Hakutulokset

  1. I

    Ketäs täällä vielä paikalla?

    Justiin tulin :wave:
  2. I

    Siis olenko minä nyt ainut idiootti äiti...

    Meillä käytetään aurinkorasvaa. Oon lukenu ihan tarpeeksi tuosta säteilystä, jota aurinkoisemme suo.. Ja luulempa kyllä, että se ihon kärähtäminen ei ainakaan voi aurinkorasvan laitosta johtua!
  3. I

    Nyt sitten sain sen korun niskaani (turhis)

    \ Ainakin mitä naamalävistyksiin tulee, niin eipä ne enää aikojen päästä tunnu sen kummemmilta kuin esim. korvalävistyksetkään. Että tuskin sattuu, vaikka harjalla vähä sohasee.. Ja mun mielestä tuo niskaläväri näyttää komealta!
  4. I

    Sarjassamme Isät vahtivat...

    Mä en tiiä, että itkeäkö vai nauraa... :D Jotenki se loogisuus noista miesten hommista yleensä puuttuu, ihan kokonaan..
  5. I

    Aamupalasi?

    Kahvia pari kuppia ja nakkeja, lihapulla, paistettu muna, salaattia, kurkkua, punajuurisalaattia, emmentaalia, omenaa.. Ja vettä. Oli eilen tarkotus mennä pikinikille, mut oli maa niin märkä, että syötiinki eväät kotona. Niin että siis aamupalani oli eilistä piknik-sapuskaa =)
  6. I

    paikkakunnat mistä ootte!!!

    Kajjaani :wave:
  7. I

    Päivää kaikille!

    Päivää :wave:
  8. I

    Rauhallista palstalla - ketäs paikalla?

    :wave: Minäki tulin kattelee, että mikä täällä on meininki. Eilen taas jumahti nää sivut oikein kunnolla, ni jäi palstailu ihan kesken.
  9. I

    Itku kai tässä tulee :)

    Onnea! :flower:
  10. I

    nonni,poika lähti viikonloppureissuun

    Punkkupullo auki vaan :D Ja mukavaa "vapaailtaa" sinne!
  11. I

    onko nätti tunika

    Minusta tuo on kyllä tosi nätti! Makuasioista ei kyllä kannata kiistellä..
  12. I

    Mitä lasissa/tölkissä/kupissa/tuopissa G:

    \ Voe että.. No kyllä se yks viikonloppu aina ilman siduakin menee :D Mutta aika hyvälle kyllä maistuu.. :p
  13. I

    Mitä lasissa/tölkissä/kupissa/tuopissa G:

    Halppis-siideriä, omppu light. Juhlapäivä miulla B)
  14. I

    mä kuulin aikas.. hmm..

    Muistan omalta yläaste-ajaltani, että sillonkin oli ainakin kaksi 15-vuotiasta tyttöä raskaana meijän koulusta.. Siitä taitaa olla kymmenisen vuotta kohta aikaa. Että tuskinpa sitä seksivalistusta on ikinä liikaa tässä maassa annettu! On se mieletön vastuu siinä iässä saada oma lapsi.. :\|
  15. I

    Muumimukit kallistuneet

    Tänään ostin just siskolle Hattivatin synttärilahjaksi ja maksoi reilu 11 euroa Prismassa.
  16. I

    hyvä/paha banaani

    Käyhän tutustumassa tähän sivustoon www.karppaus.info jos aiot vhh-ruokavaliolle alkaa! Sieltä löytyy paljon hyviä ja asiantuntevia neuvoja. :attn: Ruokavalion aloittaessasi on muutaman päivän huono ja voimaton olo, kuten sulle on käynyt. Mutta se on tilapäistä ja sen arvoista, mitä jatkossa...
  17. I

    Neuvoja painonpudotukseen

    www.karppaus.info Sieltä foorumille ja löydät tarkempaa infoa!
  18. I

    liikaa hiilihydraatteja liian vähän rasvaa

    Oletko kokeillu vähähiilihydraattista dieettiä? Käy kurkistaa www.karppaus.info
  19. I

    sokeriton jäätelö..

    Onhan niitä light-jädejä olemassa. Ainakin Kingis-puikko ja varmasti nykyään paljon muitakin. Makeutettu makeutusaineilla.
  20. I

    Mitä ja miten paljon n. 1,5-vuotiaanne syövät?

    Meillä syö samanikänen tyttö yleensä hyvin, ei siinä mitään. Mutta kuulemma lapsi voi elää vaikka kesän jäätelöillä. Näin oli terkkari sanonu äidille, jonka parivuotias oli huono syömään. Se voi siis olla ohimenevää..

Yhteistyössä