Hakutulokset

  1. S

    Malmi/Pohjois-Hki

    kyselin tossa aikaisemmin ihan samaa, eli malmilta myös ja samoin ajatuksin=) mulla on 9,5 kuukauden ikäinen poikavauva ja koira jonka kanssa nyt lenkkeillään. laita viestiä jos haluat tutustua paremmin! tom.tom1@welho.com
  2. S

    mammakaveria helsingistä

    laitoin tonne ystävä puolelle ilmoituksen, mutta ei sielä ole ketään koilishelsingistä; entäs täälä? minä 27 ja poika 9,5kk etsitään puistoilu, lenkki ja leikki ym seuraa. mulla omat ystävät lapsettomia, joten heillä täysin eri kuviot tällä hetkellä... samoin ajatuksin olevat, ilmoittautukaa=)
  3. S

    Helsingin mammat!

    en viitsisi laittaa meiliosoitettani tähän suoraan(on muodossa etunimi.sukunimi), kun se on sitten ihan kenen tahansa nähtävillä(näilläkin sivuilla voi liikkua ketä tahansa), mutta laita minulle y-viestiä jos haluat niin saan sitten sinun meiliosoitteesi tai jos kirjaudut palveluun niin voin...
  4. S

    Helsingin mammat!

    harmi että asumme koilisessa (malmilla) ja poikakin on suht saman ikäinen, 9,5kuinen=) minunkin aloitus katosi kun sivut uudistuivat joten laitan nyt tähän sinun pinoosi viestin. ei kyllä tunnu ketään näiltä kulmilta olevan... etsin myös seuraa puistoiluun, lenkille ja vaikka kahville. Ikää...
  5. S

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    laitanpa tähän lyhyeen pinoon mieluummin... täälä 27-vuotias 9,5kuisen pojan äiti koilishelsingistä, malmilta. Perheeseen kuuluu myös koira 3v ja isi. Etsin ystävää puistoilemaan, kävelylle ja vaikka kahvitteluun ym. Omilla ystävillä ei lapsia, joten olisi mukava jakaa ajatuksia samassa elämän...
  6. S

    etsin ystävää pino

    täälä 27-vuotias 9,5kuisen pojan äiti koilishelsingistä, malmilta. Perheeseen kuuluu myös koira 3v ja isi. Etsin ystävää puistoilemaan, kävelylle ja vaikka kahvitteluun ym. Omilla ystävillä ei lapsia, joten olisi mukava jakaa ajatuksia samassa elämän tilanteessa olevan kanssa. olin laittanut...
  7. S

    helsinki/malmi ym koilinen

    Vastailin noihin ketjuihinkin, mutta laitanpa oman aloituksenkin. Kahvittelu, lenkkeily/puisto/leikki ja miksei muutakin seuraa etsii 27 v äiti, 9,5kk poika ja 3 v hauveli malmilta. Omilla ystävillä ei lapsia, eikä kyllä koiriakaan joten heillä hieman toisennäköiset päivät kuin minulla, ja aika...
  8. S

    Helsingistä kavereita..

    Täälä myös helsingistä, malmilta äiti 27 ja poika 10kk sekä hauveli 3 v etsii esim lenkki-ja kahviseuraa, kaipa sitä voisi oluellakin piipahtaa jos siltä tuntuu tai vaikka alepassa jos sä tykkäät . Omilla ystävillä ei lapsia eikä kyllä koiriakaan, kissoista ei nimittäin tässä ole juuri hyötyä...
  9. S

    KOKO HELSINKI, kuulolle :)

    Täälä myös helsingistä, malmilta äiti 27 ja poika 10kk sekä hauveli 3 v etsii esim lenkki-ja kahviseuraa, kaipa sitä voisi oluellakin piipahtaa jos siltä tuntuu tai vaikka alepassa jos sä tykkäät =) . Omilla ystävillä ei lapsia eikä kyllä koiriakaan, kissoista ei nimittäin tässä ole juuri...

Yhteistyössä