Hakutulokset

  1. K

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Tiitun juttu kuulosti hurjalta. Uskomatonta, mistä ihmiset selviävät. Onnea uuteen odotukseen! Raitikselle onnea pottapissoista :D Meillä on nyt vuosi oltu vaipatta, ja vaikka välillä potan pesu ärsyttääkin niin huomattavasti vähemmän kuin vaippojen pesu ja vaihtaminen :) Tapaamiseen...
  2. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Onnea taas tyttö- ja poikalupauksista! Mulla on ihan poikaolo, ensi viikolla se sitten varmistuu :) Äitiyspakkaus otetaan. Väli esikoisen ja tän kakkosen välillä on kuitenkin niin suuri, ja haluan sen jouluaattofiiliksen kun se pakkaus tulee :) Meidän vauva ei ainakaan jää kakkoseksi...
  3. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Päksäkkä, toivottavasti vuodot loppuis ja huolehtiminen samalla! Skeletorgirl, tervetuloa :) Teidän vauvan alku on ainakin erilainen. On myöhemmin kerrottavaa :) Onnea poika- ja tyttölupauksista! Omaa jännitellään vielä reilu viikko, ja varmuuden vuoksi kuukauden kuluttua on se 4D että...
  4. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Kaikille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Lastentavaragallupiin oli pakko tulla osallistumaan :) Turhin tavara oli rintapumppu. Kokeilin kaiketi kerran pumpata sillä maitoa, ja loppuajan se olikin kaapissa. Mun maidontuotanto oli optimaalista, tuli tarpeeksi vauvalle mutta hetken erossa...
  5. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Ai niin, tuleva isoveli suhtautuu hienosti ja kiinnostuneesti toistaiseksi. Veikkaan kuitenkin, että mieli tulee vielä myllertämään kun se vauva oikeasti saapuu kilpailemaan huomiosta.
  6. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Kiitos uudesta pinosta! Nimellä ei ole todellakaan minkään sortin merkitystä mulle. :) Ruokavalio, terveelliset elämäntavat ja liikkuminen on mulle niin tärkeitä asioita, ettei raskaus muuta niitä mitenkään. Tietysti joutuu laskemaan kaloreita jos hurjasti liikkuu, ettei ihan älyttömästi jää...
  7. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Noi mun tekstit on aina ihan hirveitä romaaneita :D
  8. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Suru- uutisia saaneille hurjasti jaksamisia :( Tuuliksella oli ollut tosi kiva lääkäri... Ehkä vähän tahditonta. Miuskilla oli ihana vatsa ja ihania vauvakuvia. Meidän ultrakuvat on noihin verrattuna ihan tosi epäselviä, teillähän oli kunnon akrobaatti siellä. :) Hormonit sekoilevat...
  9. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    mittumaaria, mulla on olleet sekä esikoisen että nyt tämän tulokkaan sykkeet tota luokkaa, eikä kertaakaan kukaan ole sanonut että pitäisi huolestua :) Meillä on nyt nt- ultra takana ja hyvin näytti kaikki olevan. Esikoista rauhallisempi tapaus, aluksi liikkui kovasti ja sitten ei...
  10. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Syysmyrskylle ihan älyttömästi jaksamisia! :(
  11. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Syysmyrsky, toivotaan, että kaikki on hyvin! Miikkulainen, meillä Ventoline on aina auttanut myös yskään ja sellaisissä tukalammissa kurkupääntulehduksissa se on ollut korvaamaton. Onnittelut iloisista ultrakuulumisista kaikille! Äitiysvaatteita en viimeksi ostanut ainoatakaan. Nyt...
  12. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    vauva-10, paljon voimia suruun :( Manzun kivut kuulostavat myös aika hurjilta! Mulla on vatsakivut vähän helpottaneet, mutta ei ne kyllä yhtään noin kovia edes olleet. Toivottavasti menisivät ohi. neljäskö, kamalia uutisia sullakin. Paljon jaksamisia. Masua alkaa täälläkin näkymään...
  13. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Vauvan vieressä nukkumisesta vielä sen verran, että en ole osannut missään vaiheessa pelätä päälle kierähtämistä tai runnomista. Sairaalassakin oli pakko saada nukkua se nyytti vieressä, siinä sairaalasängyssä :D Hyvin mahduttiin. Se vauva oli vaan niin ihana, etten ois itse saanut unta jos se...
  14. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Johnulle paljon jaksamisia :( Vakuutusta olen harkinnut, esikoisella jäi ottamatta eli on mennyt pitkä penni lääkärikuluihin. Oon saanut niin pahat traumat useammasta tk- lääkäristä ja päivystyksistä, että ihan mielelläni maksan siitä yksityiselle viemisestä. Kakkosen kanssa siis ei...
  15. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    toiveilijalle paljon jaksamisia! miuski, ei kannata murehtia :) Kaikki ei vaan pysty imettämään, ja musta sille ei vain mitään voi. Viimeksi mulla sujui alkuvaikeuksien jälkeen tosi helposti, mutta voihan olla, että tällä kerralla on ihan eri meininki. Yksi mun tuttava lopetti juuri...
  16. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    mammy, mulla oli poika ja tutuilla huomattavasti matalammalla sykkeellä samoin. En usko että sykkeestä voi päätellä mitään, ainakin mä edelleen toivon tyttöä :) syysmyrsky, inhottavaa käyttäytymistä :( Meidän uutiset on otettu ihan hyvin vastaan. Utelu tietysti ärsyttää, ja esimerkiksi...
  17. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    mammy, 179 oli nyt. Esikoisella oli 160- 180 koko vatsa- ajan :) Noissa on aika huimia eroja, siskonpojalla sykkeet oli koko odotuksen 130. Mutta ei mulle noista ole ikinä mitään negatiivista sanottu, etten huolehdi siis tälläkään kertaa :)
  18. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Pikaisia uutisia vain, mulla on ollut pidempään kovia vatsakipuja, joista en ole täälläkään viitsinyt mitään mainita. Kävin tänään melkoisesta hetken mielijohteesta yksityisellä tarkastamassa, onko kaikki ok. Meille ei ole siis vielä kunnallisen ultra- aikaa kuulunut. Siellähän se tyyppi...
  19. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Monella iloisia ultrakuulumisia, onnittelut niistä! Omaa vuoroa odotellessa :) Ihania masukuvia myös! Raitiksella aika hurja neuvolakäynti, onneksi päättyi hyvin. Meillä kotona on 3- vuotias, ja pitkän hyvin menneen kauden jälkeen on taas vähän uhma pahentunut. Mutta kyllä se vuosi sitten oli...
  20. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Työkseni olen tosiaan myös yrittäjä, ja myyn pääsääntöisesti palveluita (vähemmän tuotteita). Veikkaan että toi äitiysloma karsii multa aika paljon asiakkaita, mulla ei ole mitään mahdollisuutta hoitaa kaikkia mutta suurimman osan olen luvannut kyllä :) Ensin suunniteltiin, että mies jäis kotiin...

Yhteistyössä