Hakutulokset

  1. M

    Rippijuhlat

    Hei Töllin Ruusa ja kiitos vinkistä!
  2. M

    Rippijuhlat

    Voi mitä nostalgiaa tulla tänne palstalle ❤. Viimeks ollu varmaan 10 v sitten. Mutta asiaan: mun "vauva" pääsee ensi kesänä ripille ja tarjoiluihin haluaisin vinkkejä. Olen ajatellut salaatteja, lihapullia, suolaista piirakkaa, leipiä... kahvin kanssa tietenkin täytekakku ja jotain muuta makeaa...
  3. M

    Venetelan rakentaminen

    Osaisko joku auttaa. Meillä on ihan tavis soutuvene ja halutaan sille semmoinen rullasysteemi että on helpompi työntää vesolle ja taas takaisin rantaan. Se rullajuttu on jo, mutta miten sille rakennetaan se kehikko tms? Tuleeko se rullasysteemi lähemmäs vettä vai sinne "ylemmäs"?Ja joo, en tiedä...
  4. M

    Hometta?

    Hei! Siivoan mökkiä ja huomasin yhden patjan päällisessä muutaman homepilkun. Patjassa ei näyttäisi olevan hometta. Saako homeen jotenkin "pestyä" pois päällisestä? On laadukas ja melko uusi patja enkä haluaisi heittää pois.
  5. M

    Editointiohjelma

    Videoeditointia tarvitsisin.
  6. M

    Editointiohjelma

    Hei Neuvoisitko hyvän ja helpon editointiohjelman, mielellään ilmainen. Kiitos!
  7. M

    Pokemon go lapselle?

    Kiitos vastauksista! Illalla kun koko perhe on taas koolla yritetään uudelleen. Mun laps jolle tätä yritän on 10 vuotias. Toinen vähän alle 12 ja " fiksuna" laittoi itsensä yli 13 vuotiaaksi. Niinkuin varmaan moni muukin. Molemmat osaavat liikennesäännöt ja kävellen pelaavat. Varsinkin...
  8. M

    Pokemon go lapselle?

    Eikö kukaan osaa autttaa?
  9. M

    Pokemon go lapselle?

    Hei! Meillä on taisteltu eilis ilta ja tää aamu et oisin saanut lapselleni peliluvan. Saan luotua lapselle tilin, mutta sivu jää siihen. Ei tule mitään kuittausta tai herjaa. Missä vika? Voiko vaikuttaa kun täällä mökillä ei oo wlan tms vaan 3g:llä yritän. Vai onko ruuhkaa Poke kirjautumisessa...
  10. M

    Ketä häihin kutsutaan..

    Mulla on pieni suku ja miehellä iso. Miehen suvussa sellaisiakin joita en ole tavannut vieläkään. Minun puolelta kutsuttiin tädit, sedät ja serkut puolisoineen ja miehen puolelta tädit ja sedät puolisoineen. Kummastakin suvusta oli suunnilleen saman verran väkeä. En ainakaan tiedä kenenkään...
  11. M

    Naapurista kuului

    Ilmottaisin poliisille että käyvät tarkistamassa mikä tilanne on.
  12. M

    Kissanpentu tulossa

    Voisko kisun hakea vasta kun ehditte olemaan sen kanssa? On varmaan aika turvaton jos noin kauan joutuu olemaan yksin heti uudessa paikassa.
  13. M

    onks tää yleinenkin ilmiö??

    Hiuspuuteri on kans hyvä tuohonkin tarkoitukseen. Itse käytän sitä että tukka pysyy kuohkeampana heti pesun jälkeen. Mulla on vielä sitä "vanhanaikaista" purkissa olevaa, mutta nykyään saa suihkutettavana. On varmaan paljon kätevämpi.
  14. M

    häissä istumajärjestys mutta mistä tiedän minne istua?

    No näin eritavalla me ajatellaan. Musta istumajärjestys on hyvä. ihan oikeasti kaikilla kirkonkylillä ei ole niitä isoja juhlahuoneistoja mistä valita vaan on pidettävä juhlat siinä joka sattuu kohtuullisen matkan päässä olemaan. Ei kai kenellekään voi olla niin Super vastenmielistä istua...
  15. M

    Eläimestä luopuminen :(

    Meillä kissoja, mutta jos joutuisin luopumaan niin veisin piikille. Mä ajatteln että se eläin ikävöis minua ihan niinkuin minä ikävöin sitä eikä se raukka ymmärtäis miksi sen hylkäsin.
  16. M

    Mitä mieltä olette tästä tytön nimestä...

    Mulle tuli mieleen vesimeloni, en antaisi lapselleni nimeksi.
  17. M

    Tasapainoskootteri?

    Onko kenelläkään tasapainoskootteria? Onko kiva vai onko vaarallinen vekotus? Sillä kai saa ajella minkä ikäinen vaan. Meillä 12 vuotias sitä haluaisi kovasti. Kaikenlaisia kommentteja olis kiva kuulla.
  18. M

    Tutustumisleikkejä lapsille

    Hei Muistatko mitään kivaa tutustumisleikkiä lapsille? Ois noin 20 lasta jotka pitäisi saada tutustumaan ja ryhmäytymään keskenään. Noin puolet lapsista jo tuntee toisensa, mutta loput pitäisi tutustuttaa sekä toisiinsa että näihin konkareihin. Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
  19. M

    Miten ikinä saan nukuttua? Ensimmäinen yö ilman miestä

    No minne se mies on kadonnut?
  20. M

    Ongelmana pulskan taas löytää juhlamekko!

    Juu ei tuota ruskeaa paitaa juhliin. Näin yhdellä pyöreähköllä päällä sifonkimekon jossa oli tavallaan kaksi kerrosta ja päällimmäinen kerros oli edestä "halki". No oli siellä tietenkin vuori alla. Mielestäni oli erittäin kaunis vähän rehevämmän naisen päällä. Eikä ollut pitkä, suunnilleen...

Yhteistyössä