Hakutulokset

  1. W

    varhaislapsuuden autismi

    Meillä on 3v poika joka sai nyt kysymysmerkillisen diagnoosin varhaislapsuuden autismi F84.9 sekä vaikea dysfasia. Tutkimukset vasta aluillaan mutta intensiivistä kuntoutusta tulee edessä olemaan. Myös toisella pojallamme 4v on kielellisiä ongelmia, mutta lievempänä. Olisi kiva jos täältä...
  2. W

    Puheen viivästymä

    Olisi kiva vaihtaa ajatuksia teidän kanssanne yksityisemminkin! Jos olette samaa mieltä niin laittakaa yv:tä tulemaan :flower:
  3. W

    Miten saatte arjen (työ-terapiat ym) sujumaan?

    Meillä on perheessä 4 lasta joista yksi tarvitsee paljon tukea ja terapioita ja yksi joka käy puhterapiassa. Molemmilla on myös kohtuullisen usein korvatulehduksia. Meillä on jo nyt ongelmaa työn, vapaa-ajan ja lasten terapioiden ja lääkärikäyntien yhdistämisessä. Ollaankin puhuttu että...
  4. W

    Puheen viivästymä

    Eilen kävimme Taysissa foniatrilla ja ei oikein foniatrin ja pojan yhteistyö alkanut toimia :/ Poika näytti tempperamenttisen ja omaehtoisen luonteensa ja foniatrilla oli pinna selkeästi kireällä. Foniatri oli sitä mieltä että pojan tilanteessa on enempi kyse autismista jonka oire dysfasia...
  5. W

    tri-femoden

    JOskus vuosia sitten käytin ko tuotetta kun tavallisilla tasamäärän hormooneja sisältävillä pillereillä ei pysynyt kuukautiset kurissa vaan vuoto alkoi heti jos otta pillerin muutamankin tunnin myöhässä normaalista. Tri-femoden sopi mulle ihan kohtuudella. Ne tummanruskeat päivät = vahvat...
  6. W

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hetki sitten heräsin valtavaan ahdituksen tunteeseen. Pahaolo parkkeerasi tutusti kurkun seudulle ja tuli tunne että tukehtuu. :( Mä olen aikanaan kärsinyt synnytysmasennuksen mutta vuosia kaikki oli ok. Vajaa 5v sitten jäin äitiylomalle ja sinä aikana muutettiin uudelle paikkakunnalle ja...
  7. W

    Puheen viivästymä

    Meillä poika ei puhu vielä muita suomenkielen sanoja kuin "äiti" ja "ei" ja tämä eikin tuli käyttöön vasta tämän kesänaikana. Vuoden alusta olemme olleet jo puheterapiassa 1krt 2 viikon välein. Foniatrille menoa odotellaan taysiin mutta tänään juuri peruivat ajan jo toisen kerran ja uusi aika...

Yhteistyössä