Hakutulokset

  1. K

    Epilepsia.

    Tyttömme kävi eeg:ssä, kaikki "näytti" hyvältä. Kohtaus ei eeg:n aikana tullut, joten en pidä tulosta luotettavana. Oireet kuitenkin jatkuvat edelleen, tänään on tullut kaksi kohtausta, pieniä kohtauksia. Pari kertaa aiemmin ehti jo tulla pari hieman isompaa kohtausta jossa tytön raajat ja...
  2. K

    Epilepsia.

    Kurjaa : / Onkos teillä nyt lääkkeet epilepsiaan? Meillä tytöllä tulee kohtauksia n.3-4 päivässä, ovat onneksi lieviä. Vain pari kertaa on tullut huono olo, kalpeus ja tyttö on halunnut nukkumaan. On siis aina ihan tolkuissaan kohtauksen aikana. Kertoo, että välillä kaikki näyttää pieneltä...
  3. K

    Epilepsia.

    Miten epilepsia oireilee lapsellanne? Meillä vasta odotellaan aikaa eeg:hen, ja oireetkin alkoivat vasta vko sitten, ovat lieviä, eivätkä haittaa lapsen touhuilua, ovat lähinnä näköhäiriöitä.
  4. K

    Ekaluokkalaisen yksin lähteminen kotonta kouluun?

    Mulla oli tämä tilanne viime syksynä. Lapsi jäi kotiin nukkumaan kun me vanhemmat lähdimme töihin. Hänelle oli laitettu herätyskello soimaan, mutta minä soitin vielä kotia varmistussoiton, että onko varmasti herännyt. Toisinaa oli ja toisinaan heräsi vasta kun soitin, muistutin samalla, että...
  5. K

    Hiki haisee 6-vuotiaalla

    Säälittää toi meidän 6-v syksyllä eskarin aloittava, sillä on nyt keväällä ruvennut kainalohiki haisemaan. Lapsi on vielä todella arka ja ujo, herkästi itkevä. Pelkään, että häntä ruvetaan kiusaamaan vaivan takia. Koska hänellä ei ole mitään murrosiänmerkkejä hienhajua lukuunottamatta, niin...
  6. K

    mahtaako olla reumaa? kokemuksia kaipaisin....

    Saattaa olla reumaa! Reumahan usein puhkeaa synnytyksen jälkeen tai pahenee synnytyksen jälkeen. Ootko käyny reumalääkärillä vai tavallisella lääkärillä?
  7. K

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Tervetuloa joukkoon OdottamatonOdotus!! Mihin kaikki kadonneet?
  8. K

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Eipä ole paljoa jaksanut käydä kirjoittelemassa, meinaa olla öklö olo suurimman osan ajasta. Tää onkin mulle uutta, aiemmissa raskauksissa ku ei oo ollu mitään oireita. Mun pitää syödä kokoajan jotain, että olo pysyy siedettävänä, jos vähänkin tulee pidempi väli, niin sit ku syön, ni vatsa menee...
  9. K

    Kuinkakohan moni nyt sitten ei ota tota possurokotetta tällä palstalla??

    Mua kans stressaa tää koko sikaflunssa ja rokotukset. Siitä kuulee kokoajan, joka paikassa! Mä en tiedä mitä teen rokotuksen suhteen. Mies on kyllä täysin sitä vastaan, eikä halua että meistä kukaan sitä ottaa. Mutta itsellä ei ole oikein varmaa kantaa miten kannattas tehdä. Joka paikassa on...
  10. K

    Jännitysniska...

    Tinca: Kuulostaapa kurjalta toi sun huimaus! Voi, kunpa tilanteesi jossain vaiheessa tasottus ja paljon! Mä teen kans toimistotöitä 8h päivässä, toisin välillä oon työttömänä, mut nyt taas töissä. Toisaalta mun työ on onneksi sellaista, että pystyn pitämään taukoja milloin haluan, voin...
  11. K

    Jännitysniska...

