Hakutulokset

  1. T

    4v.poikani kuivaks opettelu

    Juu,kiitos vastauksesta täytyypä jättää sitten kokonaan myös yö vaippa pois.Niin tosiaan onhan poika jo päivisin täysin kuiva ja käy ihan ite pytyllä kakalla ja pissalla.Neuvolassa muistaakseni viimeks sano että että viä viis vuotiaaseen asti yleensä voi olla yö vaippa mutta emmä silti sitä...
  2. T

    4v.poikani kuivaks opettelu

    En tiedä onko tää oikee ryhmä kysyä tästä mutta en löytäny muutakaan...eli oon tosi huolissani kun meidän 4v.poika vieläkin joskus kakkaa vaippaansa päiväunien aikana.Tämän viikon aikana on nyt kahdesti kakannu.Poika on viime kesästä asti ollu täysin ilman vaippaa päivisin.Ainoastaan öisin ja...
  3. T

    G: Suomen kamalin kunta/käpykylä??

    Mä rakastan Lohtajaa sukuni on sieltä kotoisin äitini ja isäni syntyny siellä!Mutta Länkipohja se vasta käpylä onkin!
  4. T

    ehkäsy neuvoo?

    Ei tosiaan ole kovin verkkasta! kumit olis ihan hyvä mutta ne (ainakin mieheni mielestä) vie viimesekkin halut tunne ei oo,ihan sama kun ilman mitään.
  5. T

    ehkäsy neuvoo?

    No jalat ristissä oleminen varmaan onnistuukin todella hyvin! :( (katkeraa kalkkia)...Ihan sama ollaanko kahestaan mökillä vai kylpylässä. Aarhg tässähän on jo ihan unohtanu miten se tapahtuu!
  6. T

    jos miehesi olisi vammainen niin olisitko hänen kanssaan vielä?

    Niin se on vähän miten sen kukin aattelee itelle se vaan on aina ollu kova paikka hyväksyä.
  7. T

    jos miehesi olisi vammainen niin olisitko hänen kanssaan vielä?

    Hupsista vaan tuli tommonen silmänisku merkki tohon no sehän nyt ei ihan ollu tarkotus :)
  8. T

    jos miehesi olisi vammainen niin olisitko hänen kanssaan vielä?

    Kyl uskon silläkin kun itellä on adhd (mbd-oireyhtymä) olen tottunu siihen että elämässä ei kaikki tuu aina niin helpolla joskus joutuu vähän taisteleen etenkin muitten ennakkoluuloja vastaan.Surullisen usein olen pettyny ihmisten suhtautumiseen.Kun ei haluta edes tutustua ihmiseen jos sillä on...
  9. T

    ehkäsy neuvoo?

    ne laastarit kuulostais sopivan hintasilta mutta pitäähän nekin muistaa...tosin ehkä viikon välein muistas paremmin kun kerran päivässä.Pitää vaan skarpata.Oonhan mä jopa niinkin radikaalia aatellu kun ihan sterilisaatio (on varmaan väärin kirjotettu) kun mulla on molemmilla...
  10. T

    ehkäsy neuvoo?

    onhan se pillereihin nähden halvempi mutta ollaan vaan niin köyhiä ettei vaan oo,varaa pistää 100e ehkäsyyn paitsi jos vois maksaa osamaksulla ehkäsyn;)
  11. T

    ehkäsy neuvoo?

    Noh ehkä tää kuuluis tonne seksi osastolle mutta oon vaihtamassa ehkäsyä meliane e-pillereistä johonkin helpompaan mitä ei tarvi muistaa joka päivä eikä laittaa sisälle ehkäsy kapselia mulle ehdotettiin joka vaihdetaan kerran 3v.mutta se oli liian kallis mulle (n.100e) niin mitäs muita niitä on...
  12. T

    Elintaso

    Ai niin meijän perheeseen kuuluu mies,kaks lasta ja kaks kissaa auto meillä on 85v.auto joka ostettiin 300e huuto.netistä aina saa jännätä lähteekö käyntiin vai ei.
  13. T

    Elintaso

    köyhiä ollaan ja veloissa korviamme myöten!Vuokra kolmiossa asutaan (vuokra on 570ekk) Mieheni on töissä mutta suurin osa palkasta menee laskuihin luottotiedot meillä meni jo vuosia sitten.Nyt meillä menee vähän paremmin mutta omiin menoihin ei voi paljon aatellakkaan laittaa.
  14. T

    jos miehesi olisi vammainen niin olisitko hänen kanssaan vielä?

    Olisin ja ihan oikeesti!Koska mieheni on jo nyt sairastunu vakavasti masennukseen ja psykoosiin ja ollaan käyty todella rankka elämänkoulu nyt toivon mukaan voiton puolella mutta yhdessä mennään eteenpäin:)
  15. T

    Milloin viimeksi olet viettänyt lapsista vapaan vuorokauden?

    tammikuussa oltiin miehen kans mökkilomalla kaks yötä meillä on kaks lasta 1v.ja 3v.Ja nyt loppukuusta mennään kylpylään yheks yöks.Aikas usein päästään kahestaan johonkin onhan viikot mulla vaan 1v.kotona kun toinen on hoidossa mutta eihän sitä laatu aikaa pysty viettään kahestaan kun olemalla...
  16. T

    Yksinhuoltaja äiti hakee ystävää...

    moi Hanna löysin sun viestis täältä ja aattelin pistää viestiä.Asutaan edelleen Pirkkalassa Niilo on 3v. ja Joona 1v.4kk.Olen vielä koti äitinä.Niilo on hoidossa neljä kertaa viikossa perhepäivähoitajalla.Meillä yöt kukutaan ja päivät nukutaan:) T:Jenni Siunausta :)
  17. T

    arvostellaanko ihmisiä taloudellisen ja työ tilanteen mukaan?

    ok kiitos kohteliaasta mielipiteestä myönnän ja pyydän anteeksi!Ehkä yli reagoin pikkasen :ashamed: Olin vain niin pettyny kun justiinsa olen tullu tänne ja huomannu että täällä näytti olevan aika paljon erimielisyyksiä kaikesta.olet oikeassa ei saa yleistää.Pikemminkin tarkoitin miestäni jota...
  18. T

    arvostellaanko ihmisiä taloudellisen ja työ tilanteen mukaan?

    No en todellakaan tarkottanu että rikkaammat ei osaa arvostaa työn tekoo meinasinkin että laitan viestiini etten tarkota yleistää kun tällä pahuksen foorumilla otetaan joka ikisestä asiasta nokkiinsa jos joku sanoo mielipiteensä täällä on muutenkin ihan älyttömästi riitoja millon mistäkin...
  19. T

    arvostellaanko ihmisiä taloudellisen ja työ tilanteen mukaan?

    Empä osaa tohon enempää sanoo kun olen kanssasi täysin samaa mieltä jennik.mä taidan olla niitä kultalusikka suussa syntyneitä mutta mielestäni en arvioi ihmisiä kulttuurin,uskonnon,varallisuuden tms...mukaan enkä ole ikinään eläny vanhempieni tai mieheni siivellä.No mieheni siivellä ei paljon...
  20. T

    arvostellaanko ihmisiä taloudellisen ja työ tilanteen mukaan?

    Niin ja mun parasta ystävääni kiusattiin ammattikoulussa kun se oli hyvin köyhistä oloista ei ollu viimesen päälle muoti vaatteita vaan kulki vanhoissa lenkkareissa,tuulipuvun takissa jne...niin se oli outo...Ja mun kaverin tyttöä kiusataan koulussa kun se on 14v.mutta ei tykkää meikata eikä...

Yhteistyössä