Hakutulokset

  1. Pikkasen Pläski

    G: Paljonko painoit ennen lapsia, entä nyt? Montako raskautta?

    ennen lapsia painoin 68kg. nyt 63kg ja kaksi lasta.
  2. Pikkasen Pläski

    Unelmien poikamies Antti, panisitko? ;D

    en koskis pitkällä tikullakaan... :D
  3. Pikkasen Pläski

    kuka on mielestäsi maailman kaunein nainen?

    Jessica Alba, Angelina Jolie, Eva Longoria ja Rihanna :p :p
  4. Pikkasen Pläski

    Tulipa eilen juotua liikaa. :/

    mulla ainakin on aamulla sormet kun nippu k*rpiä jos on illalla syöny sipsiä tai muuta suolasta... :laugh: joo, suola turvottaa. :D
  5. Pikkasen Pläski

    KATSOKAA ON SE TOTTA!!!!!!!!

    hyi h**vetti!! :laugh: :laugh: :laugh: mulle sais maksaa että lähtisin tommosen kottaraisen kanssa treffeille...
  6. Pikkasen Pläski

    Kenelle muulle tulee tuosta Lauri Tähkästä kylmiä väristyksiä?

    miks lauri tähkän ilme on joka kuvassa tämmönen? --> o_O
  7. Pikkasen Pläski

    Älyytömin tempaus mitä muksusi on tehnyt?

    esikoinen oli kerran mummollaan, ikää oli reilu pari vuotta ja kun mummo meni tupakalle niin lukitsi mummon ulos, toisinsanoen itsensä asuntoon sisään. ei osannu avata ovea sisäpuolelta enää... onneks mummo asui vaan vähän matkan päästä meistä ja luhtitalossa alimmassa kerroksessa joten viuhtoi...
  8. Pikkasen Pläski

    Minä meikkaan joka päivä

    :laugh: :laugh: onneks mulla ei ole noin pinnallista miestä. jos ois niin ois muuten kengän kuva takalistossa... :D vasta olin flunssassa, hiukset paskaset kun mitkä, räkä poskella ja kyllä tuota äijälle kelpasin ihan niinkin, sanoi vaan että nuha lähtee nussimalla... :whistle:
  9. Pikkasen Pläski

    onpas hiljasta... pikapino!

    :wave:
  10. Pikkasen Pläski

    Tänään piti aloittaa laskemaan Painonvartijoiden pisteitä mutta kun kävin puntarilla

    näinpä! muistakaa että jos joskus repsahtaa herkuttelemaan ihan kunnollakin niin se ei tarkoita että laihis on pilattu ja ei ole järkeä jatkaa. uudella innolla vaan jatkamaan sitten! :)
  11. Pikkasen Pläski

    Kenen julkkisäijän kanssa alkaisit "seukkaamaan"?

    :laugh: meinasin vastata just samalla tavalla että Bamin ottaisin ja ei tulis ainakaan tylsää kun huomasin otsikon mut täällähän onkin kilpailijoita.... mun miestä et vie. :kieh:
  12. Pikkasen Pläski

    Onko sinulla jokin outo pelko?

    mä en ymmärtäny siinä ohjelmassa että mitä omituista on siinä jos pelkää heinäsirkkoja... hyi hemmetti, mustakin ne on kammottavia! kuten kaikki muutkin hyönteiset! ainoot hyönteiset mitä en pelkää on kärpäset ja itikat... :ashamed:
  13. Pikkasen Pläski

    Tänään piti aloittaa laskemaan Painonvartijoiden pisteitä mutta kun kävin puntarilla

    ei auta ajatella kun että hetkessä ei mitään tapahdu... pikkuhiljaa! ja tuo pisteen lasku on hyvä kun saa välillä herkutellakkin... ;) tsemppiä yritykseen! :hug:
  14. Pikkasen Pläski

    Pieni gallup: Hääbudjettinne??

    reilu 1000e tais mennä. kotona mekin pidettiin. juomiset tulee ihan sika kalliiks joten meillä oli holittomat häät, tosin oli pojan ristiäisten yhteydessä niin ei viittiny senkään takia ryypätä. :D
  15. Pikkasen Pläski

    Jaahas tatskaa "rikkaampi" *kuva* =)

    tarviiko sitä kellekkään sillon näyttää (tai nytkään, en mä ota tatskoja esitelläkseni niitä muille)? omaksi iloksihan ne on, ja mulle varmasti yhtä tärkeitä oli sitten miten ruttusia tahansa... =) =) ja tiedä miten ne ukit bingossa innostuu jos nostaa sitten mekon helmaa ja tatska joka...
  16. Pikkasen Pläski

    Jaahas tatskaa "rikkaampi" *kuva* =)

    mitäs vidun väliä sillä on onko nätti enää 20 vuoden päästä? B) sillon joka nurkalta tulee vastaan ukkeja ja mummuja joilla on tatskoja, se on sillon arkipäivää.
  17. Pikkasen Pläski

    Oletko nähnyt kuolleen?

    olen, ukkini, mummoni, enoni, isäni ja ystäväni...
  18. Pikkasen Pläski

    Kauanko olet palstaillut?

    4 vuotta tulee näin tammikuussa täyteen...
  19. Pikkasen Pläski

    Nyt kysely kaikille kotiäideille!!!!!

    kaksi lasta. me herätään, syödään, leikitään, junnu ottaa päiväunet, lähdetään ulos, syödään, leikitään, siivotaan jne jne. en kerkeä ottamaan nokosia vaikka haluaisin, esikoinen kun ei päiväunia nuku. meillä tuo nuorempi on siinä iässä että ihan koko ajan saa vahtia tai on päälleen tulossa...
  20. Pikkasen Pläski

    kävin äsken hakemassa aivan ihanan korun...

    mulla myös näin. :)

Yhteistyössä