Hakutulokset

  1. H

    Nostan 3lle ensimmaiselle tarot kortin..

    Niin, olen siis Helsingin Äiti, Yv:na, ja varmasti vastaan! :)
  2. H

    Kerro vankka mielipiteesi!

    äidit eivät ole "ansainneet" erityislapsia eivätkä ole reippaampia, jaksavampia tai mitenkään muutenkaan kestävämpiä erityislapsen saaneena äitinä. Vankkumaton mielipiteeni!
  3. H

    Paljonko sairaslomaa???

    Kun polvi tähystetään ja korjataan rikkimennyt kierukka, paljonko saa sairaslomaa??? En siis mitenkään haluaisi sitä...
  4. H

    Tosi kiva. Löysin itseltäni täitä vaikka olen ollut oireeton.

    sitä oikeasti tietää kuka tartuttanut kehenkin niitä täitä... Ja musta on upeaa että niistä ilmoitetaan! Kamalinta musta on se, että niistä ei kerrota eikä niihin sitten osaa varautua. Hienoa että ilmoitatte kouluun tai päiväkotiin, kiitos siitä sisaret!
  5. H

    Koska puhe on lapsella viivästynyt?

    Eli meillä päiväkodista poikaa suositettiin puheterapian konsultaatiokäynnille. Nyt poika täyttää kohta kuusi vuotta, ja on erittäin vaikeasti puhevammainen.... Onneksi aloitettiin ajoissa, mutta kyllä täytyy myöntää että töitä on tehty ja tehdään edelleen...
  6. H

    Mitä mies haluaa vaimoltaan/vaimo mieheltään?

    Just mies valitti, että 20 vuoden jälkeen ei meillä ole samanlaista kuin ennen, en siis istu hänen vieressään kainalossa. Pahoitin mieleni sydänjuuriani myöten, kun matkalla juuri pidin häntä koko ajan kädestä kun kävelimme ja istuessa istuin jalka hänen jalassaan kiinni. Ihan sama mitä se mies...
  7. H

    Moniko adhd-lapsen äiti tupakoinut raskaana? entä keskosten äideistä? Entä puheenviivästymästä kärsivien lasten äideistä?

    Mun pojalla on erittäin vaikea puhevamma, dyspraksia, enkä koskaaaaaan ole polttanut... Olisikin hel...vetin hienoa sanoa että vamma johtuu siitä, niin tietäisin ainakin ketä syyttää.. itseäni.... vaan en voi.... miestä korkeintaan kun tulee sieltä puolelta...
  8. H

    Mikä on pettämistä?

    pettäminen on jokaiselle erilaista, jokainen näkee sen eritavalla. Hienoa naiset! Tätä ajoin takaa :hug: :hug: :hug: Näistä asioista siis pitää puhua puolison kanssa ja sopia puolison kanssa :heart: :heart: (Ei, en ole pettänyt, okei, olen haaveillut George Clooneysta...) B)
  9. H

    Mikä on pettämistä?

    Mutta mitä sitten? Henkinen pettäminen ei ole konkreettista...???
  10. H

    Mikä on pettämistä?

    Minusta kyllä. Toinen tulee liki sille alueelle joka ei ole minusta sallittua... Tai okei, poskisuudelma ja pikainen "hei hei" suukko suulle... Pettämistä... ???
  11. H

    Mikä on pettämistä?

    Mutta onko nettiseksi konkreettista toimintaa??
  12. H

    Mikä on pettämistä?

    Mutta eihän puoliso voi millään kaikkea tietää... Siis että eihän puolisolle nyt kaikkea tarvitse kertoa... Lähinnä tarkoitan tätä ihan normaalia elämää, että miten vatsa toimii ja särkeekö nyt päätä vai ei, haaveileeko seksin aikana jostain toisesta... En minä ainakaan kerro kaikkea...
  13. H

    Mikä on pettämistä?

    Innokas keskustelu - rakastelu, ja kaikkea siltä väliltä??? Tuli vaan tosta G-piste ohjelmasta mieleen... Musta pettäminen on suutelua ja rakastelua... Jotain konkreettista...
  14. H

    Greyn anatomiasta..kuka katto?(sis.juonipaljastuksia tulevista jaksoista)

    Kukas se Burke olikaan... :headwall:
  15. H

    Erityislasten vanhemmat

    Meidän erityislapsi kävi tänään kahdessa terapiassa, ja ne odotustilat tuntuvat olevan ainoita joissa tunnen olevani hyväksytty, tunnen olevani kotonani. Kun astumme ulos ulkomaailmaan, en tunne kuuluvani poikani kanssa sinne. Ainoa paikka jossa koen olevani hyväksytty, koen poikani olevan...
  16. H

    Eroaisitko tässä tilanteessa...

    Nyt mua alkaa jo huvittamaan oma saamattomuuteni ja kiereskeleminen tässä elämänhelve.tissä... Joo, noin mä vastaan. Ja lopuksi vielä huikkaan "No kun se maksoi siitä niin hyvin että sai käyttää mua hyväkseen!" :headwall:
  17. H

    Mitä mieltä tästä työhakemuksesta, pitäkää peukkuja!

    Varmasti löydät monta hyvää asiaa opiskeluistasi ja urastasi. Onko ehkä jotain järjestöharrastusta josta voisit mainita? Voisit vaikka laittaa lauseen ehkä "Opinnoissani XXX-linjalla sain hyvät ATK-valmiudet joita olen käyttänyt päivittäin. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja...
  18. H

    Eroaisitko tässä tilanteessa...

    Hyvä vastaus. Tosin luulen, että minulta kysytään, että miksi aiheutin mieheni harjoittamaan väkivaltaa... Mitä tein että mieheni, ihana suloinen ja ahkera mieheni, joutui harjoittamaan tuollaista minua kohtaan... Tästä ketjusta olen saanut aivan äärettömän paljon voimaa ja ajatuksia jatkaa...
  19. H

    Mitä mieltä tästä työhakemuksesta, pitäkää peukkuja!

    Kertoisit vähän enemmän työurastasi ja koulutuksesta ja mitä olet niissä oppinut. He eivät halua "kivaa kaveria ja äitiä", vaan kunnon ja osaavan, koulutettavan työntekijän. Näin vastaisin. :)
  20. H

    tämä on jotain aivan kamalaa

    Juuret otetaan pois sieltä kuopasta ettei pahemmaksi pääse... Auttaisin jos voisin. Tulisin vaikka sun mukaan tuonne hammaslääkäriin, olen erikoistunut pelkopotilaiden hoitoon... Tsemppiä :flower:

Yhteistyössä