Hakutulokset

  1. R

    ASUINPAIKKAGALLUB

    Forssa
  2. R

    Keliakian oireet?

    Joko teillä on asia varmistunut? Me mentiin pojan kanssa lääkäriin kovan vatsan takia. Koska pojan mummilla on keliakia, lääkäri suositteli verikokeiden yhteydessä katsottavan "keliakia-geenin". Koska geeni löytyi ja vasta-aineet oli lievästi koholla, tuli lähete tähystykseen. Tähystyksessä ei...
  3. R

    Lapsen jaksaminen lomalla, matkan pituus?

    Kuinka pitkiä matkoja olette tehneet lasten kanssa? Olemme miettineet ensi kesäksi lomaa Kreetalle. Pohdittavana on oikeastaan matkan pituus. Poika on reissuun lähdettäessä 5-vuotias, mutta ekaa kertaa etelässä. Itse voisi lomailla vaikka kuinka kauan, mutta onkohan kymmenen päivääkin liian...
  4. R

    Tuttiasiaa..

    Hei! Painiskelen juuri saman asian kanssa, meillä poika täytti 2 vuotta huhtikuussa ja tutti on vielä! Paljon olen asiasta lukenut ja kuullut keskustelua ja olen itse tullut siihen tulokseen, että vaikka poika jo 2 vuotta annan tutin vielä olla jonkun aikaa siitä turhaa murehtimatta. Elämässä on...
  5. R

    MITÄ VITSIÄ MÄ VOISIN

    Tällaisia vain oli: Kotisivut HTML-ohjelmoinnilla nonstop - C- ohjelmoinnin perusteet/ Internet- opetus nonstop - C++- ojelmoinnin...
  6. R

    MITÄ VITSIÄ MÄ VOISIN

    http://www.kpakk.fi/kalenteri/esite.asp?id=3905 Onko mielenkiintoinen ala?
  7. R

    MITÄ VITSIÄ MÄ VOISIN

    \ Vois koittaa.
  8. R

    MITÄ VITSIÄ MÄ VOISIN

    Jahas kukaan ei halua auttaa? Eipä sitten mahda mitään \|O
  9. R

    MITÄ VITSIÄ MÄ VOISIN

    Siis: Askarteluun. Mä en saanu mitään selvää kokkolan aikuisk.keskuksen tarjonnasta.
  10. R

    MITÄ VITSIÄ MÄ VOISIN

    Opiskella etänä :kieh: ? Mä en löydä mitään :'( , eikä tänne tule, ku ens syksynä joku koulutus. Mua kiinnostais esim. Lähihoitaja Uskontoon liittyvä sskarteluun Keittiöön Helppikää nyt mua!
  11. R

    taisi tulla keskenmeno

    \ vieläkö vuotaa?
  12. R

    verenpaine

    mulla vauva 4kk.verenpaine oli noussu ku kävin jälkitarkastuksessa. edelleen verenpaine kohollaan.ihmetyttää tällanen. tiedän,että alotin liikunnan liian aikasin ja liian lujaa,olen siitä paussilla nyt. eilen mittasin paineet,oli ihan normaalit,tänään ku mittasin ne olivat taas korkeat... :/...
  13. R

    Paljonko maksoi autotallinne?

    Kuinka iso?Teittekö itse?
  14. R

    Renkaansuojukset

    Tuossa äskeisessä piti siis lukea että tavalliset rengassuojat ei riitä vaan pitää olla vahvistetut, tai matto tai pyyhe alla.
  15. R

    Renkaansuojukset

    Me kun ostettiin just vaunut niin renkaissa oli varoitus että saattaa laskea lattiaan mustaa väriä eikä se lähde millään pois. Myyjä sanoi että tavalliset rengassuoat ja siihen riitä vaan pitää olla matto alla ja me ostimme rengassuojat mitkä on vahvistettu mattokankaalla keskeltä, ja se suojaa...
  16. R

    Huolettaa, ahdistaa ja säälittää miehen lapset

    Olipa melkein kuin meidän perheen elämästä tuo ap:n kirjoitus. Meilläkin lapset ovat saaneet kärsiä äitinsä yllättävistä ja oudoistakin ratkaisuista..Milloin muutettu uuden miesystävän perässä minnekkin paikkakunnalle ja sitten eron tultua taas jonnekkin muualle välittämättä lasten milipiteestä...
  17. R

    Viikko lopuillaan

    Töissä ollaan oltu ja ehtoot pojan kanssa kahdestaan kotona, kun mies on puurtanut raksalla... Tänään menossa iltaan töihin ja sit töissä menee la ja sukin. Mä en sit yhtään tykkää olla koko viikonloppua töissä, mut nää on näitä ammatinvalinta kysymyksiä :\|
  18. R

    3v. yöraivarit

    Tää kuulostaa niin tutulle... Meillä on tosin ainoa lapsi, poika on nyt reilu 2½ ja joskus voi olla montakin yötä, että nukutaan ihan aamuun asti, mut toisinaan raivareita voi olla 1-3 kertaa yössä. Se on rasittavaa, vaikkakin vissiin normaalia...
  19. R

    Kuinka moni käy kurkkimassa?

    Tunnustan... On kiva käydä lueskelemassa, mutta laiskuus vai mikä lienee. Harvoin siis tulee kirjoiteltua...
  20. R

    mitä miltä Lennen välikausi haalarista?

    Osta ihmeessä! Meillä on ollut Lennen haalareita ja on käytössä todettu loistaviksi!

Yhteistyössä