Hakutulokset

  1. Ä

    Taasko

    no ei ole ei... olen kyllä yrittänyt laittaa muistutuksi kännyyn yms.... mut se taitaapi olla turha itkeä ku p***a on housussa
  2. Ä

    Taasko

    Voinko olla raskaana jälleen???? Viime "kuukautiset" olivat vaan ruskeaa kummallista vuotoa.Ehkäisynä käytän pillereitä(odotan kierrukkaa) mutta unohtelin aikast monta pelleriä viime kierrolla kolmea ja kahta pilleriä otin sit kerralla.... Ei nyt olis ollut tarkoitus noita lapsukaisia lisää...
  3. Ä

    Tietääkö kukaan

    Tietääkö kukaan että mistä saisi munsalan kansallispukuun paidan ja huivin....iiiik ne ovat mulla kadonneet ja haluaisin puvun taas "ehjäksi". KIITOS:snotty:
  4. Ä

    Avon tuotteita käyttäneet

    suihkusaippuat ovat ihania sieltä ja halpoja. Kynsilakkaa tilaan myös sieltä ja joskus jotain meikkejä :D
  5. Ä

    kohdunkaulanpuudute...

    Mulle laitettiin nyt kohdunkaulanpuudute ( synnytin kolmannen) Aivan loistava kivun lievitys. Mulle tuli uni kun puudute oli laitettu nukuin kivuliaat vikat sentit.Eli mulla toimi moitteettomasti....mut kaikki ei sovi kaikille :heart:
  6. Ä

    joko joko

    :heart:
  7. Ä

    joko joko

    Edelleen olen kotosalla.... nyt on tulppa kokonaan poissa... et kyllä noi eiliset kivut taas sai jotain aikaiseksi. Tänään olis aika äippäpolille saapi nähdä mitä siel tuumaavat =)
  8. Ä

    joko joko

    Toivottavasti pääsisin LA:n ei ole kun 9 pvää ja lääkärit luulivat että tämä syntyisi todella etuajassa....mutta kohta on jo H hetki
  9. Ä

    joko joko

    Jokphan sitä tänään pääsis synnyttämään... eilen kävin sairaalassa ja auki oli reilu 3cm kaulaakaan ei ollut jäljellä kun vähän takaalta... tänään on ollut kivut kun kuukautiset alkaisivat... polttaa niin pirusti en edes tunne supistuksia samalla kun polttaa. Täytyy odotella mitä tapahtuu vai...
  10. Ä

    Hajuhemmo??!!

    Juu kaupasta saapi ostettua....mutta kannattaa miettiä ennen ku ostaa.... itse en tiennyt minkä kauheelle lemuavan ukkelin ostin ja kyllä siitä hajusta on sitten saanutkin "nauttia" :D
  11. Ä

    Kolmas haaveessa!?

    Iitse olen 30 lapset ovat 9 ja 7 mieheni aikoi puhumaan kolmannesta....itse vähän epäröin kun elämä on nyt "helppoa" mutta eipä sitä kauaa tarvinnut miettiä.... nyt RV 38 :) Ja olen erittäin onnellinen. Tämä on yhteinen "projekti"
  12. Ä

    PIDENNYKSET

    mulla oli sinetit.
  13. Ä

    paino laskee....

    turvotus on kyllä laskenut....mut ei ihan 4 kiloo...tai en usko.muutenkaan kun tota painoa ei ole tullut ainakaan "liikaa" niin sit sekin laskee.
  14. Ä

    paino laskee....

    No se raskausmyrkytys tästä viel puuttuis.... no mulla on ultra taas ens viikolla et kattovat sillon tilanteen. Kun ei se vaavi halua viel syntyä vaik supistelee kyl jatkuvasti.
  15. Ä

    paino laskee....

    Onko muilla paino alkanut tippumaan loppuraskaudessa??? itselläni oli viime neuvolassa tippunut 2kg viikossa ja nyt on mennyt 5 pvää neuvolasta ja painoa on taas lähtenyt jo 2 kg. Olen kyllä yrittänyt syödä kyllä mutta maha on ihan sekasin... rv 38... niin jotta onko normaalia???? yleensä en...
  16. Ä

    Etova olo, vatsakrampit...

    Itse en usko mihinkään "enteisiin" .... Mä toivon et mä pääsisin tänään tulppa lähti irtoamaan tulee verta ja limaa mut ennen kun ei supista ja kunnolla niin olen varma et juhannus saapuu ennen kun tää lapsi on maailmassa :laugh:
  17. Ä

    Etova olo, vatsakrampit...

    Kyllä sen tuntee koska on synnytyksestä kyse
  18. Ä

    Kai mies saa tulla synnytystapa-arvioon mukaan?

    kyllä saa tulla. mulla oli äiti mukana kun mies oli töissä :D

Yhteistyössä