Hakutulokset

  1. T

    Nyt on lompakko tyhjä.

    Kuule tuo summa on melko kohtuullinen. Meilläkin vaan yksi tienaava. Joskus on vaan hieman ajateltava myös lapsia ja se sipsipussi on joskus ihan ok. Ensi kerralla kiristät taas vyötä. Me käydään Lidlissä koska siellä on se ruoka oikeasti edullisempi. Esimerkiksi nyt jäätelötuutit 8 kpl maksaa...
  2. T

    Kummilapselle 50e rippilahjaksi?

    Kyllä riittää :) Toki jos teillä on hyvät tulot, olette läheisiä ja olet sylikummi niin voit antaa enemmän. Kannattaa ottaa huomioon myös se onko kummilapsen vanhemmat hyvinpalkkaisessa työssä vai onko heillä tiukkaa. Teinit haaveilee vaikka mistä kivasta.... Tyttärelläni on kolme kummia...
  3. T

    Rintaa vihloo, kokemuksia kaipaisin!

    Olisiko tulehdus ? Ota särkylääkettä ja katso helpottaako. Pukeudu nyt läpimästi tai mene lämpimään suihkuun. Lääkäriin kannattaa mennä jos oireet jatkuu :)
  4. T

    Isovanhempi tulee asumaan kansanne. Ok?

    Asenne ratkaisee jos tulette hyvin toimeen NYT niin kestät myös pienen kritiikin jos siihen on aihetta. Jos ongelmia on jo ennen muuttoa kannattaa miettiä tarkkaan ja jättää muutto sikseen. Et voi appiukosta tehdä näkymättömän. Tottakai hän saa esittää toiveita ruokailuun liittyen opastaa ja...
  5. T

    Punkkigalluppia koiranomistajille

    Asumme Lohjalla. Meillä on koiranpentu joka täytti just tänään perjantaina 12 viikkoa. Yhden punkin olemme jo löytäneet. onneksi oli punkkikynä valmiina poisto kävi näppärästi. Tämän jälkeen elen syöttänyt pennulle Trixie valkosipulirohetta ja tehnyt Forever HeatLotion voiteesta ja Veterinary...
  6. T

    Koiranpentu asiaa neuvoa kaipaan

    Kiitos vastauksita. Ei olla moitittu jos vahinko on jo tapahtunut. Kehuja on toki saanut kun hienosti on tehnyt tarpeensa sallittuun paikkaan. Meillä on ihana kastattaja, mutta en halua vaivata jokaisen pienen asian kanssa. Eli jätän namit viellä kaappiin ja käytetään sitten myöhemmin. Aina...
  7. T

    Koiranpentu asiaa neuvoa kaipaan

    Meille tuli viikolla ihana koiranpentu. Yritetään opettaa tyttöä johdonmukaisesti sisäsiistiksi. Saako antaa 8 viikoiselle pennulle Brit Training namupaloja ? Ulkoilutetaan toki ahkerasti ja pissa alusta on myös käytössä. Muutamen kerran on pentu kiltisti mennyt itse pissalle alustalle ja...
  8. T

    Kutina raskausviikolla 13+0?

    Joo kannattaa hakeutua läääkäriin niin katsovat verikokeesta onko hepatoosi. Minulle sanottiin, että hepatoosi voi puhjeta myös raskauden alussa. Toki kaikki voi olla myös täysin kunnossa ja sinulla kutisee iho esim. kuivuuden takia. Minulla todettiin hepatoosi viikolla 32, mutta voin...
  9. T

    Lapsen antaminen adoptioon.. Tuttujen suhtautuminen?

    Hei Ymmärrän sua kyllä. Päälimmäinen on pelko miten perjään lapsen kanssa ? Riittääkö raha? Osaanko hoitaa lasta ? Tietenkin milioona muutakin kysymystä. Juttele asiasta neuvolassa. Sieltä saat varmasti tukea ja sinua ohjataan varmasi eteempäin. Lapsen antaminen adoptioon on valtavan iso...
  10. T

    Minkä ikäisenä mammografiat alkaa?

    Voit maksaa mammografian itse hos asia sinua mietytyttää. Ensin on vaan mentävä gynelle joka kirjoittaa lähetteen. Maksaa 160 -180 €.
  11. T

    Miksi ikinä meninkään naimisiin?!

