Hakutulokset

  1. L

    kissa vetää peppuaan

    Joo, helpoimmalla pääsee,kun viet kisun eläinlääkärille, joka ne tyhjentää. Meillä toinen kissoista veti kans peppua lattiaa myöten. Nostin sit sen häntää tarkastaakseni, mikä mahtaa olla vikana ja sillo puhkes itsestään anaalirauhaset. Ja arvatkaa vaan, lentikö se erite mun naamaan :kieh: ...
  2. L

    Meille on ostettu tänä kesänä puoli litraa

    Heh, täällä mussutettu mansikoita varmaan 9litraa naamaan. Kaksi laatikkoa jo pakastanut ja viel pitäs laittaa pari boxia pakkaseen. Meillä kun noi mansikat uppoaa :whistle: . Meitä siis on vaan 2 aikuista+2lasta.
  3. L

    Ketään kuka olisi laihduttanut tosi paljon (yli 40kg) tai ketään kenen tuttava olisi laihduttanut noin paljon?

    Oon laihtunu 62kg vuodessa Painonvartiijoissa. Muutin ihmisenä avoimemmaksi ja uskalsin jutella enemmän koulussa. Rupesin käyttämään ikäiselleni tarkoitettuja vaatteita ja musta oli ihanaa, kun vaatteita löyty, meni mihin kauppaan tahansa. Ystävät tunsivat edelleen mut, mut sellaiset, joita ei...
  4. L

    Nutrikaveria?:)

    4. 92 kg eli -500 g edellisestä päivästä. Eli sellaset about 3,5 kg tippuu multa yhteensä tolla tehostartilla ja oon syöny nyt hedelmiä ja vihanneksia kanssa. Aion ostaa varmaan niitä jauheita tai yhden tollasen tehostartin kotiin ja käytän niitä pirtelöitä ja pastoja eväänä eli korvaan yhden...
  5. L

    Mä en uskalla enää mennä nukkumaan

    Mä en oo uskaltanu nukkua kolmeen yöhön, ku yhteensä vaan 2h torkkuen. Pää alkaa jo hajoamaan...mut huomenna pitäs jaksaa töihin mennä. Onneksi mies tulee tänään kotiin avuksi...Mua on valvottanu toi meidän esikko ; en uskalla nukkua, kun en tiiä, et mitä se keksii. Ja yöt on menny valvoessa ja...
  6. L

    G: mieluisimmat kesäjalkineesi?

    croksit B)
  7. L

    Kumpi muuten on parempi Silja vai Viking?

    Siljasta me ollaan tykätty enempi lasten kanssa. On meistä siistimpi laiva reissata lasten kans ja ne tykkää katella ikkunasta kävelykadulle :)
  8. L

    Nutrikaveria?:)

    3.92,5 kg näytti vaaka tänään eli nyt yhteensä -2,7kg. Ihan tyytyväinen olen, 2pvää vasta diettiä noudattanu. Ja oon syöny vihanneksi ja hedelmiä muutamia päivän mittaan. porkkanaa, kaalia ja omenaa. Porkkana tyydyttä puremisen tarpeen ja omena on ihanaa raastettuna sen vaniljajälkkärin päällä . :p
  9. L

    ZAFIRAN omistajat-kysymys teille!!

    Ei meillä oo Zafiraa, mut kovasti ollaan miettimässä isomman auton hommaamista...mut ei välttämättä tila-autoa, kun niissä on niin ahterista se takaosasto!
  10. L

    ZAFIRAN omistajat-kysymys teille!!

    Kumpa joku keksiksin, jos ei oo jo keksiny, sellaisen tila-auton, missä on REILUSTI tavara tilaa, vaikka kaikki 7 penkkiä oiskin käytössä. Meidän ois kait ostettava joku pikkubussin tapainen kohta...vaikkei oo kuin kaksi lasta,mut koira ja kissat vie boxeineen sen verran tilaa ja varsinki, jos...
  11. L

    Otatko naapurin lapsia teille hoitoon?

    Mä en ottais, mut naapuri vaan lykkää lapsensa meidän ovesta sisään ja ennen kuin ehdin mitään sanoa, käy jo hissin ovi :kieh: .
  12. L

    Nutrikaveria?:)

    Nyt eka nutrauspäivä takana...tässä ois painot : 1. alkupaino 95,2 kg 2. tänään 93,6 kg Eli ihan kivasti tippu jo ekana päivänä, tosin nesteitä, kun koko ajan sai kusella ravata, mut antaa se motivaatiota jatkaa :)
  13. L

    Miks tatuointi nousee aina joskus koholle?

    Juu, eli tatska on nakutettu liian syvälle sillo, jos se nousee joskus koholle...
  14. L

    Nutrikaveria?:)

    Mahtuuko vielä mukaan yksi nutraaja? Aloitin tänään 5päivän tehostartilla ja jos kaikki menee hyvin, niin voi olla et vetäsen viel toisen samanlaisen satsin perään ja jatkan sit pv:n pisteiden laskulla. Oon 2v aikana lihona 13 kg (naimisiin meno lihottanut :D :kieh: ) ja nyt pitäs päästä ens...
  15. L

    Mikä koira lapsiperheeseen?

    Ihanaa, täällähän on muitakin, jotka liputtaa cottoneitten puolesta :)
  16. L

    Minnepäin Kreikkaan sitä lähtisikään ?

    Eikös siihen SunGarden Plus hotelliin rodoksella (siis jos ottaa sen inclusive paketin) kuulu 5 päivänä lounas+illallinen ja joka aamu aamupala? Ja matkaa keskustaan taitaa olla n.5km, jos oikeen muistan?
  17. L

    asperger lapsi

    Meillä 6 ½ vuotias tyttö, jolla tutkimukset meneillään, aspergeria vahvasti epäillään. Meillä Melatoniinia käytetty nyt n.1 ½kk. ekoina viikkoina autto, nyt ei mitään hyötyä. Nukkumaan käynti vaikeaa, heräilee öisin useasti ja siten meillä ei saa kukaan nukuttua. Viimekin yönä mä sain nukuttua...
  18. L

    Minnepäin Kreikkaan sitä lähtisikään ?

    Rodoksella oleva Tjäreborgin SunGarden Plus Rodos vaikuttaa kans aika kivalta :whistle:
  19. L

    Mikä koira lapsiperheeseen?

    Meillä 5kk ikäinen Coton de Tulearin narttupentu ja on aivan ylisöpö :heart: . Jos on valmis uhraamaan turkin hoitoon aikaa ja haluaa kompaktin kokoisen koiran mm.kerrostaloon, tykkää lenkkeillä pitkiä lenkkejä koiran kanssa mutta joskus esim.ajanpuutteen vuoksi ei ehdi pitkälle lenkille, niin...
  20. L

    Mihin asioihin tuhlaat itsessäsi?

    Kampaajalla tykkään käydä...viimeksi kävin tosin lokakuussa, sillo menikin 116 ekee. Sit tykkään käydä konserteissa...

Yhteistyössä