Hakutulokset

  1. Ä

    lähtisitkö / oletko ollut reilun viikon ikäisen kanssa mökkeilemässä?

    :hug: mökille vain! Kyllä sitä on ennenkin pärjätty vauvojen kanssa, ilman sähköjä ja sis.juoksevaa vettä... hyvin se menee. Vähän vaihtelua itsellekin :)
  2. Ä

    Paljonko teillä menee rahaa vakuutuksiin?

    Kevätaurinko : mikä on pariturva? Meillä lainan oton kautta joku sellainen että jos toinen sattuu kuolemaan kesken kaiken niin pankki maksaa tämän osapuolen loppusumman lainasta.
  3. Ä

    Paljonko teillä menee rahaa vakuutuksiin?

    Meillä Y-fennia ... monien mielestä se kallein, mutta hintavertailussa lähes tulkoon samalla tasolla (jos 50-100e heitto "ei lasketa") ... on ollut luotettava ja joustava ...
  4. Ä

    Paljonko teillä menee rahaa vakuutuksiin?

    ai 3000e ?! jaix... ja mä kun luulin että meillä menee yli äyräiden kun on n.1200e. halvempaa etsitty ja kilpailutettu on... nyt täytyisi vain saada vielä varmuus että lasten vak. on sellainen kaiken kattava -jos ok, niin saataisiin säästöä n.350e/vuosi. lisään: vakuutuksissa meillä: 3...
  5. Ä

    Te joilla lapsilla pieni ikäero!

    moiks! meillä samanmoinen ikäero, poika syntyi heinäkk-03 ja tyttö seuraavan vuoden marraskuussa ja hienosti on mennyt vaikka monet voivottelivat että lapsia pitää tehdä niin tiuhaan...nytkin sitten voivotellaan kun on neljäs lapsi ja näiden kahden isomman kanssa kotona kaiket päivät... jos...
  6. Ä

    Pieni sf, pieni vauva.

    arviot on arvioita.. mulle lupailtiin 2500g kun olen ¤niin pieni ja masukin niin pieni¤ poika,esikoinen, painoi 3200g ja rv37+4
  7. Ä

    voi kiesus! mies mennyt ostamaan tällaisen *sisi kuvan*

    mä voin kans vastaanottaa tuon :) tulee meninaa sen verta paljon pyykkiä tässä taloudessa että rumakin kone olisi hyvä.. eikä tuo ollut sitä, vähän rujon näköinen mutta tuskin vieraat siihen kiinnittää huoniota jllet vartavasten esittelemällä esittele.. kiittäisin kovasti jos tuollaisen saisin...
  8. Ä

    Äitini on myös hyvä ystäväni. Onko muillakin näin?

    Mun äitee 20v mua vanhempi... hyvä äiti ja kaveri, soitellaan joka/jokatoinen päivä... en usko meillä olevan hirveästi salaisuuksia tms... Tuleekohan minusta koskaan yhtä hyvä äiti / olenko yhtä mahtava??? Ja olen minä isän tyttö ollut aina myös... vaikka ei ihan viikottain soiteltais...
  9. Ä

    Miten paljonko teidän 6+ kk vauvat juovat maitoa (tissiä tai pulloaa) kiinteiden lisäksi?

    OHO, mun 6kk viikko sitten täyttänyt tyttövauva syö 3ateriaa (aamupuuro kl8, päiväruoka kl13 ja hed.sose kl17) ja meillä ateria vs. pilttiprk määrää. Siihen päälle tissuttelee ja välipalat tissiä n.kl15 ja vielä kl19+20. Nukkuu tuosta kasin jälkeen kl01-03 ja sen jälk 06 aamutissi. Nukutaan tuon...
  10. Ä

    Irrottautuminen kummiudesta

    Pikkuiselle varmasti riitäisi sekin että veisit hänet esim. kiikkukentälle (leikkipuistoon). Tai uimarannalle jahka säät nyt lämpiävät...
  11. Ä

    Ottaako ketään muuta päähän omat hääkuvat!

    meillä ukon äitee on hyvä kuvaaja, jolla silmää näihin asioihin, ja hän se joka lupasi kuvata.. hän pikku pääkipuisena -jännityksestä ilm- antoi kameransa sisarelleen.. tämä puolestaan otti 1030kuvaa!! joista 30 onnistui!! kaikkein hassuinta se et noista kuvista vois tehdä hidastetun video...
  12. Ä

    Mitä mieltä tytön nimestä

    :heart: on hyvä nimi!
  13. Ä

    suihkutan lapset 2x vko - liian vähänkö?

    lisään vielä että rivarilla asuessa kävimme joka päivä suihkussa, jos ei "ollut muuta tekemistä" niin 2krt/pv -- ihmekös että sain olla alati apteekin rasvahyllyllä norkoilemassa, luulivat varmasti aqualanin väärinkäyttäjäksi :)
  14. Ä

    suihkutan lapset 2x vko - liian vähänkö?

    meillä kun on vain ulkosauna jossa vesi lämpiää padassa, ei tule myöskään "turhaan" läträiltyä.. on päällä 2-3krt per viikko (+jos nyt jokin erikoinen tarve).. vaatteita vaihtuu samaan tahtiin kuin yllä, tosin ei meillä kyllä colleget hengitä 2pv enempää :) lasten alapäät usein tulee pyyhkäistyä...
  15. Ä

    kasvukipuihin helpotusta

    lisään vielä, että fleece vähän käärittynä jalkojen ympäri auttaa myös (kokeiltu yökylässä) :) parempia unia!!
  16. Ä

    kasvukipuihin helpotusta

    ostin kausta sellaisen (meillä "unippuksi" ristityn) pupun muotoisen sinisen kauratyynyn.. meillä poika ollut aina ikäisekseen pitkä ja alkoi kivut jo 2.5v.. alkuun oli hirveää kun ei tiennyt mitä tehdä, saati että mistä itku tuli, mutta tuon unipupun laitto mikroon ja lämpimänä jaloille auttoi!!
  17. Ä

    minkäs mittasia työpäiviä teijän miehet tekee ? * vertaistukea, anyone ?! *

    mun mies on töissä toisella paikkakunnalla ja aina 3vrk poissa kerrallaan ja 2-3vrk kotona, viikonloppuja on "kiinni" 2/kuukausi. välillä saattaa tehdä extra tunteja mutta riippuu paljon kuukaudesta, välillä 0h, välillä esim 3-5vrk. hyvin tullaan toimeen tällä järjestelyllä. kotona olen...
  18. Ä

    VOI V'''''''U MINKÄ MIES TEKI!

    jaix, meilläkin menty tiukilla nyt pari kuukautta... ruuasta ei tingitä, halvempaa sorttia voi valita tai väliin napata jonku -50% olevan... laskut on laskuja voi hitusen odottaa... kyllä ihmittelen jos muut iloisee laskusta, tosin olisin odottanu miehen huomaavan jos on ollut rahat...
  19. Ä

    Poika oli sit vetäny toista turpiin koulussa..

    meille äiti sanoi aina ettei lyödä saa, ei ekana mutta puolustautua saa, vaikka sitten nyrkillä :kieh:
  20. Ä

    saimme enkelivauvan

    "tiedämme täällä, levon sait päällä Jumalan kämmenen" :'( olen hyvin pahoillani! me saimme paljon apua käpy ry-ltä. sivut löytyvät netistä ja siellä myös linkki netti tukiryhmiin. ja saa postia laitella minullekin päin, mikäli halua ja tahtoa löytyy. jutelkaa avoimesti, se lievittää...

Yhteistyössä