    Mikäli miehelläsi on peliongelma ja kaverit ovat tärkeämpiä kun perhe ainoa vaihtoehto on ottaa avioero. Sekä peliongelma, että viinanhimo vaan pahenevat. Ansaitset parempaa sekä sinä, että lapset. Kukaan ei voi tehdä päätöstä puolestasi.
  12. T

    Tyttäreni sai nimen Rumaisa Regina Ragmar.

    Mikä tulee olemaan kutsumanimi ? Onko miehesi ulkomaalainen ?? Älä anna tytölle sellainen nimi mistä et pidä. Valinnanvaraa kyllä on että koittakaa löytää sellainen nimi joka mielyttää teitä molempia. Mieti miltä tyttärestäsi tuntuu kun on isompi.
  13. T

    Nyt loppui mun lapsen harrastuksien maksaminen

    Joskus voi olla hankala löytää lapselle se hänen oma juttu. Jutelkaa asiasta ja kerro, että kaikki harrastukset maksavat jonkin verran ja että harrastamaan ei pääse ihan kovin helposti. Ainoastaan ne koulun tarjoamat kerhot saattaa olla ihan ilmaiset. Meillä on 13 vuotias tyttö joka on...
  14. T

    katotaas soitetaanko työkkäristä

    Maaliskuun alussa olin yhteydessä työkkäriin. Harmitti kun kesti noin 3 tuntia kun sain virkailijan kiinni. Minua pallotettiin moneen eri paikkaan Uudellamaalla. Kukaan ei missään vastannut. Kävi sääliksi puhalinvaihteessa työskenteleviä henkilöitä he oli siis ainoat jotka vastasivat puheluuni...
  15. T

    Kansanedustajien määrää pitäisi puolittaa

    Jos osaisin niin teksin lakialoitteen kansanedustajen määrän puolittamiseksi. Uskon, että pärjäisimme Suomessa hyvin 100 kansanedustajalla. Mitä mieltä olette ? Sen verran harmittaa nämä hallituksen tekemät säästösuunitelmat.
  16. T

    Urpilaisella ei ole LASTA/LAPSIA ..

    Urpilainen on lapseton ihan omasta vapaasta tahdostaan. Vaikuttaa siltä, että tämä on naisten keskuudessa kasvava trendi. Omassa ystäväpiirissä on näitä naisia 4 kpl. Nyt en siis todellakaan tarkoita niitä naisia ja perheitä jotka ei saa lasta yrityksistä huolimatta. Lapsilisän leikkaus ei...
  17. T

    Mitä tekisit 21254,76€:lla?

    Meillä menee lapsilisä lapsen vaatteisiin, harrastukseen ja ruokaan. Jos saisin puhtaana käyeen 3100 € mitä en siis saa niin lapsilisä menisi varmaan säästöön lapsen tilille.
  18. T

    Urpilaisella ei ole LASTA/LAPSIA ..

    Minä ehdotan, että vähennetään kansanedustajien määrää. Ainakin 50 edustajalla pitäisi tuo määrä tippua. Lapsia pitäisi tähän maahan tehdä kyllä mikäli emme halua, että vanhainkodeissa meitä hoitavat kiinalaiset hoitajat.
  19. T

    mitä allergialääkkeitä teillä lapsella käytössä siitepölyallergiaan?

    Minä tilasin siitepölyhunajan. Syönti aloitettiin pieninä annoksina jo syksyllä ja nyt kun kevät koitti niin tyttö voi todella hyvin. Oireita ei juurikaan ole. Kyseessä kotimainen tuote suosittelen. Ennen käytettiin lääkärin määräämiä lääkkeitä ja tyttö oli ihan tukossa
  20. T

    Ravintolist raskauden aikana

    Hei kaikille1 Te naiset jotka olette saaneet vauvan yli 40 vuoiaana tai suunittelette rakautta mitä vitamiinejä ja ravintolisiä kannattaa syödä ja kuinka paljon ? Syön päivittäin Foolihappoa, D vitamiiniä ja C vitamiiniä Kiitos jos joku jaksaa vastata!

Yhteistyössä