Hakutulokset

  1. K

    ***Me monikot***

    matkaroskis liityn tosiaan sun kohtalotoveriksi. Minäkin niin kyllästynyt välillä teippaileen, kieltämään, siivoamaan, nostamaan alas, olemaan erotuomarina, pukemaan sata kertaa riisuttuja vaatteita, nostamaan pois vessasta jne. jne. Ehkä tämä joskus loppuu tai edes vähenee :p Mutta on niitä...
  2. K

    Vinkkejä itsenäisen ruokailun opetteluun?

    Mä olen tehnyt niin, että tytöt istuu syöttötuoleissaan ja mä tuolissani heidän keskellään ja koitan reagoida tilanteisiin parhaan kykyni mukaan. Sotkua tulee mutta aina vain paremmin sujuu. Tsemppiä!!!
  3. K

    ***Me monikot***

    soja jännittäviä hetkiä teillä, ilmoita meille kans, pliis!! Mä liikun tyttöjen kanssa kerran viikossa kerhoon autolla. Ja ulkona koitetaan käydä päivittäin, tytöt tykkää kävellä, mutta yksin niiden kanssa saa olla kyllä selkä märkänä. Mennään toisten pihoille, eri suuntaan mihin ollaan...
  4. K

    ***Me monikot***

    Hyvää Uutta Vuotta kaikille!! Tytöille tuli täyteen joulupäivänä 1v5kk. Pukista ei oikein meillä tykätty, toinen oli sylissä ja toinen katseli kauempaa, ei itkenyt kuten toinen. Sanoja tulee lisää koko ajan ja tytöt syövät itse melkein kaikkea. Puuron olen vielä antanut itse. Nokkamukista...
  5. K

    ***Me monikot***

    BUCKTHORNBERRY Onnea myös sinulle odotukseen!! :flower::flower:
  6. K

    ***Me monikot***

    Niin, se vielä piti sanoa, että onneksi mies oli ja on pitkälti illat kotona, niin kaikki iltarätinät ja hoidot ja nukkumaan laitot paljon helpompia kun on kaksi.
  7. K

    ***Me monikot***

    enie hurjasti ONNEA!!! Kaikki menee hyvin!!! Esikoisen kanssa en kanssa mitään laittanut sinänsä pois, kielsin vaan ja hyvin meni. Tätä samaa käytäntöä ajattelin näillekkin, mutta ei sitten ihan onnistu. Mä pelkään, että tämä tönö palaa poroksi, jos en liettä suojaa...jne. Luin ton eilisen...
  8. K

    ***Me monikot***

    miloutervetuloa porukkaan mukaan!! hempukkakylläpäs tosiaan sun ystäväsi ovat väärässä!!!! Koittaisivat itse välillä olla kaksosarkea pyörittämässä ja puhuisivat sitten vasta :D Meillä siis kaksostytöt 1v3kk, tänä syksynä aloitettiin käymään kerran viikossa seurakunnan kerhossa, muuta...
  9. K

    ***Me monikot***

    soja kyseli kuulumisia, 3 viikkoa kulunut ja 3. flunssa. Kierre päällä, toivotaan ettei tule neljättä. Taitaa poika eskarista kantaa niitä, vaikka itse pysyykin terveenä, yhtä kuumetta lukuunottamatta. Liesisuoja täytyisi varmaan hommata, levyt menee päälle siihen tahtiin että. Mahtaako olla...
  10. K

    ***Me monikot***

    Pitkästä aikaa kirjoitan pikaisesti jotain ennen nukkumaanmenoa....tytöt nyt 1v2kk, toinen jo kävellyt siis kolme kuukautta ja toinen nyt kävellyt pari-kolme(?) viikkoa. Pari viikkoa meni kuumeessa, ensin toinen ja sit toinen ja lisänä silmätulehdus sekä nuha ja yskä. Yöt meni aika hulinaksi...
  11. K

    Reiman haalari!

    olisikos se tässä linkissä?? http://www.samtext.com/files/Finsk/reima_kids_aw0708_fi.pdf sivu 7 ja 14??
  12. K

