Hakutulokset

  1. Ä

    Jyväskyläläisiä äitejä?

    tääl ois yx äippä jyväskylästä,suvi83 taitaa olla kaima...kuukauden täyttää pikku neitini huomenna! =)
  2. Ä

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    tyttö 4210g, 53cm, rv 40+5
  3. Ä

    Toisesta lapsesta haaveileva

    :( ei meinaa onnistua toisen lapsen saanti...ensimmäinen on jo 2.5 vuotias ja leikkikaveri olis tosi hyvä juttu..mut oisko kellään samanlaisia kokemuksia..olis kiva kirjotella.... Pistäkää sähköpostia... johanna.niemenmaa@netti.fi
  4. Ä

    Syöksysynnytys

    mulla aukeaminen kesti tunnin ja ponnistus 11min,jos kotona olisin tunnin pidempään ollut en olisi kerjennyt sairaalaan.nyt toista odotan ja hiukan pelottaa että kuinkas nopeasti se sieltä sitten pyllähtää maailmaan.
  5. Ä

    Ensarin synnytyksen kesto?

    supistukset alkoi noin klo 12.00 klo.15.oo sairaalassa tutkimus,ei auki yhtään klo.16.00 täysin auki ja klo16.11 tyttövauva syntyi eli aukeaminen ja ponnistus kesti yhteensä 1h 11min
  6. Ä

    pistetää sitte lasten syntymäpäivät...

    \ meilläkin tyttö 6.9..tosin 03
  7. Ä

    Onko Suomessa enää yhtään HYVÄÄ ÄITIÄ!!???

    \ HUOMAA KYLLÄ ETTEI KOULUJA OLE KÄYTY....
  8. Ä

    Onko Suomessa enää yhtään HYVÄÄ ÄITIÄ!!???

    VOI HERRANJUMALA!!!! JA MIKSI EI KUNNON ÄITI SAA JÄTTÄÄ LAPSIAAN HOITOON EDES MUUTAMAKSI TUNNIKSI???????? oikeestaan ei pitäis ees vastata noin hölmöihin juttuihin... missäs sun muut lapset on ollu ku oot synnyttänyt???olivatko mukana sen kunnon äidin kanssa???hä??? MIETTISIT OIKEASTI MITÄ...
  9. Ä

    Mitä saitte kivun lieventämiseksi?

    ilokaasua hetkisen ainoastaan :(
  10. Ä

    ~ jatketaan samaan malliin, eli 1983 syntyneet

    :wave: täällä ois yksi 1.5v tyttelin äiskä
  11. Ä

    Lahti ja lähistö!!

    täällä ois kanssa äityli lahdesta vailla seuraa :wave: meidän perheeseen kuuluupi minun ja miehen lisäksi 1,5v tyttö sekä masu-asukki rv8.päivät ovat pitkiä ja tylsiä ilman seuraa joten otappa yhteyttä(muutkin)jos kiinostaapi.meiliä voi pistää:mx3hullu@hotmail.com :wave:
  12. Ä

    mese kaverita hämeen alueelta!!

    heippa! olen 22v,yhden lapsen äiskä(toinen tulossa)lahdesta. jos kiinnostaa jutskata enemmän pistä meiliä osoitteeseen mx3hullu@hotmail.com,niin voin sieltä sitten antaa tuon messengerin ossan...se kun on mun miehen sähkärillä taas meillä =) Muutkin seuraa kaipailevat lahden lähistöltä meiliä...
  13. Ä

    Morjens!

    heips! olen 21 vuotias 2 vuotiaan lapsen äiti...kaipaisin keskustelu seuraa mm.lapsettomuudesta ja muutenkin lapsista...kun tuo toinen lapsi ei meinaa millään saada alkua....harmitaa....haluaisin kuulla toisten kokemuksia..mielipiteitä...

Yhteistyössä