Hakutulokset

  1. C

    Gastroskiisi

    Hei kaikki! Tulinpa pitkästä aikaa tänne vakoilemaan. :) Tsemppiä kaikille vauvaa odotteleville! Itselläni tänään 4v täyttänyt gastroskiisipoika (syntyi naistenklinikalla), jonka kanssa viimeksi eilen kävin lääkärissä tsekkaamassa mahan. Meillä tie oli hiukan monimutkaisempi kuin ilmeisesti...
  2. C

    Tunteeko kukaan J. Karjalaisen tuotantoa hyvin?

    Oon jo monta vuotta halunnut erään J. Karjalaisen biisin kuulla. Kuulin sen radiosta kerran vahingossa, enkä muista siitä mitään muuta, kun sen että siinä lauletaan jotain Karjalaisen nuoruudesta. Kuinka hän kuunteli nuorena koulunsa bändin soittoa, ja olisi halunnut mukaan mutta suljettiin oven...
  3. C

    Gastroskiisi

    Heipä hei! Ikävä kuulla, että täällä on ikäviäkin uutisia. Meillä on nyt pian 2vuotta täyttävä pieni gastroskiisipoika, jonka alku oli hankalahko (sairaalassa oltiin reilu 2kk). Sen jälkeen kuitenkin kaikki on sujunut suht normaalisti, kunnes viime kesänä käytiin siellä refluksitutkimuksessa...
  4. C

    Gastroskiisi

    Moikka! Meidän pojalla ikää nyt kohta 1v. 1kk. Vatsa ei ole ollut mitenkään erityisen kovalla. Kakasta on pikkuhiljaa tullut kyllä kiinteämpää, mutta ei se näytä tuottavan ongelmia tuolle. Lääkkeitä oli aluks paaaljon, en edes muita mitä kaikkea (nesteenpoisto lääkettä, ja jotain...
  5. C

    Olipas jytyä ainetta, codesan comp

    Joo sehän on ihan kunnon kamaa. :D
  6. C

    5-6 vuotiaille (yhteis)toiminnallinen tuokio? Aihe talveen liittyvä...

    Tehkää jotain talviaiheisiä kuvisjuttuja?
  7. C

    teho-osasto

    Afrikassa oli kyl Carter, eiks ollutkin...?
  8. C

    pelattaisko?

    Öö. en oo pelannut noita pelejä oikeen koskaan, kun en koskaan oo oikeen tajunnut niitä. Miten noita tavaroita voi käyttää, mitä löytyy?
  9. C

    Kaksplus-keskustelu: Lähtisitkö sijaisvanhemmaksi?

    Lähtisin. Omatkin vanhemmat on olleet. (Siis että on ollut lainasisaruksia mulla, ei että olisin itse sijaisvanhempi)
  10. C

    voiko saada varoituksen?

    Offtopik; meillä poika 1v ja herää vähintään kolme kertaa syömään myös. PLus muut ihme riehumiset.. Jaksamisia! :)
  11. C

    teho-osasto

    Todellakin haluun! :) Vaikka aion silti katsoa sitä kyl. :)
  12. C

    VAHVIN raskausoireesi, ennen testiä?

    Väsymys.
  13. C

    Gastroskiisi

    Heippa! Meidän poika syö Peptijunioria, ja nyt piakkoin aloitetaan lehmänmaito, tosin laktoosittomana. Kirurgi sanoi, että kaikki tuotteet laktoosittomia ensin, sitten ehkä vähälaktoosisia. Melkein kaikissa kaupan velleissä on laktoosia, sillä laktoosi-intoleranssi on näin pienillä tosi...
  14. C

    Työkaveri ihastunut muhun..

    Haa, meillä työkaveri, reilusti itseäni vanhempi, kertoi juuri humalassa olleensa ihastunut muhun jo useamman vuoden. Otan kohteliaisuutena ja jätän asian sikseen. Tämä tapaus ei onneksi itsekään tee mitään kummempaa.
  15. C

    ***HELMET 2008*** Syysviikko 37

    Tervehdys täältäkin! Mulla on hirveä kiire ollut ja väsy, kun mies on olllu kipeenä. Oon siis töiden lisäks (noh, en mä ny kauheesti oo töissä ollut mut kuitenkin) hoitanut miehen ja pojan ja kodin. Pelkään koko ajan itekin että tulisin kipeeks. :/ Niiskulle :hug: Toivotaan parasta. Mä...
  16. C

    Tuleeko muille bikinrajojen ajelusta kipeitä patteja ja nyppyjä?

    Ei pidä ajaa vastakarvaan kauheesti. Ei mulle ainakaan enää tuu, aluks tuli, juurikin siksi kun ajelin vastakarvaan.
  17. C

    Ulkoiletteko vauvojen kanssa joka päivä?

    Kyllä melkein joka päivä. Laiskempina päivinä en. Asutaan sen verran korkeella (ilman hissiä) että ns. turhaan ei paljon tuu ulos lähdettyä. Ja sit ku kerran lähtee ni oonkin melkein koko päivän ulkona.
  18. C

    Mikä on sun kevyt herkku?

    minitomaatit.
  19. C

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    Tervehdys ihan pikaisesti! :) En oo jostain syystä päässy kirjautumaan vähään aikaan tänne. En tiiä sit johtuuko selaimesta vai mistä, mutta nyt taas onnistui. Oon kohta lähössä töihin (jo toisiin tänään, pakko painaa nyt kun sattu saamaan :/ ), mutta käytiin maanantaina nlassa. Ikää 7kk...
  20. C

    ja taas kaikki BB-asukkaat nuoria

    Olihan tokassa kaudessa se hmmm... yks. Se mies, joka oli jotai 4kybänen (?).

Yhteistyössä