Hakutulokset

  1. khf

    lapsella monimuotoinen häiriö

    Meilläkin diagnoosina monimuotoinen kehityshäiriö.. noin 2 vuotta ikätasoisiaan jäljessä. esim motoriikassa, käden ja silmän yhteistyössä on ongelmia ja hahmottamisessa Onko teidän lapsillenne tehty pään magneetti kuvaus?
  2. khf

    Mitä vanhaa sarjaa kaipailet?

    Nyt äkkiseltään tulis mieleen Marienhoff ja Puhtaat Valkeat Lakanat
  3. khf

    G: Kaunein joululaulu

    Sydämeeni Joulun teen ja Varpunen Joulu aamuna ja tietty Veskun esittämänä
  4. khf

    Jouluruoat - mitä puuttuu?

    Eipä meidänkään joulupöytään tuu kun kinkku perinteiset laatikot, rosolli, perunat kalaa on turha laittaa kun kukaan ei tykkää, ja mitään iltaruokaa erikseen ei tuu kun samaa syödään illallakin
  5. khf

    kotiäidit tuo lapsensa päiväkotiin jotta saavat laittaa joulua :(

    Mäkin olen 3 päivää vapaalla niin kyllä meillä lapset on kotona, ja hyvin on jouluhommia saatu tehtyä
  6. khf

    joko on joku joulutähti tai kynttelikkö ikkunassa?

    Meilläkin kynttelikkö ilmestynyt ikkunaan tällä viikolla
  7. khf

    Mikä ehkäisymuoto paras yli 35 v ?

    Mulle on tehty sterilisaatio paikallispuudutuksessa ja tyytyväinen olen ollut
  8. khf

    kysymyksiä kehitysviiveestä?

    Kuulumisia täältäkin välillä... nyt on psykologin testit tehty ja loppukeskustelu lastenlinnassa tehty.. puheterapia ja toimintaterapia jatkuu edelleenkin.. ja kantaa otettiin koulu asioihin että ekaluokka aloitetaan ensi syksynä mukautetussa pienryhmässä... Päivä kerrallaan tässä mennään ja...
  9. khf

    mikä veeralle toiseksi nimeksi???

    Veera Erika
  10. khf

    G: minä viikonpäivänä lapsesi ovat syntyneet?

    2 sunnuntaina 1 maanantaina 1 perjantai 13. päivä
  11. khf

    Korvalääkäri käynnin hinta Mehiläisessä

    Meijän tytöllä makso 70 euroo, oli sen verran vaikut tiukassa et pitkään teki korvlekuri töitä...
  12. khf

    Onko jossain nettiliikkeessä halvalla ( väh.-50%) vaatetta, ainakin lapsille

    Ellokselta katoin siellä oli jopa -70% alee
  13. khf

    tunnistatko paikkakunnan

    Heitänpä helpon... Tästä paikasta Anssi Kela on tehnyt laulun?
  14. khf

    Missä tahdissa kehittyivät lapsenne?

    2 vanhinta meni suht ajoissa lähti liikkeelle kummatkin käveli 1v1kk ikäisenä kaksi nuorinta onkin ollut hitaampia toinen oli 2v 3kk kun käveli ja toinen 1v10kk
  15. khf

    ikä eroa...

    Minä olen 34v ja mies 37v
  16. khf

    kysymyksiä kehitysviiveestä?

    Meillä tyttö 6v kävi taas lastenlinnassa 2 päivän reissu jossa oli toimintaterapeutilla ja puheterapeutilla käynti.. Joutui tekemään tehtäviä siellä puheterapeutti oli sitä mieltä että tytär tarvitsee puheterapiaa. 27 päivä saan tietää jatkuuko toimintaterapia, toivotaan että jatkuu... eteenpäin...
  17. khf

    ammatteja, joita ei takuulla irtisanota tai lomauteta?

    Itse kodinhoitajana vanhustenpuolella eikä lomautuksista tietookaan =)
  18. khf

    Kenen palstalaisen koti on tossa siivousohjelmas?

    Enpä kyllä tiedä kenen koti... Mut mun vanha ope on siinä.. sillon kun hetken kävin siivousalan koulua Matti oli meillä opena...Loistava ope, pikkasen homppeli pojan olonen
  19. khf

    *turhis* Mutta juotteko..

    Monesti iltaisin juon kaakaota... ja nimenomaan kylmä kaakao on parasta

Yhteistyössä