Hakutulokset

  1. J

    Voirasia ja voiveitsi

    Ainakin Tupperwarella on sellainen.
  2. J

    isofix-kiinnitys

    Telakan voi asentaa joko Isofix-kiinnikkeisiin tai turvavyöllä, ovat eri malleja. Kaikissa on kuitenkin se tukijalka. Isofix menee niihin rautoihin auton takaistuimessa. Huomasin itse telakkaa ja kaukaloa ostaessani, että eri kaukalot ovat kaltevuudeltaan eri asennoissa, riippuen tietysti...
  3. J

    Tulavaunut, mihin autoon mahtuu

    Minulla oli aiemmin Opel Vectra farkku ja sinne peräkonttiin mahtuu helposti, on todella tilava. Sen takia siihen aiemmin vaihdoinkin, että peräkonttiin sai vaan nostaa rattaat, ei tarvinnut asetella erikseen. Samoin Vectrassa ei ole sitä "kynnystä" takaluukun alaosassa peräkontissa, joka niin...
  4. J

    3 turvaistuinta takapenkillä?

    Opel Vectraan (farkkuna) mahtuu, istuimista riippuen ja peräkontti on markkinoiden suurimpia.
  5. J

    Phil & Teds rattaiden tilaaminen?

    Minä olin tilaamassa Sportteja jostain nettikaupasta, mutta sattumalta törmäsin näihin: Z-line Twin Rider. Tässä pari kuvaa selvennykseksi eli näyttää hyvin saman tyyppisiltä, ainoastaan pyöriä on kaksi edessä: Hinta ratkaisi: sisaristuimen kanssa 350 euroa. Varmasti P&T:ssä on kaikenlaisia...
  6. J

    "Oikean" maidon antamisesta

    Onko teillä mennyt lapsella maha sekaisin eli kakka löysäksi tms. tavallisen maidon antamisen jälkeen?
  7. J

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Syötä salasana kenttään se Hiiviötä saamasi salasana. Sen jälkeen pääset hakemaan jäsenyyttä. Muista, että sinun täytyy olla sisään kirjautuneena ennen kuin yritätä kirjautua kerhoon.
  8. J

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Onkohan kaikki halukkaat jo siirtyneet sinne kerhopuolelle? Eipä meillä taida juuri enää olla alle vuoden ikäisiä lapsukaisia, joten tämä ketju taitaa jäädä sitten historiaan. Kerhopuolella nähdään!
  9. J

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Kiitos, mä olin saanut salasanan kerhoon. Nyt vain odottelen jäsenyyden hyväksymistä, niin pääsee lueskelemaan ja kirjoittelemaan juttuja...
  10. J

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Moikka taas Täytyypi käydä katsastamassa se kerho-puoli. Oltiin juhannus mökillä ja nyt taas paluu tänne sateiseen arkeen. Poikakin tais olla aika väsynyt, kun meni jo itkuitta nukkumaan puoli yhdeksältä. Itse tavallaan jotenkin tykkään sadesäistä: tosin silloin olisi ihana käpertyä sohvan...
  11. J

    ~Kesämassut-07 syömään~

    Heippa Ei sitten ilmeisesti olla huomenna menossa syömään? Minä en valitettavasti pääse silloin kesäkuun lopulla tulemaan. Katsotaan sitten vaikka seuraavaa kertaa, jos vielä intoa tapaamiseen löytyy. Se on kyllä varmasti totta, että yksi jos toinenkin lapsi alkaa olla siinä vaiheessa...
  12. J

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Voidaanhan me se kerho perustaa ja kirjoitella myös siellä? Sen kerhopuolen etu on tietysti se, että siellä voi vapaammin kirjoitella, sekä laittaa vaikka halutessaan kuvia, jos ei tälle puolelle halua laittaa kaikkien nähtäville. Perustetaanko? Miksi Hani olet jättäytymässä pois?
  13. J

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Tulin nopeesti katsomaan viestit ja täällähän olikin oikein tekstiä:) Aina välillä sitä oikein mietii, että kuinka joku ihan ulkopuolinen jaksaa lukea jotain toisten jorinoita. Tai ehkä monikin lukee, itse kun olen niin laiska ja (muka) kiireinen, että hyvä kun tän pinon ehdin käy vilkaisemassa...
  14. J

    ~Kesämassut-07 syömään~

    Mulle ei valitettavasti sovi 14. pv, 15. kävis.
  15. J

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Sorry, mullakin kiire, mutta kävin tapaamispuolelle kommentoimassa. Voitaishan me nähdä muuallakin kuin Helsingissä jos suurin osa tulijoista tulee muualta? Katalla on kyllä tulossa varsin vauhdikas kuun vaihden juhlineen kaikkineen. Kreecher - olisko jotain synttärikakkuideoita? Onnea...
  16. J

    ~Kesämassut-07 syömään~

    Mä kyllä pääsen nyt 25. pv ja olisin kyllä mielelläni tulossakin! Laitan vaikka LillaGubbenille mun gsm-numeron, että jos ei nähdä niin voisitko laittaa vaikka tekstarin? Minö kun käyn sen verran harvoin täällä lukemassa.
  17. J

    Lomamatkan pituus 800km, mikä olis paras matkustustapa?

    Ihan tuohon turvaistuinjuttuun sen verran, että meillä käytössä -06 vuoden Britax ja siihen kuuluu sellainen extra-tyyny aivan pienelle vauvalle, joka tulee sinne kaukalon pohjalle/selän taakse. Minä lentäisin siinä tapauksessa, että saisin edulliset lennot. Olen testannut vauvan kanssa sekä...
  18. J

    Taas kiinteistä :whistle:

    Voit pakastaa myös kaupan soseita heti purkin avattua (niinkuin joku jo edellä kirjoittikin). Minä lisäsin uusia ruokia aika hitaasti. Testasin yleensä viikon verran samaa ruokaa, että olin varma sopivuudesta. Esim. viikko samaa liharuokaa, viikko kalaruokaa jne. Aluksi ainakin meillä määrät...
  19. J

    ~Kesämassut-07 syömään~

    Tuo 25. pv sopii ainakin mulle. Ei pitäis olla mitään silloin.
  20. J

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Meillä meni lentomatkat hyvin molempiin suuntiin. Olin varannut maitoa tuttipulloon nousujen ja laskujen varalle, että paine tasaantui. Tosin aloitin syöttämisen molemmilla kerroilla jo liian aikaisin ennen kuin kone lähti nousukiitoon ja meinas maito loppua kesken :headwall: Mutta siis hyvin...

Yhteistyössä