    ***Me monikot***

    ENIE meidän tytöt oli 1 vuotis neuvolassa 74.2 cm ja 75.3cm. Ja painoa 9.1 kg ja 9.8 kg. Koitin äitiyspakkauksen 68 senttisiä toppapukuja ja nekin mahtui vielä päälle, joten niillä päästään alkuun. Huutonetistä, kirppikseltä tai alesta sitten saa 80 senttiset, jos tarvii, tietenkin voishan noita...
  13. K

    ***Me monikot***

    Meidän perheeseeen kuuluu: minä 37 v. mies 44 v. poika 6 v. ja kaksostytöt 1v 1 kk. Ja meillä on jo kiintiö täynnä, rupeehan tota ikääkin jo olemaan... Meillä siirrytty yksiin päiväuniin, jotka sitten vaihtelevat runsaasta tunnista kolmeen tuntiin. Toinen typy nukkuu melkein puolet enemmän...
  14. K

    ***Me monikot***

    MrsBree tervetuloa joukkoon. Ja osanottoni vauvojen menetyksen johdosta :hug: Arjesta: minäkin huomannut sen, että meidän perhe-elämä aika vuoristorataa, taitaa mennä tämän äitylin väsymyksen tason mukaan elämä. Eli kun olen saanut nukkua, lapset ovat hyvällä päälllä ja hyvin nukkuneita ja...
  15. K

    ***Me monikot***

    Heippa kaikille! Täällä ollaan räkänokkaisina, minä ja toinen tyttö. Odotellaan vaan, että leviää koko perheelle. Mukavat pari yötä olleet |O pakko oli ottaa tyttö viereen, ei sitä tuttirumbaa olisi jaksanut muuten. Nenä tukossa, mutta pakko sitä tuttia lutkuttaa, voi kun tajuaisi ettei...
  16. K

    ***Me monikot***

    zaara kyselit leikkikehän käytöstä. Meillä on ollut koko kesän käytössä sellainen vähän isompi leikkikehä. Ollaan pidetty sitä kesä takapihan laatoituksella, laatan päällä peitto ja kehä sen päällä. Ollut ihan mahtava apu, koska eihän muuten saisi tehtyä mitään ulkona ja vaikka ei tekisikään...
  17. K

    ***Me monikot***

    Nyt voin jatkaa.. KOTONA OLOSTA mulla loppui juuri äitiysloma ja nyt jään kotiin suurensuurelle kotihoidontuelle! Ajatuksissa on ollut olla kotona niin kauan kun tytöt on 2.5 - 3 vuotiaita eli puolitoista-kaksi vuotta vielä. Esikoinen lähtee nyt esikouluun ja sitten ekalle, niin menee koulunkin...
  18. K

    ***Me monikot***

    PULAUTTELUSTA meillä tytöt pulautteli kanssa, mutta kiinteiden myötä se jäi pikkuhiljaa pois. Oli kyllä aika pukluperhe täällä, sohvat, vaatteet, matot kaikki puklussa, mutta ei siihen oikein mikään auttanut. Kokeilimme väli röyhyjäkin, mutta ei. Eli kyllä se siitä!! ;) Hyi kamala, mikä...
  19. K

    ***Me monikot***

    Heippa, minäkin tahdon mukaan!!! Ensiksi tosi kiva tälläinen uusi ketju!! Siispä, meillä 07/09 syntyneet kaksostytöt, ei identtiset. Juuri tuli tytöille vuosi täyteen. Toinen tyttö kävelee ja toinen ei vielä ilman tukea. Toisella 8 hammasta ja toisella 3. Toinen jo pulisee pari sanaa ja...
  20. K

    Monikkovanhempien usein kysytyt kysymykset :)

    tää on ollut ihan meiltä kysyttyjen huippu: ensin ai onko ne kaksoset, molemmat tyttöjäkö, koskas ne on syntynyt ja OLIKOS NE VAHINKO? Siis hyvää päivää, mua vieläkin sapettaa kun en osannut järkytykseltäni sanoa muuta kuin, ei ollut vahinko. Ja ihminen oli vielä vanhan tutun äiti, jota en ole...

Yhteistyössä