Hakutulokset

  1. mulish

    Miten ratkaista ongelma?

    up.
  2. mulish

    Kiusaaja eskarissa

    Meillä 5v poika alko yks kaks inhota tarhaan menoa ja itki päivät siellä kun halusi kotiin. Viimein pika kertoi että siellä kiusataan. Tämä yksi poika oli ottanut poikani maalitaulukseen. Kerroin heti henkilökunnalle ja asiaan puututtiin heti. Hienoa toimintaa. Sinuna marssisin johtajan...
  3. mulish

    Miten ratkaista ongelma?

    Ei tämä nyt varsinainen ongelma ole... Mies tekee yötyötä säännöllisesti su illasta pe aamuun, vuorot pitkiä. Olen monesti tuumaillut miehelle että päivätyö olisi sopivampi perheelle, näkisi lapsiakin enemmän. Meni vuosi kun mies ilmoitti hakevansa päivätöitä ja sai paikan. Työt alkais...
  4. mulish

    Maksaako tatuoinnin suunnittelu?

    Pitänee soittaa ja kysyä :)
  5. mulish

    G: Koska lapsenne aloittaa päivähoidon?

    Viikon päästä. Lopetan hoitovapaalla ja lähden töihin. Lapset 5v,3v ja 1,5v. Esikoinen on jo koulussa. Kyllä jännittää :D
  6. mulish

    Maksaako tatuoinnin suunnittelu?

    Siinä se kysymys tuliki :D
  7. mulish

    *Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

    Jaa se onki jo viimenen päivä. Tän viikon ollu ihan yksin kotona ja päässy tosi helposti liikkuu. -2kg, yhteensä heinäkuussa siis lähteny -6kg. Täytyy todeta ettei ole ollu mielitekoja. Mä oon kiskonu sitruunavettä ihan olan takaa. Syömiset jäänyt kyllä liian vähälle mut korvaan sen jollain...
  8. mulish

    Onko joku oikeasti saanut synnytyksen itse käyntiin?

    Mä hieroin illalla nilkoista niitä akupisteitä. Aamulla meni vedet. Siitä ei mitään tietoo tehosko vai alkoko sit sattumalta :D
  9. mulish

    Mies ei usko että hiuksista pois taluttaminen on väärä tapa kasvattaa lasta...

    No lapsihan pelkää koko ajan että siihen sattuu. Kysy mieheltäs tuleeko sille jotenki erityisen hyvä mieli kun lapsi pelkää isäänsä? kunnioittaminen ja pelkääminen on kaks eri asiaa.
  10. mulish

    Mä haluun seksiä!!

    Sama vika rahikaisella! Paitsi et mies reissussa lasten kans vielä muutaman päivän:kieh: Tykkää ne miehetki ku nainen ottaa eikä kysele.. ei sen tarvi olla aina mies :D
  11. mulish

    naamakirjasta kysymys

    Se on piilotettu. Muuten näkys kaverit 0.
  12. mulish

    Mikä neuvoksi? Lapsen tapaamis asiaa

    Kiitokset tiedosta. Huomenna selviää miten tilanne etenee.
  13. mulish

    Mikä neuvoksi? Lapsen tapaamis asiaa

    Kiitos neuvoista:flower:
  14. mulish

    Mikä neuvoksi? Lapsen tapaamis asiaa

    Eikö kokemuksia?
  15. mulish

    Mikä neuvoksi? Lapsen tapaamis asiaa

    Jos toinen vanhempi muuttelee tapaamisia oman mielensä mukaan, aina saa olla jotain vääntämässä. Vaikka kaikki mahdollinen on merkattu tapaamissopimukseen, silti sitä ei noudateta. Lapsen äiti siis estää tapaamisia ja tekee kaiken hankalaksi. Millaiseen ratkaisuun olette tämän tyyppisessä...
  16. mulish

    Ehdottakaa synttärilahjaa pettäjämiehelle

    En voi muutakuin nostaa hattua ap:lle!:flower: Noin rautainen nainen pärjää kyllä. Jaksamisia!!:hug:
  17. mulish

    voiko lastenklinikalla äiti jäädä yöksi lapsen seuraksi?

    Meillä poika joutui lastenklinikalle sokerien romahduksen takia 2 vanhana ja sai vanhempi jäädä yöksi. Myöhemmin myös kun tehtiin paastokokeita. Liki kaikilla pienillä oli toinen vanhempi yötä sairaalassa.
  18. mulish

    Mua hävettää kun mulla on korkea häpykumpu :/

    Olkaa naiset ylpeitä häpikummuistanne!!
  19. mulish

    Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

    Niin voi :D Lähinnä tarkoitinkin sitä kun täällä hehkutellaan mitoilla..mut mites olis jos miehet retostelis/nöyryyttäs meitä naisia kaikenmaailman mitoilla :D
  20. mulish

    Eroperheiden tittelit

    Ihan nimellä kutsuu miehen esikoinen. Adoptoida voi ainoastaan biologisen luvalla. Ja jos biologinen vastustaa voi asiaa viedä oikeuteen, mutta täytyy olla todella hyvät perusteet miksi lasta "otetaan" biologiselta vanhemmalta pois.

Yhteistyössä