Hakutulokset

  1. Rapanhapakko

    suuteletteko/pussailetteko

    Ihan jatkuvasti
  2. Rapanhapakko

    Muurahaisten torjunta, osa tuhat

    Tiedän tunteen, meillä kärsitään samasta riesasta :( Oon huomannu että sisällä myrkyttäminen ei tehoa niinkään, ne pitää saada pysymään ulkona! Heti keväällä kun seinänvierustat sulaa, myrkytetään ulkopuoli taloa. Viime kesänä huomattiin että olivat siirtyneet seinän vierestä metrin verran...
  3. Rapanhapakko

    Oletteko jo kevätsiivonneet pihanne?

    Ei vielä, lumikasoja löytyy. Vähän keräilin talven paljastamia roskia (uudenvuoden raketinjämiä jne). Jonkinverran haravointia tiedossa ja muuta lehtien ja roskien keräämistä. Pari kukkapenkkiä jäi syksyllä siivoomatta. Jotain semmosta eessä =)
  4. Rapanhapakko

    ketään muuta...

    Saa valittaa. Minullakin mies toisella paikkakunnalla töissä, eli n. 2krt/viikko nähdään. Ei oo kivaa ei, mutta tilanne on nyt tää...
  5. Rapanhapakko

    onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

    Niin on =) Täällä roikuttu liki kymmenen vuotta, eli vanha vissiin.
  6. Rapanhapakko

    40 v ja lisää lapsia?

    Itse kanssa lähestyn "uhkaavasti" neljänkympin rajapyykkiä ja pidän ajoittaista vauvakuumetta vaan jonain biologisena juttuna :D Enköhän tyydy odottamaan niitä lapsenlapsia (esikoinen 18v). Toki sama ei koske kaikkia, eli kukin tekee niinkun parhaaksi näkee.
  7. Rapanhapakko

    toimiiko naamakirja

    Jep
  8. Rapanhapakko

    Voisitko olla samassa tyopaikassa

    Voisin kai, mutta mä veikkaan että meillä osat kääntys nopeesti toisinpäin :whistle:
  9. Rapanhapakko

    Suositelkaa kosketusnäytöllistä puhelinta!

    Tai kolmonen, jos iso koko ei miellytä. Molempia löytyy perheestä ja olen ERITTÄIN tyytyväinen.
  10. Rapanhapakko

    Gallup

    Näin
  11. Rapanhapakko

    G: Kuinka paljon heitätte ruokaa roskiin?

    Tosi paljon, liian paljon :ashamed: Mulla on huono tapa ostaa aina uutta (ruokaa) ja vanhat jää...pitäs tosiaan olla tarkempi.
  12. Rapanhapakko

    annatteko koululaisen tuoda kavereita kotiin, jos ei aikuisia paikalla koulun jälkeen?

    Kyllä on saanut tulla. Ihan alussa (1-2lk) katsoin vähän että oli tuttu kaveri joka tulossa.
  13. Rapanhapakko

    Arvaa paljon paino pudonnut? (KUVIA)

    Upea saavutus ja hyvältä näyttää! Tsemppiä jatkoon!
  14. Rapanhapakko

    Syödäänkö teillä aina illalla lämmin ruoka ja iltapala?

    Kyllä. Pääsen töistä klo 17 ja sen jälkeen teen lämpimän ruuan. Iltapala sitten vielä vähän ennen klo 21.
  15. Rapanhapakko

    Kuinka moni maksaa tv-lupamaksun?

    Olen maksanut kaikki ne reilu 20 vuotta kun olen lapsuudenkodista pois ollut. Ei jaksa nostattaa tunteita tuo maksu suuntaan tai toiseen.
  16. Rapanhapakko

    Mikä nimeksi Aku Valtterin pikkuveljelle? kommentoikaa huvikseen myös isoveljen nimeä. ;)

    Minä tiedän Akun jolla on pikkuveljenä Riku.
  17. Rapanhapakko

    Tankkaatko autoosi uutta E10-bensaa?

    Jep. Sopii automalliin niin mikäjottei =)
  18. Rapanhapakko

    Vauva perätilassa ja ulkokäännös edessä

    Mulla yritettiin kans kääntämistä, mutta muutamaan "vääntöön" jäi, ei tarpeeksi lapsivettä. Eli ei ehtinyt edes sattua kun todettiin ettei onnistu. Esikoinen sitten syntyikin perätilassa.

Yhteistyössä