Hakutulokset

  1. M

    Rippijuhlat

    Voi mitä nostalgiaa tulla tänne palstalle ❤. Viimeks ollu varmaan 10 v sitten. Mutta asiaan: mun "vauva" pääsee ensi kesänä ripille ja tarjoiluihin haluaisin vinkkejä. Olen ajatellut salaatteja, lihapullia, suolaista piirakkaa, leipiä... kahvin kanssa tietenkin täytekakku ja jotain muuta makeaa...
  2. M

    Venetelan rakentaminen

    Osaisko joku auttaa. Meillä on ihan tavis soutuvene ja halutaan sille semmoinen rullasysteemi että on helpompi työntää vesolle ja taas takaisin rantaan. Se rullajuttu on jo, mutta miten sille rakennetaan se kehikko tms? Tuleeko se rullasysteemi lähemmäs vettä vai sinne "ylemmäs"?Ja joo, en tiedä...
  3. M

    Hometta?

    Hei! Siivoan mökkiä ja huomasin yhden patjan päällisessä muutaman homepilkun. Patjassa ei näyttäisi olevan hometta. Saako homeen jotenkin "pestyä" pois päällisestä? On laadukas ja melko uusi patja enkä haluaisi heittää pois.
  4. M

    Editointiohjelma

    Hei Neuvoisitko hyvän ja helpon editointiohjelman, mielellään ilmainen. Kiitos!
  5. M

    Pokemon go lapselle?

    Hei! Meillä on taisteltu eilis ilta ja tää aamu et oisin saanut lapselleni peliluvan. Saan luotua lapselle tilin, mutta sivu jää siihen. Ei tule mitään kuittausta tai herjaa. Missä vika? Voiko vaikuttaa kun täällä mökillä ei oo wlan tms vaan 3g:llä yritän. Vai onko ruuhkaa Poke kirjautumisessa...
  6. M

    Tasapainoskootteri?

    Onko kenelläkään tasapainoskootteria? Onko kiva vai onko vaarallinen vekotus? Sillä kai saa ajella minkä ikäinen vaan. Meillä 12 vuotias sitä haluaisi kovasti. Kaikenlaisia kommentteja olis kiva kuulla.
  7. M

    Tutustumisleikkejä lapsille

    Hei Muistatko mitään kivaa tutustumisleikkiä lapsille? Ois noin 20 lasta jotka pitäisi saada tutustumaan ja ryhmäytymään keskenään. Noin puolet lapsista jo tuntee toisensa, mutta loput pitäisi tutustuttaa sekä toisiinsa että näihin konkareihin. Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
  8. M

    Word 2007 apuja

    Hei! Miten saan tehtyä Wordiin tekstin jonka alla on kuva? Tai se olisi menossa Facebookiin, mutta pitänee ensin tehdä wordiin ja siirtää sieltä? Vai? Neuvokaa niin että tyhmempikin ymmärtää, kiitos!
  9. M

    Lapsen silmälasit

    Kouluterveydenhoitaja ohjasi 11 vuotiaani optikolle näöntarkastukseen ja lasit määrättiin. Jäi mietityttämään että korvaako joku lapselle määrätyt silmälasit? Hankin tietenkin lasit maksoi ne sitten kuka hyvänsä, mutta muistelisin että joskus ainakin pienet lapset ovat saaneet lasit ilmaiseksi...
  10. M

    Drinkki jouluksi

    No kääk! Tulin etsimään täältä viime vuonna saamaani drinkkiohjetta, mutta en löydä hakua enää ollenkaan ja omista viesteistäkään en löydä... löytyy joitakin 2015 viestejä ja sit ihan hirveesti 2010 viestejä. En siis oo vieraillu tällä palstalla aikoihin. Mutta jos tiedät jonkun hyvän punaisen...
  11. M

    Lahjapulma

    Hei! Auttakaa, pitäis keksiä läksiäislahja urheilulliselle nuorelle naiselle. On lähdössä maasta, eli mikään lasikippo tms säilyteltävä ei käy. Ajattelin leffalippua, mutta en tiedä onko se kovin hyvä idea muuttokiireiden keskellä. Heitelkää kaikenlaisia ideoita, kiitos!
  12. M

    Kananmunakastike ilman vehnäjauhoja

    Help! Miten tehdään uusille perunoille ja sillille kananmunakastike kaveriks kun ei saa käyttää vehnäjauhoja?
  13. M

    Korvasienet

    Hei! Te ketkä valmistatte korvasienistä ruokaa niin kuinka esikäsittelette? Keitätkö kahdesti vai kolmesti? Liotatko ennen keittämistä? Teetkö jotain muuta varmistaaksesi etteivät ole enää myrkyllisiä? Miten puhdistat välineet joilla olet käsitellyt ko sieniä? Kiitos vinkeistä etukäteen :).
  14. M

    Nuori mieslaulaja?

    Auttakaahan nyt. Kuka kumma on suomalainen mieslaulaja, nuori, suunnilleen Robinin ikäluokkaa, vaalea ja kaksikielisestä perheestä? Laulaa englanniksi.
  15. M

    Peter Smith?

    Kuinka moni on saanut perintöä koskevan sähköpostin Peter Smithiltä? Yhdeksän miljoonan perintä tulossa :D.
  16. M

    Navigaattori Samsungiin?

    Hei! Osaisko joku antaa pika-apua kuinka Samsung Galaxy ace4 saa navigaattorin? Oma puhelin rikki, enkä oo Samsungia koskaan käyttäny.
  17. M

    Youtube

    Mun 10 v poika haluis kirjautua Youtubeen, haluis laittaa sinne Minecraft videoita. Maksaako se? Luottokortin numeroa kysyttiin ja ikäraja oli kai 13 v... Onko teidän lapset youtubessa? Mun poika väittää että moni kaveri on.
  18. M

    Annatteko lasten kavereille ruuan?

    Tää aihe on varmaan miljoonaan kertaan puitu, mutta puistaisko vielä kerran? Mulla vanhempi laps nyt neljännellä luokalla, pienempi kakkosella. Kavereita on lähes joka päivä yksi tai kaksi per lapsi. Kaverit tulevat koulusta suoraan ja syövät välipalaa. Sitten kun päivällisaika niin nämä lapset...
  19. M

    Korjataako radioita?

    Mulla on keittiöradiona Tivoli Audio. Nyt siinä ei saa kanavaa kohdalleen millään. No tietenkin joku ruotsalainen ja yle puhe kuuluu :mad: mutta ei mikään mitä haluisin kuunnella, esim ylex. Vai voisko tolle itse tehdä jotain?
  20. M

    Bepanthen Eye?

    Voiko näitä tippoja laittaa lapsille? 8 ja 10 vuotiaat valittaa että silmät vuotaa ja tuntuu kummallisille.

Yhteistyössä