Hakutulokset

  1. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Hyvä et on menny noinkin hyvin. Mulla hermot käy ylikierroksilla ja nytkin oon nukkunut pari viikkoa taas kuumavesipullo selän alla, se vähän rauhoittaa pahimpia oireita. Kun ei nuku, kivut pahenee ja kun ne pahenee ei nuku sitäkään vähää, kiva noidankehä siis. Mulla onneks vasen pahana, olen...
  2. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Juu olin minä Käsi leikattu kahdesti, ensin kyynärpää, sit ranne. Ei tullut kuntoon, jouduin lopettamaan keittiötyöt kokonaan. Onkohan tässä nyt 10v menty kipujen kanssa. Nyt aika hyvin hallinnassa kivut ( buranalla mennään ) kun oon oppinu mitä voin ja mitä en voi tehdä. Kipuoireyhtymä...
  3. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Eikä silloin palstailuaikana mulla ainakaan ollu facebookkia, puhumattakaan instasta.
  4. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Muuten hei, mehän oltiin todellakin aikaamme edellä virtuaalibaari-iltoinemme.. *onks Seppoo näkyny?*
  5. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Ehkä me ollaan siinä vaiheessa elämää et isompia murheita ja kasvukipuja ei enää ole. Itsellä ainakin pastalla ollessa oli tärkeää kun sai purkaa esikoisen ongelmia, eikä tarvinnut läheisiä stressata 24/7 Tai sai hetken nollattua itseään kun murehtimisen sijaan heitti läppää milloin mistäkin ja...
  6. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Täytyy kans myöntää et ei just tuu mieleen ees aihetta mistä vois aloituksen tehdä. Tai no, jokos vaihdevuodet vaivaa? Sen mitä välillä käy kattomassa ketjuja ni juu ei kiitos, ei enää jaksa hiekkalaatikkoleikkejä. Eiköhän sitä silti välillä tuu käytyä kurkkimassa, jos muistaa.
  7. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Kunhan muistat kertoa koska oot lähdössä kauppaan..
  8. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Huomenta. Mikään ei muutu..Salaliittoteoria mystisestä sisäpiiristä elää ja voi hyvin.
  9. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.
  10. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Älä unohda kipuja ja kolotuksia =)
  11. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Höh. Oon pitäny töissä nyt 2kk maskia naamalla ja tää väsymys ja hermokivut on ihan jäätävää, varmaan happivajetta ihan törkeenä. Onneks pääsen omiin töihin ens viikolla, ei tarvii kokoaikaa pitää maskia.
  12. keppälerttu

    !Hola, amigos! Ketä paikalla?

    Terse! Fantaa lasissa. Saako mennä nukkuu jos väsyttää?
  13. keppälerttu

    Palsta ennen ja nyt

    Palsta oli parhaimmillaan jo ennen tuota aikaa. Silloin täällä sai nauraa maha kippurassa, eipä enää sellaisia ketjuja ilmesty. Harvoin enää viitsii edes lukea mitään, välillä avaa jonkun aloituksen ja sit taas huomaa et eipä olis kannattanut.
  14. keppälerttu

    Mitäs tänne?

    Enköhän mä taas unohda mitä tää on, alkaa toi dynastia jo vaivaamaan
  15. keppälerttu

    Mitäs tänne?

    No juuri näin, muistinkin juuri et miksi täällä ei enää tuu viihdyttyä.
  16. keppälerttu

    Mitäs tänne?

    Ei taida ihan sitä olla mikä tuota kiinnostaa.
  17. keppälerttu

    Mitäs tänne?

    No ei sentään telkkarissa
  18. keppälerttu

    Mitäs tänne?

    Näillä on vissiin 200 hotellissa näitä viihdyttäjiä. Onhan toi ihan kiva homma, kai. Nopeastihan sieltä sit pääsee kotiin jos ei ole.
  19. keppälerttu

    Mitäs tänne?

    En oikeastaan ees tiiä, toihan oli jo melkein 2v jenkeissä aupairina, ja siellä ollessaan sit haki tonnekkin, on kreikkalainen firma. Se kyllä on lapsi- ja perhetyönohjaajaksi kouluttautunut ja kokemusta ja kielitaitoa löytyy myös. Sinne tosin haetaan myös muita viihdyttäjiä, tanssijoita...
  20. keppälerttu

    Mitäs tänne?

    Ei tarvii ku mennä paikalle, asunto ja ruoka tulee sieltä. Lähtee hotelliin lapsia leikittämään.

Yhteistyössä