Hakutulokset

  1. N

    Ketä meitä vielä on? Plussalaisia 2000 luvun alusta?

    Mäkin oon ollu kaaauan, viime ajat tosin aika hiljaa ja harmaana eri nikillä.
  2. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moi taas =) Täällä jälleen! Ja painoa tänään aamulla 77.3kg :D Eli ei ole tullut takapakkia, vaikka olen paahtanut viikkokausia pääsykokeisiin ja loppuvaiheessa myös karkkien voimalla :ashamed: Saman kilon sisällä olen keikkunut jo monta viikkoa ja olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. Kokeet on...
  3. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Pikainen moikkaus Mä olen edelleen samoissa lukemissa,n 77.5. Mulla on nyt sellainen tilanne, että luen pää höyryten pääsykokeisiin, enkä sen takia ehdi ja jaksa nyt keskittyä laihduttamiseen, enkä viettää aikaa täällä palstallakaan. Palailen siis asiaan kesäkuun puolella :wave:
  4. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moi taas Mulla on ollut nyt paino samoissa lukemissa kuin viime viikolla. Olin kipeänä ja otin tietoisesti rennommin. Nyt tuntuu taas vähän vaikealta saada painoa alaspäin, syöminen houkuttaa heti enemmän kun on välillä löysännyt. Jospa se tästä taas, vielä jos sen pari kiloa saisi pudotettua...
  5. N

    Miten laihtua nopeasti? Onko nopea painonpudotus mahdollista?

    Moi Toki nopeasti voi laihtua, helposti ja nopeasti en menisi lupaamaan. Laihdutus on yleensä aina enemmän tai vähemmän inhottavaa, se vaatii tiukkaa itsekuria ja kovaa motivaatiota -erityisesti jos tuloksia haluaa nopeasti. Terveellisenä laihdutustahtina pidetään 0,5-1 kg viikossa. Tiukalla...
  6. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Hei taas! Uusi viikko alussa taas ja kevätkin vihdoin edistyy! 1.vko 84kg 2.vko 82,7kg 3.vko 82.4 kg 4.vko 81 kg 5.vko 80.2 kg 6.vko 78.6 kg 7.vko 77.8 kg Salliina85: Mietin täällä, mitä keksisin sulle neuvoksi tai kannustukseksi :) Olet kuitenkin saanut useamman kilon pois, kai ne...
  7. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Pitemmittä puheitta: 1.vko 84kg 2.vko 82,7kg 3.vko 82.4 kg 4.vko 81 kg 5.vko 80.2 kg 6.vko 78.6 kg :D omalla kymmenluvulla ollaan! Hyvää pääsiäistä kaikille :flower:
  8. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Hellou! Mulla meni viikonloppu vähän lipsuen, meillä kävi lauantaina päivällisvieraita ja kun mä niin rakastan ruuanlaittoa, niin tuli tehtyä ihanaa sapuskaa ja pullat ja kakut päälle :D En kuitenkaan ihan hirveästi syönyt ja poljin kuntopyörää sitten illalla. Ja eilen oli sitten lasten...
  9. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Hei taas! Kylläpä tuntuu ihanalta kun paino putoaa :D Salliina85: mullakin on ongelmana tuo herkkuhimo, taistelen sen kanssa päivittäin. Mulla on tapana tehdä aamuisin itselleni jääkaappiin sellainen vihannesrasia, josta voin pitkin päivää popsia kun tekee mieli napostella jotain tai sitten...
  10. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moi taas =) Mulla on nyt neljäs viikko alussa. Tältä tämä alkurutistus näyttää: 1.vko 84 kg 2.vko 82.7 kg 3.vko 82.4 kg 4.vko 81.0 kg Olen ihan tyytyväinen =) Rankkaa on kyllä ollut välillä ja pari repsahduspäivää, mutta nyt on ihan hyvä fiilis. Jatkan edelleen tiukalla kalorikuurilla...
  11. N

    Ostatteko te noita Racoonin ulkovaatteita minkä ikäisille? Kun ne on vähän vauvamaisia.

    Ajatteletko sä oikeesti, että jotakuta muuta kuin sua itseäsi kiinnostaa minkä merkkinen takki sun lapsellasi on?
  12. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    No niin, toinen laihdutusviikko pyörähti tänään käyntiin. Vaa'an lukema tänään aamulla 82.3 kg. Hyvä alku, pitää vaan nyt pysyä tiukkana ja vastustaa repsahduksia kaikella tahdonvoimalla =) Hyvää viikkoa kaikille :wave:
  13. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Kävin ostamassa uuden vaa'an :) Meidän vanha vaaka oli ärsyttävän epätarkka, pieni asennonmuutos saattoi vaikuttaa lukemaan kilon. Nyt on sitten digitaalinen vaaka ja paino sillä tänään 82,3kg :)
  14. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Salliina85: EnergyNetissä on paljon ruokia, joista valita. Leivonnaisiakin on niin paljon, että aika hyvin löytyy vastaavia, jollei ihan samoja. Tietysti se vaatii hieman tietoa siitä, missä on mitenkin rasvainen tms. taikina, mutta mä olen kyllä tykännyt siitä laskurista. :) Mä raahasin...
  15. N

    paljonko teidän 11-13v lapset on pitkiä ja painaa?

    Tyttö 13v 170cm ja n. 50kg. Hoikka rimppakinttu :)
  16. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Salliina85: Mulla on neljä lasta, esikoinen on jo yläasteella, kuopus kaksivuotias ja siinä välissä on 9-vuotiaat kaksoset :) Meillä on lapsiluku nyt täynnä ja siksi viitsin nyt ruveta tähän hommaan, muuten varmaan antaisin olla, tuo viime raskauden kamala painonnousu ja kunnon romahdus...
  17. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Huomenta! horrorpop joo, makeanhimo taitaa olla erityisesti naisilla yleistä. Mun mies ainakin (joka on siis ylipainoinen ihan reilusti) pysyy ihan helposti pois karkkihyllyltä, mutta syö sen sijaan kauheasti rasvaisia ruokia, majoneeseja, juustoja, jne. Ja siis mä pidän sitä ruokapäiväkirjaa...
  18. N

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moi! Mahtuisikohan mukaan? Mulla tuli viimein toissapäivänä mitta täyteen näitten läskimakkaroitten kanssa. Viimeisen raskauden jäljiltä on ylimääräisiä kiloja jäänyt useampia ja haluan lopultakin eroon niistä, kuopus täytti juuri kaksi vuotta. Kunto pitäisi myös saada kohoamaan, olen jo ihan...

Yhteistyössä