Hakutulokset

  1. J

    Ketä julkkista tahtoisit rakastella juuri nyt?

    Tää oli se mun mies, Joe Manganiello aaaah
  2. J

    Esiintyminen tulossa, tekoripset ja muu laittautuminen epäilyttää, APUJA kiitos!

    Jos tuntuu noin epävarmalta eikä ole ikinä ripsiä laittanut niin en alkais niiden kanssa värkkäämään. Tai sit harjottelet niiden laittoa etukäteen. Ja tupsut on helpommat kuin kokoripset.
  3. J

    Miksi ihminen, joka tulee aggressiiviseksi alkoholista, silti juo itsensä humalaan?

    No jotenkinhan ne paineet pitää purkaa jos ei selvänä saa sanottua
  4. J

    Miten joku suostuu elämään näin sekaisessa asunnossa? :O

    Mua nauratti se keittiön matto, "mistä lie tuohon ajautunut" :D Mie saatan tulla sokeeksi kaikelle rojulle mitä lattialle kertyy, esim yks hylly on odottanu asennusta jo varmaan puoli vuotta Väliaikaisesti tuossa seinän vieressä... Samoin jotain lelua on keskellä olohuoneen lattiaa mutta lienee...
  5. J

    ROmanikerjäläinen tuli tänään pyytämään multa kahta euroa.

    En olis antanu. Lomalla kerran sellasen pienen tivolin edessä istu romanipoika kuppi eessä ja silmät seiso päässä. Sillon kyllä mieli teki ottaa poika mukaan ja viedä kotiin. Irvokasta huumata pieni lapsi ja tuoda ielä tivolin eteen jossa muut lapset ilakoi.
  6. J

    Noloa santapark, hyvin noloa

    Emmie keksi enää mitään :D
  7. J

    Noloa santapark, hyvin noloa

    No en epäile etteikö oltu varauduttu mutta missä se raja tulee vastaan? Jos ilmoitetaan että 800 tyyppiä olis tulossa, tehdäänkö ruokaa 2000 ihmiselle?? Mitä varataan tilalle, jotain pakastemättöä jota sitten hädässä sulatellaan? Jos illalliskortissa lukee sisäfilee niin ei siinä auta, että on...
  8. J

    Noloa santapark, hyvin noloa

    Varautua siihen että vieraita on 200 enemmän kuin ilmoitettu?? Nyt ei ollut kyse mistään rippijuhlien tarjoilusta.
  9. J

    Noloa santapark, hyvin noloa

    Miksi se Santaparkilta on noloa jos safkat on tilattu 800 henkilölle ja paikalle tulee 1000?
  10. J

    Miten pitkään olit lastesi kanssa kotona ja miten pitkään olisit halunnut olla?

    Vähän reilun vuoden enkä sillon halunnu olla yhtään pitempään.
  11. J

    Kiistellään miehen kanssa:onko kumpikaan oikeassa?

    No ei se nyt normaalia ole olla kännissä kotona joka viikonloppu. Mutta parin päivän setti voi olla ihan mukavaa joskus muulloin
  12. J

    Lapsi ehkä kipeä ja reissu tulossa. Mitä tekisit?

    Kävisin lääkärissä ja ottaisin lääkkeet jos tarvitaan. Meillä oli muutama vuosi sitten kaukomatka tulossa ja lapsella tietenkin korvatulehdus alkoi pari päivää ennen. Saatiin 3 päivän antsat ja päästiin matkaan.
  13. J

    Oon paska mutsi. Kivittäkää.

    No mie en oo ees kipee mutta mejän koko viikonloppu on ollu tommonen. Eikä varmaan tänäänkään ennen iltaa liikuta.
  14. J

    Huoh 2-v sai kauhean raivarin nukkumaanmenosta, sitten äitini tuli siihen,...

    Oon vissiin toiminu ihan väärin kun lähtökohtaisesti yritän aina saada lapsen hiljenemään ja rauhoittumaan enkä suinkaan anna "huutaa kiukkuaan loppuun" enkä ole kokenut tukahduttavani tunteita... No joo, melkosen reaktion sait linnunpoikasista, olis sitä voinu pahemmallakin uhkailla.
  15. J

    Meinasi taas mennä hermot päivän tapahtumiin

    Nyt rupes jo naurattaan että minkälainen retki ollu kyseessä jos noin kovasti päivitellään kaikkien ikiä :D Kerran kysyttiin tuolta ja tältä ei ollenkaan ja tuota luultiin nuoremmaksi vaikka oikeesti oli vanhempi... En oo kyllä törmänny tommoseen.
  16. J

    Meinasi taas mennä hermot päivän tapahtumiin

    Tavallaan ymmärrän. Mulle jaksetaan aina päivitellä että kuinka pitkä sä oikeen olet?!? Kyllä se hermostuttaa kun kaikkihan näkee että pitkä olen :D
  17. J

    Voi vinetto! Oli tarkoitus lähteä ystävän kanssa piiiiitkästä aikaa baariin. Kappas, miehelle ei sovi.

    No jos kerran puolessa vuodessa menee niin ei siinä mitään kompromissia tarvi minun mielestä tehdä. Varsinkaan kun tässä nyt ei näytä olevan kyse muusta kuin että miestä harmittaa kun ei itse pääse.
  18. J

    Mässytyttää...*liian tylsää(kö?) siis*

    Tuo ei vaan oo ollenkaan sama asia :D
  19. J

    NinaTT, tytsi, kuka vaan!!!!

    Sie meinaat että makoilet lapsesi kanssa perhepedissä joka hetken kun se nukkuu? Saattavat nukkua aika montakin tuntia, meinaan. Mikä teidän kanta on vaunuissa nukkumiseen? Meillä saattoi nukkua siinä yönkin yli kun saatiin rauhottumaan.

Yhteistyössä