    Tinca: Näin on mullekin sanottu, että tuskin pääsen koskaan täysin eroon tästä vaivasta! Aika ahdistava tieto! Nyt alkaa niskat taas jumittamaan haitaksi asti. Ja se johtuu stressistä! Mun pitäs mennä parin vkon päästä vkon mittaiselle kurssille Hesaan, en millään haluais mennä, en ole...
  12. K

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Kiitos Ursus, kun jaoit omat kokemuksesi sikainfluenssasta! Kiva kuulla välillä tällaisiakin tarinoita, eikä aina niitä ikäviä juttuja, joita on lööpit pullollaan. Meillä mies vastustaa henkeen ja vereen sitä rokotetta, ja sanoikin, että meidän perhessä ei sitten kukaan ota sitä!! Ite oon kyllä...
  13. K

    Jännitysniska...

    Mysan: Kipukoukulla painetaan kipeisiin lihaksiin, että jumit laukeaisi. Koukku selänpuolelle ja varsi etupuolelle, käsillä vedetään ja näin käydään läpi kipeitä paikkoja. Ei toi nyt ole mikään ratkaisu näihin selkäongelmiin, mut käytän tota aikani kuluksi, ku tv:tä katon. Juu ja ovat tosiaan...
  14. K

    Jännitysniska...

    En ole käynyt täällä pitkiin aikoihin! Osa teistä varmaan muistaakin mut, suurimmalle osalle taidan olla uppo-outo. Jännitysniska vaivaa mua edelleen jatkuvasti, mutta ei ole enää niin häiritsevää kuin ennen. Huimauta, oksettavaa olo , heikotusta ei ole ollut ku sillon ihan alkuun. Oireet on...
  15. K

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Helpompaahan se ois jos ei mitään oireita tuliskaan! Itellä ei aiemmissa raskauksissa ole ollut muuta ku tätä masun nipistelyä raskauden alkuaikoina, ei ole koskaan yököttänyt, huimannut, ollut mitään mielihaluja ruokien suhteen tms. Ja toivonkin, että nyt menis samalla lailla!
  16. K

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Hei kaikille! Tein tänään raskaustestin ja plussaa näytti. Epätodellinen olo, en aivan usko tätä. Mulla on jo kaks lasta 5 ja 7vuotiaat ja tätä kolmatta on toivottu jo useita vuosia, tosin yrittämään emme ole päässet kun vasta tänä kesänä. Mulla on PCO ja "reumasairaus", näiden takia...
  17. K

    Clomifen

    :wave: raskaustesti näyttikin tänään plussaa!! Ei vatsakivut olleetkaan menkkakipuja! Plussaonnea teillekin!
  18. K

    Clomifen

    Täällä taas vatsaa nipistelee menkkojen merkiksi. :headwall: Mizze77: Meillä ei miestä oo tutkittu, koska tiedetään, että vika on minussa, jo teininä mulla todettiin PCO ja et vauvat on hyvä hankkia mahdollisimman nuorena, vanhempana ei välttämättä enää tärppää.
  19. K

    Miehen mielestä olen hullu kun lähden työharjoitteluun työmarkkinatuella.

    Tulevaisuutta ajatellen kantsii mennä, voihan olla et saat jatkaa sitten siellä normaalipalkalla. Ei tosiaan voi olla kovin nirso jos ei töitä ole muuten tarjolla. Annat itsestäsi hyvän vaikutelma työnantajalle. Mä oon kaks kertaa ollu työmarkkinatuella ja molemmat kerrat oon saanu jatkaa...
  20. K

    Clomifen

    mizze: Miten pitkiä sulla on kierrot olleet? Mulla ollut 29-31, eli nyt ois piinapäivät ens viikon lopulla, la,su, ma. Mulla kyl aina ennen menkkoja tulee vatsakipuja ja kouristuksia. Nyt ensin piinailen sit niitä, jos ei ens ke tai to ala tulla menkkakipuja, sit kyl jo teen raskaustestin jo...

Yhteistyössä