Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Lokakuisista 2010 vierailen, ajattelin kommentoida tuohon rh- asiaan kun osui silmään. Mulla on O- veri ja molemmilla lapsillani A+, molempien synnytysten jälkeen olen saanut anti-D piikin. Se tultiin tosi pian mulle laittamaan, ei tarvinnut itse muistaa tai kysellä. Yksi alkuraskauden...
  2. M

    Gallup - Raskauden oireet

    Raskausviikot nyt 39+4, mutta vastaillaan koko raskauden ajalta. [6] Aamupahoinvointi [7] Isommat, herkemmät rinnat [6] Uupumus [3] Ruoansulatushäiriöt [4] Närästys [0] Peräpukamat [3] Ruokahimot [4] Selkäkipu [7] Virtsaaminen (paljon!) [5] Alavatsakivut [5] Anemia [5] Verta...
  3. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    ONNEA Unna, uni-hki, nipsuliina ja kaikki muutkin jo nyyttinsä syliin saaneet!! Kysymys: Haluatteko että laitetaan synnytystapa syntyneiden listalle? Musta olis ainakin ihan mielenkiintoista vertailla sektioiden/alatiesynnytysten määriä. :) heikku, ihanaa että Matleena-neiti noin...
  4. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    LOKAKUISTEN LOKAKUUN PINO: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1850305-lokakuun-lapset-2010-lokakuussa-meidan-kuu-3-9-vauvaa-syntynyt/ mama-L :heart: Poikanen 39+4
  5. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Puuuhhh!! Jösses mikä homma, täytyis ehkä tehä tota päivitystä vähän useammin niin ei olis tunnin urakka aina kerralla! No mutta nyt pitäis olla kaikki plakkarissa. Ja olenpa ensi kerralla astetta aktiivisempi... :saint: Tarkistakaahan omat tietonne ja huudelkaa jos jotain puuttuu!!! Nyt...
  6. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Syntyneet lokakuiset "Niin pienissä käsissä sydämemme ikuisesti" 12 pienokaista syntynyt ! ** 23.7. Pirkkis - LA 13.10. - 31v - toinen - poika 940g / 34,5cm - rv 28+2 8.8. pokermama - esikoinen - tyttö 1430g 16.8. Nana09 - 20v - esikoinen - tyttö 1070g / 37cm...
  7. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    (ihanat kuvat lainattu Mila's Daydreams) 23.9. Lara- - 22v - esikoinen - KHKS | s. poika rv 39+0 (poikalupaus) 29.9. heikku - 25v - toinen - NKL | s. tyttö rv 36+0 (tyttölupaus) 30.9. Tuike81 - 29v - esikoinen - SATKS - tyttölupaus Auroora - 23v - toinen - VKS | s. poika...
  8. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    NO NYT sain ton listan päivitettyä!!! Etsintäkuulutus Nana09 pokermama kun ehditte/linjoilla olette taas niin laittakaa mulle vaikka yv:na teidän raskausviikot ja oliko tyttö/poikaoloja tai lupauksia jos haluatte niitä listaan. Muussa tapauksessa annan sen olla noin. :) Tack...
  9. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Niin mä en vaan oo tosiaan keksinyt vielä miten saisin yhdelle palstalle mahtumaan odottajat, syntyneet, muistolistalaiset... Silleen ehkä sais että ei säilyttäis synnyttäneitä odotuslistalla mut mun mielestä sanoitte et silleen ois kivempi että en poista...? En mä tiiä oikeesti, musta se on...
  10. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    :attn: Miltäs nyt näyttää lista teistä? Eli laitoin tonne odotuspuolelle perään (s. tyttö/poika ja raskausviikot) ja sitten syntyneisiin myös lisäsin ne raskausviikot. Musta toi on ihan selkeä ja suht vaivaton päivittämisen kannalta. Kunhan muistatte sitten kertoa mulle niitä raskausviikkoja...
  11. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Etsintäkuulutan vielä Pirkkistä, heikkua, pokermamaa ja Nana09:aa millä raskausviikoilla lapsenne syntyi? Niin saadaan tonne listaan... :) ja pokermamalta ja Nanalta puuttuu edelleen ne lasketut ajat myös! Tack!
  12. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    limeee, mulla myös nyt pahentunut närästys ja apteekissa farmaseutti sanoi että mieluusti suosittelevat raskaana olevia ensin kokeilemaan Rennieta ja sitten Gavisconia jos ei auta. Molemmat reseptivapaita. Mulla tehoaa Rennie hyvin. Vinkki, se lakritsin makuinen on kamalaa!! Ja spearmint...
  13. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Joo, toki! Oonkin miettinyt jotain sellasta. Haluaisitteko siis mieluummin LAt sinne syntyneiden perään (ja mahdollisesti myös ne tyttö/poikaolot ja kumpi sitten tuli) vai että säilytettäis tuolla odottajien listalla synnyttäneet? Mä kannattaisin ite ehkä ennemmin tota ekaa vaihtoehtoa...? :)...
  14. M

    Miten te muut saatte laitettua seuraavan kuun pinon kun mulla ei onnistu :(

    Mä tein niinkuin tammikuisten ylläpitäjä ja jaoin 2 viestiin sen "etusivun"... :) Ei tarvinnut poistaa mitään.
  15. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Haa, olin näin nokkela tyttö (eli siis vakoilin Tammikuisten pinosta että ylläpitäjä oli jakanut "etusivun" kahteen viestiin)... Joten näin meilläkin. Ei tarvinnut poistella mitään oleellista, jee! Nyt vielä pitää yrittää kaivaa ne Nanan tiedot tuolta edellisestä pinosta ja siirtää...
  16. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Siirtykäähän uuteen pinoon, arvon odottajat! :) T Ä N N E
  17. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Syntyneet lokakuiset "Niin pienissä käsissä sydämemme ikuisesti" ** 23.7. Pirkkis - LA 13.10. - 31v - toinen - poika 940g / 34,5cm - rv 28+2 8.8. pokermama - esikoinen - tyttö 1430g 16.8. Nana09 - 20v - esikoinen - tyttö 1070g / 37cm 1.9. heikku - LA 29.9. - 25v...
  18. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    (ihanat kuvat lainattu Mila's Daydreams) 23.9. Lara- - 22v - esikoinen - KHKS | s. poika rv 39+0 (poikalupaus) 29.9. heikku - 25v - toinen - NKL | s. tyttö rv 36+0 (tyttölupaus) 30.9. Tuike81 - 29v - esikoinen - SATKS - tyttölupaus Auroora - 23v - toinen - VKS | s. poika...
  19. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Emmabella mun anopilla aikanaan meni ainakin tosta rakkaasta miehestäni eli hänen esikoispojastaan lapsivedet kaupan lattialle jotain rv 38. :D Se onkin sit ainoo oikeastaan kenet tiedän jolla on menny vedet noinniinku Hollywood-tyyliin... heikku, hyvä kun pääsit otattaa niitä tulehdusarvoja...
  20. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Arrrghhhh edelleenkään ei listapäivitykset onnistu. :headwall: :headwall: Valittaa että liikaa merkkejä, liikaa kuvia, liikaa hymiöitä... Oon koittanu lukea muita pinoja et olisko joku ratkaissut tämän ongelman mut näköjään ei vielä...? Hjälp! Kysyn mun it-nerolta tänään illalla ratkaisua...

Yhteistyössä