Hakutulokset

  1. M

    testing

  2. M

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Heips! Täällä äippä 30 vuotta, poika 4 vuotta (kesällä täyttää viisi) ja tyttö 5 kk. Muutettu viime syksynä Lahteen. Ystäviä olen löytänyt itselle ja pojalle, hakusessa olisi kuitenkin saman ikäistä poikaa leikkikaveriksi esikoiselle. Ja kyllä sitä itsekin mielellään tutustuu uusiin...
  3. M

    Lahdesta ystäviä äidille, lapselle, miksei koko perheelle ;)

    Meidän perhe on muuttamassa parin viikon päästä Lahteen. Ystäviä saattaa löytyä esim. taloyhtiön pihalta tai kerhoista, mutta ei liene haitaksi etsiä tätäkin kautta. Itse olen 29 vuotta, poika 4 vuotta ja mies 31 vuotta. Vauvakin on tuloillaan marraskuussa. Tapaamisten helpottamiseksi toivoisin...
  4. M

    Lahdesta ystäviä äidille, lapselle, miksei koko perheelle ;)

    Meidän perhe on muuttamassa parin viikon päästä Lahteen. Ystäviä saattaa löytyä esim. taloyhtiön pihalta tai kerhoista, mutta ei liene haitaksi etsiä tätäkin kautta. Itse olen 29 vuotta, poika 4 vuotta ja mies 31 vuotta. Vauvakin on tuloillaan marraskuussa. Tapaamisten helpottamiseksi toivoisin...
  5. M

    Lahdesta ystäviä äidille, lapselle, miksei koko perheelle ;)

    Meidän perhe on muuttamassa parin viikon päästä Lahteen. Ystäviä saattaa löytyä esim. taloyhtiön pihalta tai kerhoista, mutta ei liene haitaksi etsiä tätäkin kautta. Itse olen 29 vuotta, poika 4 vuotta ja mies 31 vuotta. Vauvakin on tuloillaan marraskuussa. Tapaamisten helpottamiseksi toivoisin...

Yhteistyössä