Hakutulokset

  1. M

    Ai kauheeta!!!!!!!!

    Puin lapseni tänään H&M:n vaatteisiin, jotka on tehty KIINASSA!!!!!!!!!!!!! Kuvitelkaa kuinka huono äiti mä olen!!!!!!!!!!! vaatteet on kyllä pesty, mutta jos,jos,jos niissä sittenkin vielä on sitä juttua joka turmelee lapsen terveyden!!!!!!!!!!!! :laugh: No on taas jo tainnu sekin kohu...
  2. M

    Moniko flunssassa?

    minä myös :(
  3. M

    Hedelmäsalaatti ja mitä sen kanssa?!?

    vanilja kastike kuulosta minusta parhaimmalta
  4. M

    Jos lapsilla ikäeroa 2,5 vuotta

    vanhempi jo suht itsenäinen ja (ainakin meillä) jo kokonaan ilman vaippaa. ikäero liian iso jotta heistä hirveesti seuraa toisilleen olisi(ainakin meillä)
  5. M

    kello n. 9.00 mikä teillä on tilanne?

    esikoinen koulussa. keskimäinen ja kuopus siivoavat lelujaan. ja kohta lähdetään perhekerhoon..
  6. M

    inhottava olo

    mulla oli yöllä 00.17 soinut puhelin. pidän puhelinta yöllä äänettömällä. huomasin aamulla että joku oli soitellut. numero oli ihan vieras, eikä löytynyt vaikka finderilla hain. inhottava tunne, kun ei tiedä kuka on soitellut noin outoon aikaan....
  7. M

    kermaviilikastike

    miten tehdään kermaviilikastike....? ois tänään tarkoitus tehdä pottumuusia ja kalapuikkoja ja kermaviilikastiketta. en vain ole koskaan kastiketta tehnyt, joten voisitteko neuvoa?
  8. M

    APUA!!! :(

    aurinko, jos se vielä sattuu paistamaan.. peset ensin paidan tahranpoistoaineen kanssa, jos tahra ei lähde, vie paita suoraan auringonpaisteeseen muutamaksi tunniksi... kyllä lähtee..
  9. M

    Kuperkeikasta

    meillä tyttö alkoi tekemään kuperkeikkaa n vuoden ikäisen, nyt 1,6v. melko tyylipuhdas suoritus :laugh: ei kai siinä mitään ikärajaa ole...
  10. M

    Saamaton mies??!!!!!!!

    kertoiskohan oire jostain muusta, lapsen turvattomuudesta tms...?
  11. M

    Saamaton mies??!!!!!!!

    juu... kirjeenvaihdollahan ne asiat parisuhteessa kannatta hoidella
  12. M

    Saamaton mies??!!!!!!!

    hieman lapsellinen kyllä olet.. en mä kyllä alkais kusisia alkkareita haistelemaan vaikka ne ois kuka jättänyt vessaan lojumaan...veisin pois. voiskohan asiasta keskustella?
  13. M

    Miehen taskusta löytyi...

    samaa mieltä
  14. M

    Älyttömän hyvä idea tuo leivän antaminen 7-kuiselle!!

    HUONO,HUONO ÄITI!!!!!!!!!!!!!!!! kauheeta onhan sn lapsi vielä hengissä????? :laugh:
  15. M

    kiva kiva mies

    voi vitsi... oot varmaan yhdessä mun entisen miehen kanssa?
  16. M

    Miehen taskusta löytyi...

    no hetihän sä epäilit miestäs pettäjäksi, ennen kuin olet edes kysynyt asiasta. ja kaikki haloo yhden puhelinumeron perusteella.
  17. M

    Minkä ikäisenä lapsi kaipaa ikätovereitaan?

    no kaikki on tietenkin tapauskohtaista mut eiks ne jossain kolmen vuoden jälkeen ala kaipaileen leikkikavereita. meillä pojat aloittaneet kerhot 3 vuotiaina ja ovat tykänneet, mut kuten sanoin yksilöllistä.
  18. M

    Miehen taskusta löytyi...

    oiksko ihan hirveetä kysyä ensin mieheltäs asiasta ennekuin alat pultteja vetämään....? mutta toisaalta sellaiset ihnmiset jotka ovat joskus pettäneet ovat kärkkäimpiä epäilemään muista samaa?
  19. M

    Kuika monta pissavaippaa päivässä?

    no ei hätää jos kerran on pirteä ja syö kuitenkin edes jotain. kyllä se tilanne siitä tasoittuu.

Yhteistyössä