Hakutulokset

  1. P

    Kotka-Hamina

    Moi Cruella DeVille! Olen Haminan läheltä. Kotona on miesväkeä ikähaitarilla 3v-84v. Mitäs kuuluu? Tarkoitus olis myös käydä Tykkimäessä heinäkuussa.
  2. P

    Kotona olevat 40+ -äidit

    Olen ollut kotona kesäkuusta -06 lähtien. Olen 46v ja sijaisäiti/mummi 3-vuotiaalle pojalle. Elokuun puolella palailen takaisin töihin, osittaiselle hoitovapaalle.
  3. P

    Seurakunnan perheleiri?

    Olen ollut lapsenlapseni kanssa paikallisella perheleirillä 2 kertaa. Olemme tykänneet kovasti, 2 viikon päästä taas mennään. Siellä on ollut eri-ikäisiä perheitä, enimmäkseen äitiä ja lapsia. Uskonnollisuutta ei ole paljoa ollut. Kivaa ohjelmaa lapsille ja aikuisille, yhdessä ja erikseen. Saa...
  4. P

    Hacienda del Sol, Playa de las Americas Teneriffa

    Olen käynyt monta kertaa Puerto de la Cruzissa ja voin sanoa, että se on mielestäni upea paikka. Paikallisia asuu paljon alueella, siisti kaupunki, hyvä vartiointi. Siellä matkailee enimmäkseen keski-ikäisiä ja vanhempia, koska se on rauhallinen (ei karnevaaliaikaan) eikä siellä ole kovaa...
  5. P

    Kuinka paljon ulkoilette lastenne kanssa?

    Oikeastaan joka päivä ulkoillaan mutta kyllä meilläkin se on nykyään aamupäivisin kun tuli pimeää ja liukasta. Pikkuinen (2,5v) haluaa ulkoilla kyllä mutta pukeminen on joskus taistelua. Poika on päiväkodissa 2-3pv/vk aamupäivät ja siellä ulkoilevat, on vaan aika mäkinen piha mutta siinähän...
  6. P

    Kaakonkulman Taaperot

    Heipä hei! Reissusta olen jo selvinnyt, oli hauskaa Pariisissa ja Lontoossa nuoruudenystävän kanssa. Oli oikeaa nauruterapiaa! Oli kiva asua tavallisessa pariisilaisasunnossa, käydä aamulla ostamassa leivät ja croissantit alakerran leipomosta vaihtaa ranskaksi paikallisten kuulumiset. Pääsin...
  7. P

    Boracay

    Enpä tiedä kohteesta mutta olisko tuo aika liian lyhyt ottaen huomioon välimatkoihin menevän ajan? Itse kun kävin Brasiliassa, en olisi mennyt sinne kahta viikkoa lyhemmäksi ajaksi. Olimme lähes 3vk, joten kestimme ne pitkät lentomatkat. Kaveri oli just Thaimaassa ja koneessa oli ollut joku vika...
  8. P

    pidennetty viikonloppu

    Ollaan oltu miehen kanssa kaupunkilomilla suomessa ja ulkomailla. Ihana oli joululahja mieheltä Pariisiin, olimme siellä joulukuun lopulla. Romanttista oli, kävimme Seinen risteilyllä, Montmartrella, kivoissa ravintoloissa. Välillä oli +15 ja aurinkoa, välillä pientä lumisadetta. Lontoossa...
  9. P

    Kaukana "ihmisten ilmoilta"

    Sain ystäviä täällä maalla perhekerhossa ja kaupungissa muskarissa. Nyt poika käy silloin tällöin päiväkodissa eikä enää ihan joka aamu kinua leikkikavereita etsimään. Meillä on matkaa kaupunkiin 13km mutta ei ole aina autoakaan käytössä. Silloin lähdetään rattailla liikkeelle ja yleensä jonkun...
  10. P

    2005 Syntyneet lapsoset

    Moikka taas! Meillä poitsu 2v5kk ja käydään perhekerhossa ja perhekirkossa kerran kuussa. Perjantaina kun lapset siunattiin alttarilla, poika painoi pään alas ja laittoi kädet ristiin (katsoi joltain isommalta mallia) Oli tosi suloisen näköinen, pappi jäi siihen ihmettelemään vähäksi aikaa...
  11. P

    Ikää jo on

    Olin äskettäin tiedotustilaisuudessa missä puhuttiin myös adoptoinnista. Siellä puhuttiin että on varauduttava vuosien odotteluun. Tällä hetkellä Kiina on kuulemma jumissa viranomaisten taholta. Suomeen saadaan sieltä vähemmän lapsia kuin ennen ja kysyntä lisääntyy. Joten hopi hopi hommiin jos...
  12. P

    Kukas sää oot? =)

    P U T T E perkeleellisen uhkea tautisen tappava uskovainen :kieh:
  13. P

    onko teneriffalla siitepölyä helmikuussa?

    Olen ollut Puerto de la Cruzissa monta kertaa helmi-maaliskuussa. Olen itse allerginen kaikille kotilaisille lajeille. Siellä en ole lääkkeitä tarvinnut. Ainoastaan kerran vuorilla sain vähän oireita, ylhäällä kun kasvaa samojakin lajeja kuin meillä. Eteläosissahan ei suunnilleen mikään kasva...
  14. P

    Mistäs päin porukat on?

    Miä olen rannikon läheltä, venäjän rajalle on matkaa 40km. Kotoisin tosta naapurikunnasta, Tampereella opiskelin.
  15. P

    Kaakonkulman Taaperot

    Tulipa kurkattua tänne pitkästä aikaa. Meillä poitsu 2v4kk aloittaa päiväkodissa 3pv/vk klo 9-12. Hän menee sinne tosi mielellään eikä ole minua eli mummia näkevinäänkään. Perhekerhossa käydään yhdessä kerran viikossa. Olen innoissani kuin pieni eläin kun pääsen syyslomalle. Poikani tulee...
  16. P

    Pariisi-Lontoo

    Olen menossa lokakuussa Pariisiin ja sieltä käymään Lontoossa luotijunalla. Onko kellään tuoreita kokemuksia noista kaupungeista ja/tai tuosta junamatkasta? Tykkään hyvästä ruuasta, lastenvaateliikkeistä, nähtävyyksistä, elävästä musiikista. Majoitus on kaverin luona.
  17. P

    Onko muita äitejä jotka käyvät yksin reissussa?

    Syyslomalla pääsen ihan itsekseni matkaan, menen kaverin luo Pariisiin. Kyllä odottavan aika on pitkä kun intoilen täällä. Ihana kaupunki, olen kerran ollut siellä aiemmin. Täytyy alkaa kertailemaan ranskan taitoja..
  18. P

    Milloin syysloma?

    Meillä se on 20.-28.10. (Kaakkois-Suomessa)
  19. P

    jätin pullon, nyt maitoa vain 2dl päivässä

    Meillä poika 2v4kk ja sama juttu, pullon jälkeen ei kovin paljoa maitoa mene. Jogurttia ja juustoa kyllä jonkun verran. Olen ottanut itse ja annan lapsellekin kalsiumtabletin päivässä, rouskuttelee mielellään.
  20. P

    Nuorena äidiksi 3 abortin jälkeen

    Kuulostaa tutulta, en voi ymmärtää että noin nuori on joku vauvatehtailija. Olen 2-vuotiaan lapsen sijaisäiti, tämän lapsen biologinen äiti on 18v ja kohta kolmen lapsen äiti....

Yhteistyössä