Hakutulokset

  1. N

    Puhumaan oppiminen

    minä en tämän takia edes kehdannut kertoa kolmosen aikaisesta puhumisesta, koska kukaan ei olisi uskonut. uskoivat sitten kun kuulivat. nyt siis 2 v 3kk ja koittaa opetella jo aakkosia ja on erittäin kiinnostunut kirjoista. isommat koittaa vanhalla aapisella opettaa. mutta esim pyörällä hän ei...
  2. N

    Saatteko ostaa karkkeja ja suklaata kaupasta aina kun haluatte?

    olen aikuinen ihminen ja käytän omia rahojani suklaaseen jos tahdon. tosin karkkia en osta ikinä ja suklaasta kelpaa vain yli 70% tumma ja sitäkin max 2 palaa kerrallaan.
  3. N

    Puhumaan oppiminen

    meillä ainakin kolmonen puhui tossa iässä ihan selviä sanoja, joita ymmärrettiin kodin ulkopuolellakin. kovin ovat yksilöllisiä lapset tässäkin asiassa.
  4. N

    Olen aika varma, että en anna lapseni leikkiä rasistien/ whitetrash -perheiden/ pahansuopien junttien lasten kanssa

    en nyt jaksa kaikkea lukea, mutta oikeassa elämässähän asia menee niin, että kun ihminen vaurastuu ja kipuaa yhteiskunnan sosiaalisessa asemassa korkeammalle, niin vähempiosaiset eivät enää pysty olemaan heidän ystäviään. huom, parempiosainen pystyisi olemaan vähempiosaisten kanssa, mutta köyhän...
  5. N

    mitä näistä lehdistä löytyy kodistanne

    Kuntoplus Me naiset Aku Ankka Suosikki lisäksi löytyy Mondoa, Karvista, Optiota, Geo-lehteä ja Kalevaa
  6. N

    Puhumaan oppiminen

    eka sano ensimmäiset sanansa 11kk iässä, muistan että osas aika kivasti 2 veenä puhua. toka oppi ekat sanansa vuoden paikkeilla, puhe kehittyi hitaasti, ei kuitenkaan mitään todettua häiriötä ja hän oppi lukemaan eskarissa. kolmonen sanoi ekat sanansa 8kk iässä ja on nyt 2 v 3kk ja puhuu...
  7. N

    Mä en ymmärrä mikä mun on kun tosi usein maha kipeänä!:(

    syötkö eineksiä ja puolivalmisteita, joissa lisäaineita? mulla loppu 10 vuotta sitten mahavaivat ku lakkasin syömästä turhia lisäaineita, varsinkin E621 ja sen kamut on myrkkyä mun mahalle.
  8. N

    Teippaanko lapsen jeesusteipillä vai onko parempia ideoita?

    hei ja pitkille matkoille pikku DVD-laite niin huomio muualla ku vöissä.
  9. N

    Teippaanko lapsen jeesusteipillä vai onko parempia ideoita?

    lahjonta varmasti toimii. ja tuo auton pysäytys oli hyvä idis.
  10. N

    Tahtoisin tehä suolaisen piirakan mutta kinkkupiirakkaa ei viitsisi taas tehdä

    laita fetaa, oliiveja ja paprikaa. tai kebablihaa ja sipulia?
  11. N

    Teippaanko lapsen jeesusteipillä vai onko parempia ideoita?

    hyvä ku sanoit, en tajunnutkaan. ajattelinki, että onko aivan paska idea ja olihan se....heh, sitten joka äidin kotikonstit: uhkailu, lahjonta ja kiristys.
  12. N

    Teippaanko lapsen jeesusteipillä vai onko parempia ideoita?

    no mies jostain kooraudasta ostanu. semmosia mustia. ne saa auki ku pitää toisen käden jollain kynnellä "holkkia" (tms) auki ja vetää samalla. eli hyvä ku meijän 12 vee osaa aukasta. meillä useampi kaappi kiinni niillä pienten takia. timmejä ne on.
  13. N

    tuliaisongelma! vinkkejä kaivataan

    www.mentalwear.fi löytyy kivoja paitoja.... B)
  14. N

    tuliaisongelma! vinkkejä kaivataan

    vein ne käsimatkatavaroissa. muut ruumaan. tais olla muuten vielä rieskaaki mukana käsimatkatavaroissa.
  15. N

    Teippaanko lapsen jeesusteipillä vai onko parempia ideoita?

    ohi aiheen muuten: mies sanoo jeesusteippi ja minä marsuteippi....
  16. N

    Voi jestas mitä toi tyttö on tänään touhannu!! :D

    ohi aiheen: meillä päin sanotaan tuohannu =) semmosta se välillä on, elämä siis.
  17. N

    Käytättekö itseruskettavia?

    Avonin tuotteita vetelen joo. aivan hyvän ruskeat kintut ja käsivarret tullu
  18. N

    Teippaanko lapsen jeesusteipillä vai onko parempia ideoita?

    laita turvavyö kiinni vielä semmosella avattavalla nippusiteellä. sitä ei saa 3 vee auki mutta sinä saat. vai onko liian rajua...?
  19. N

    ENSIKERTALAINEN KYSELEE VAUVAN RUOKA-AINEISTA...

    mikset oo saanu? noh, muistaakseni ensin viljatuotteet olen aloittanut ja sitten liha, kala ja muna. 6kk iässä syöny nuita kaikkia jo.

Yhteistyössä