Hakutulokset

  1. E

    Kommentoi palstauudistusta

    Kerhot takaisin.
  2. E

    Milloinkas lapsillanne alkaa koulut?

    Meillä alkaa myös 7.8
  3. E

    Laihdutusvinkkejä kyselen

    Säännöliset ruokailu ajat Veden juonti ((2-3 l/vrk) Liikunnan lisääminen. Eikä kieltäydy täysin herkuista, esim kerran kuukadessa salli jotain hyvää. Kotona ei säilössä mitään mille on perso.
  4. E

    kuinka usein vaihdat sidettä, tampoonia, kuukuppia menkkojan aikaan?

    Kupin tyhjennän alkupäivinä 2-4 krt, loppu päivinä tuon 2 krt
  5. E

    Olisko teistä ihan ok et kaverinne hilluu bikineissä miehenne edessä?

    Ihan piti jäädä miettimää, että olenko ny viime päivinä syyllistynyt tuohon kylässä bikineillä oloon. En muista olenko kylässä asti ollut, mutta kyllä mä tuossa ystävän pihassa - ja mökilläkin oon bikinit päällä ollut. Ei oo kaverin miestä haitannut. Eikä kaveria
  6. E

    Ei kai veikkaus aina lapsen koosta pidä paikkaansa?

    Mulla on ekasta kätilö arvioinut vajaa vuorokausi vauvn painoksi 2,5 kg, en kyllä oikein uskonut. Salissa sitten toine. Kätilö sanoi heti, että kyllä vauva on ainakin kilon suurempi. Painoi sitten 3720g. ( 39+6 ) Neljäs arvioitiin noin neli kiloiseksi, painoi sitten kuitenkin 4820g. ( 41+6 )...
  7. E

    Evästä rannalle?

    Niin joku suolainen pannari vois toimia myös
  8. E

    Evästä rannalle?

    Kahvia pitää myös olla
  9. E

    Evästä rannalle?

    Nuohan ne on ne helpoimmat rantsu eväät. Kolmioleipiä, rieskarullia olen tehnyt joskus rantaan evääksi. Olisko joku salaatti?
  10. E

    Montako tuntia nukut yössä?

    Riippuu ihan yöstä. Toissa yönä taisi jäädä 4 tuntiin, viime yönä ehkä 7 h
  11. E

    Auttakaas mua vaihtamaan nämä terveellisempään:

    Mä vaihtaisin vaan tuon juuston siihen Polariin. Rasvaa tarvii kuitenkin. Tietty tuon rypsin voi vaihtaa halutessaan oliiviin
  12. E

    miinan siskolle nimi?

    Hilma vois olla kanssa aika veikee
  13. E

    Tämän päivän ruokailusi

    Aamupalaksi tuorepuuro; kaurahiutaleita, sokeritonta mehukeittoa ja n. 125g rahkaa. Niin sekä kahvia 3 mukillista Myöhäinen lounas: Patonkia jonka täytteenä salaattia ja broilerileikettä, kivennäisvettä. Välipala: Mansikoita Kahvakuulatunnin jälkeenproteiinijuoma. Vielä jotain iltapalaa otan.
  14. E

    Mekko ja hankaavat reidet

    http://www.ebay.com/itm/Bandelettes-Nude-Anti-Chafing-Lace-Thigh-Bands-21-32-New-/310971860322?pt=UK_Hosiery_Socks&var=&hash=item48675e0562 Täältä löytyy
  15. E

    Kuinka kauan olet palstaillut?

    Ihan liian kauan, ihan liian kauan.
  16. E

    Kertokaa omista mokista äitiydessä niin ei ole niin paha mieli

    Kyllähän näitä on sattunut.... Esikoinen alta vuotisena tippu sängystä - enkä edes herännyt. Tai en tiedä onko tippunut vaiko mennyt itse sängystä alas. Samainen tyttö katosia viikon aikana kaksi kertaa samassa kaupassa - aika paska mutsi fiilis. Eikä varmasti ole ainoat jutut, mutta...
  17. E

    Vaihtavatko kaikki täällä alushousunsa joka päivä?!

    No kyllä nyt ainakin sen kerran päivässä.
  18. E

    G: Mitä kaikkea tilaatte netistä?

    Viimeisin oli imuri. Meillä ei oo kuin ruokakaupat täällä, autoton kun olen on paljon helpompi tilata netistä kuin lähteä bussissa raahaamaan noita tavaroita. Eiku hei tytölle tilattiinkin just tabletin suojakuoret. Laidasta laitaan tulee ostettua, ebaysta kaikkea pientä kivaa
  19. E

    Paniikki! Enhän tartuttanut?!

    En usko minäkään että tarttui. Mulla myös tuo viheliäinen vaiva, eikä ole lapsiin tarttunut tämän reilun 22 vuoden aikana kun äiti olen ollut.
  20. E

    Apua askarruttavaan asiaan. Ihmisen hautaaminen kasvot itään päin?

    Olen itsekin kuullut tuosta että vainaja pitäisi laskea hautaan kasvot itään päin. Hiukan googletin. Mitään muuta vastausta en vielä löytänyt kuin sen että paratiisin uskotaan olevan idässä ja sieltä koittaisi myös ylösnousemus.

Yhteistyössä