa pienokaista, oli järjestänyt työjutut niin että pääsi mukaan. Olin niin tyytyväinen <3 Muuten eilinen olikin aivan kauhea päivä, koko...
  3. F

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Nyt on nt ultra aika saatu ja se on maanantaina! :) Kiva että noin pian, mutta harmittaa että mies ei pääse silloin mukaan :-/ Ja aikaa ei saanut enään muutettua. Tämä on meidän ensimmäinen yhteinen lapsi ja olisi ollut ihanaa että mieskin olisi päässyt näkemään vauvan ensimmäistä kertaa...
  4. F

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Heippa :) Pitkästä aikaa kirjottelen, kun kerrankin on jotain kirjoitettavaa. Täälläkin on iltaisin ihan kauhea turvotus, lähinnä vatsan seudulla ja närästyskin vaivaa. Nukkumisasentoa on tosiaan vaikeaa löytää ja näytän siltä kun olisin lähdössä synnyttämään viikon päästä! Päänsärkykin on...
  5. F

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Täällä ainakin pahoinvointi jatkuu ja jatkuu...edelleen! Melko turhauttavaa, tää viikko mennyt oikeastaan vaan maatessa kun mitään ei jaksa/pysty tekemään. Joka aamu alkaa oksentamalla mahanesteet ulos. Sen jälkeen kyllä pystyy syömään esim. leivän aamupalaksi, mutta sen jälkeen huono-olo hiipii...
  6. F

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Moikka, jospa uskaltautuisin jo vihdoin mukaan, muutaman viikon olen jo lueskellut kuulumisianne... Voi siis lisätä listaan: 12.5./FanttiMöhkönen/34/3./KOKS Ar ultrassa kävin 6+1 oman mielenrauhan vuoksi, silloin näkyi jo kun pieni sydän sykki <3. Pahoinvointia on ollut koko ajan ja...
  7. F

    Muuttuneet tunteet lapsia kohtaan...

    Enpä tiedä kuuluuko tää kirjotus nyt tänne vai minne, mutta jospa vaikka täällä vois jakaa tuntemuksiansa... Tilanne on se, että olen eronnut lasteni isästä n. vuosi sitten. Vielä yhdessä ollessamme meidän yhteiset lapset oli koko mun elämä. Eli mitään muuta elämää ei mulla ollut, mies torppasi...
  8. F

    SYYSAIHEISIA LORUJA TAI LAULUJA?

    Sip sap sip sap sip sap saa, tänään sataa ripsahtaa. Sip sap sip sap sip sap saa, sadehan sieniä kasvattaa. Sip sap...............................,........................................ .........................................., etana sieniä maiskuttaa. Sip...
  9. F

    SYYSAIHEISIA LORUJA TAI LAULUJA?

    Sataa sataa ropisee, pili pili pom, pili pili pom, koko pieni nalle puh on niin märkä uh huh huh, koko pieni nalle puh on niin märkä uh!
  10. F

    Millä ihmeellä saan vauvan syömään tuttia? mä en jaksa tätä

    Meillä molemmat huolivat tutin vasta 5-6kk ikäisinä, vaikka ihan pienestä sitä olin koko ajan tuputtamassa, kun tuppas peukalo olemaan suussa tai sitte tissiä pitivät huvituttina.
  11. F

    Eisbärchen -kaukalolämpöpussi

    Mulla olis sellanen kaukaloon laitettava, joka sopii siis myös rattaisiin/vaunuihin/matkarattaisiin tuolla kaapissa joutilaana, jos kiinnostaa. Oli tosi hyvä just kauppareissuilla, kun ei tarvinu pienen läkähtyä. Ostettu viime tammikuussa ja ollut käytössä kevään. On siis kuin uusi. Laita...
  12. F

    Kuvia poikavauvojen kastepöydistä+kukka-asetelmista.

    Tässä meidän ristiäisistä: Ja tässä vielä tarjoilupöytä:
  13. F

    Vauvan oksentelu?

    Voihan se tietysti olla että kuumeilun jälkitautina olis tullu joku tulehdus. Pissatulehduksesta mulla ei kyllä oo kokemusta, ei itsellä eikä lapsilla. Täytynee manantaina käyttää lääkärissä. Kunnalliseen päivystykseen kun en mene kuin ihan pakosta lasten kanssa. Yksityisellä ollaan käyty ja...
  14. F

    Vauvan oksentelu?

    Muuten on kyllä ihan tyytyväinen ja iloinen oma itsensä. Tänään aamulla tosin oli vähän rauhallisempi kuin yleensä. Se johtunee luultavasti huonommin nukutusta yöstä ja vähästä ravinnosta. Mikäköhän tulehdus sillä vois sitte olla? Ja lisää apuja otetaan vastaan. :)
  15. F

    Vauvan oksentelusta

    Vauva siis oksentaa niin monta kertaa että ei enään ole mitään oksennettavaa ja sen jälkeenkin yökkii muutamia kertoja kun mitään ei ole enään mahassa. Mistä voisi johtua nämä oksentelut. Neuvolaankaan ei pääse soittamaan vasta kun maanantaina... Taidan jättää nyt kuitenkin varmuuden vuoksi...
  16. F

    Vauvan oksentelu?

    Keltään apuja?
  17. F

    5kk vauvan oksentelu

    Osaisiko joku neuvoa? Kyseessä 5kk ikäinen vauva, jolla oli ensin neljän päivän ajan kuumetta (reilut 38). Ensimmäisen kuumeettoman päivän yönä oksensi puolen tunnin sisään 5 kertaa. Oli saanut illalla maissivelliä, jota oli saanut myös aiemmin n.3 kertaa. Vellistä ei ainakaan aiemmin ollut...
  18. F

    Vauvan oksentelusta

    Kysyn nyt täältäkin, jos joku osaisi auttaa. Kyseessä 5kk ikäinen vauva, jolla oli ensin neljän päivän ajan kuumetta (reilut 38). Ensimmäisen kuumeettoman päivän yönä oksensi puolen tunnin sisään 5 kertaa. Oli saanut illalla maissivelliä, jota oli saanut myös aiemmin n.3 kertaa. Vellistä ei...

Yhteistyössä