Hakutulokset

  1. E

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Heippa! Meitin juhannusvauva otti varaslähdön ja syntyi 4.6.09 rv 37+3. Ihana tyttö tuli ihan niin kuin odotettiinkin. :heart: Syntymämittansa olivat 3055g ja 49cm. Lapsivedet meni aamulla klo 6.00 ja sitä seurasi muutama tuntuva säännöllinen supistus. Sairaalaan kun päästiin, olin...
  2. E

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Hei pitkästä aikaa! En ole mitenkään säännöllisesti seuraillut tätä palstaa, mutta kun kerran mukana pinossa ollaan niin ilmottelen välillä omia oloja =) Oon tämmönen hidas hämäläinen eli en ole juuri mitään vielä valmistellut vauvan tuloa ajatellen.. Vaunut odottaa liikkeessä...
  3. E

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Hyvää pääsiäistä! :) Minä olin eilen vapaalla ja lopun pääsiäisen töissä. Muksut vietiin tänään mummulaan, ja mies lähtee hunningolle kavereiden kanssa. En edes muista, milloin mies olisi viimeksi ollut viihteellä... Pääsiäistä edeltävät vapaat käytin siivoomiseen. Poika 3v. alkoi jo...
  4. E

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Huomenta! Vai miten sitä sanotaan yövuoron viimeisillä tunneilla..? Kohta pääsee nukkumaan. Oon ollut taas pitempään pois palstalta, joten moni ei varmaan muistakaan minua. Olen pikkukolmosta odottava kolmekymppinen mamma, lapset iältään 3,5v ja 1v 9kk. Vauvalla tulee ikäeroksi kesäkuussa...
  5. E

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Heippa! Muut kiireet on pitänyt pitkään pois keskustelupalstoilta ja yhtäkkiä tuli mieleen, että meidän pinossa voisi vaikka olla jo syntyneitä! :o No onneksi kaikki vauvat on vielä masuissa kasvamassa. Meidän vauva saa olla vielä kolme kuukautta ja pari viikkoa pitempäänkin jos haluaa =)...
  6. E

    **Kesämassut 2009 Helmikuussa**

    Hö. Oon ihan pudonnu jutuista kun en ole ehtinyt koneelle aikoihin.. :/ Ultraan päästiin vihdoinkin tällä viikolla. Ja kyllä meitin vauvaa ultrattiinkin perusteellisesti. Siis ajan kanssa. Mitat meni keskikäyrällä ja muutenkin oli kaikki kunnossa. Istukka on etuseinällä ihan niin kuin...
  7. E

    **Kesämassut 2009 Helmikuussa**

    Heip! Voi surku, kuinka noista lemmikeistä voi tulla niin suurta huolta ja murhetta :hug: Juhlavaatteista: Mä vedin toissa kesänä yhet valmistujaiset ja parit rippijuhlat samoissa mustissa äitiyshousuissa ja vaihtelin kahta hieman juhlavampaa tunikaa. Kyllä se oli se viimeisilleen...
  8. E

    **Kesämassut 2009 Helmikuussa**

    Heippa! Ihana lukea muiden ultrakuulumisia! Omaan on vielä melkein kaksi viikkoa aikaa. Todellakin toivon, että sukupuoli saataisiin näkymään, niin voisi jotain tehdä hankintojen eteen. Tytön vaatteet meillä on kaikki tallessa, pojan vaatteet olen antanut eteenpäin... Vaunuja olen kanssa...
  9. E

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Heippa! En olekaan pitkään aikaan käynyt täällä. Selasin tossa teidän jutut läpi, mutta en nyt osaa alkaa kommentoida mitenkään. Ilmeisesti osa porukasta on kokonaan kerhon puolella? Olin neuvolassa eilen ja vauvalla oli kaikki hyvin.Verenpaine oli muistaakseni 109/58, vaikka mulla oli...
  10. E

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Heippa! Raffel: Tuo vihlaisu autosta nousemisen jälkeen kuullostaa kohdunkannattimien (vai mitä ne nyt olikaan..) venymisestä johtuvalta. Tuntuu kun vaihtaa nopeasti asentoa. Se voi olla tosi kova kipu, mut menee nopeesti ohi, ja täysin vaaratonta. Tosta en osaa sanoa mitä se jomotus voisi...
  11. E

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Heippa! En oo pitkään aikaan käyny lukemassa juttuja ja nyt olikin monta sivua uutta tekstiä |O Kommentoitavaa riittäis, mutta ei muista mitä... En nyt muista nikkejä, mutta isosti jaksuja teille, joita kipeät supistukset ja muut vaivaa. Lisbetille erityistsempit kun joudut ilman...
  12. E

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Hei! Tervetuloa Elise2! Huimauksesta: Kakkosta odottaessa kerroin lääkärineuvolassa huimauksesta ja ohjeena oli, että juo enemmän. Paineet ja hb oli ok, eli niistä huimaus ei mulla sillon johtunut. Inhottava vaiva, kun ei yhtään kattonut missä kohdassa lähtee silmissä mustenemaan... :/...
  13. E

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Ihan oikein olet käsittänyt =) Saikkua vaan jos ei pysty olemaan loppuun asti.
  14. E

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!!! Mulle napsahti uuden vuoden yövuoro. Täällä sitä istuskellaan ja yritetään pysyä hereillä.. Heräsin tänä aamuna 7.30, päikkäreistä ei toivoakaan, kun ei meidän 3v. suostunut taaskaan ummistamaan silmiään päikkäriaikaan, ja nyt sitten v-ä-s-y-t-t-ä-ä...
  15. E

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Heippa taas! Ummetukseen ja suonenvetoihin voin suositella magnesiumia. :D Kakkosta odotellessa yölliset suonenvedot loppui kun aloin ottaa iltaisin 350 mg magnesiumia. Tässä raskaudessa joku viisas mamma täällä suositteli tupla-annosta magnesiumia, jos ummetus vaivaa, ja onhan siitä apua...
  16. E

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Oon ihan pihalla jutuista kun en ole "joululomani" aikana ehtinyt kertaakaan palstailemaan :o Nyt taas töissä ja tosi hiljaista niin ehtii vähän koneellakin istua. Barbapörrölle paljon jaksamista! Tosi kurja juttu :( Uusia mammoja oli tullut useampi. Tervetuloa kaikille tasapuolisesti...
  17. E

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Heippa! Taas oli monta sivua uutta tekstiä viime käyntini jälkeen. Ootte tosi ahkeria kirjottelijoita! Terevtuloa serafine! Mäkin olin eilen np-ultrassa K-HKS:ssa ja la on 22.6. eli ties vaikka satutaan samaan aikaan synnyttelemään =) Minimamille iso hali ja myöskin hatunnosto...
  18. E

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Heippa! Eppuliinille halit :( Onneksi Sisun vauvalla oli kaikki kunnossa. Nyt vaan otat rauhallisesti vuotojesi kanssa! Helpommin sanottu kuin tehty..? =) Kertokaapa mammat kokemuksia semmosista yhdistelmävaunuista mihin saa sisaruslaudan? Meidän kuopus täyttää 2v. niihin aikoihin...
  19. E

    Haaste: Kaikki mukaan Mitäs nyt? Joulupottiin

    :wave: :xmas:
  20. E

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Voi ei Sisu! Toivottavasti on vaikka istukasta lähtösin, ettei nyt vauvalle kävisi mitään! :hug: Magnesiumista ja ummetuksesta: Kokeilin sitä ja kyllä siitä apua on ollut vaikka ummetusta ei kokonaan vienytkään pois. Kiitos vinkistä piltti =) Purkin kyljessä luki vaan isolla että...

Yhteistyössä