Hakutulokset

  1. O

    Kun valetaan betonilaattoja,

    Betoni kutistuu kovettuessaan, että kyllä varmaan irtoaa. voihan siihen muottiin sipaista vähän rasvaakin...
  2. O

    Te jotka ootte käyneet yksityisellä ultrassa selvittämässä sukupuolen...

    Ja kyllä ihan itsekin ihan selvästi näin kummallakin kerralla. Nyt sit vaan ootellaan, en enää luota kumpaankaan. Tai siis jompikumpi toivottavasti tulee.
  3. O

    Te jotka ootte käyneet yksityisellä ultrassa selvittämässä sukupuolen...

    Kyllä mulle just viimeviikolla kerrottiin Naikkarilla sukupuoli, tai siis annettiin veikkaus sukupuolesta. Ja kannatti mennä rakenneultraan, sillä se oli eri kuin yksityisen 4D-ultrassa viikkoa aiemmin.
  4. O

    Vauvan tarpeiden teko

    Emmy: Mut ihan yhtä iso homma siinä pissattamisessa on kuin siinä vaippojen vaihdossa, ainakin kotosalla. Ellei vähemmän hommaa siinä pissattamisessa. En ymmärrä.. Tietenkin, jos menee kylään/kaupungille pitää olla varmuuden vuoksi vaippa, jos ei ole paikkaa missä pissattaa.
  5. O

    Vauvan tarpeiden teko

    Hyvähyvä. Tosi hienoa, jos onnistuu pöntöllä jo kaksiviikkoisena. Eihän kyse ole vauvan opettamisesta isoksi, vaan pienen vauvan tarpeiden aistimisesta ja ennakoinnista. Aion ehdottomasti kokeilla vaipattomuutta, kunhan pieni syntyy. Odotan innolla. =)
  6. O

    kohtu liikkuu/antaa liian paljon periksi..? rv24

    Mulla on ihan sama juttu! Ja mulla siihen on syykin: kaksi kohtua ja vauva on oikeanpuoleisessa kohdussa. Aamulla ja yöllä sen huomaa tosi selvästi. Joillain voi siis olla väliseinämä tai kaksi kohtua, joskus ihan jopa tietämättään. Mut älä huolestu!
  7. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Mä en ole kirjoitellut tänne pitkään aikaan myöskään, mutta olen käynyt kyllä lukemassa tosi ahkerasti muiden juttuja. Me käytiin 4D ultrassa ja istukka on myös edessä, silti potkut on tuntuneet jo pari viikkoa mahan läpi! Mies kuuli sykkeenkin eilen. Ja vauva on tyttö ilmeisesti! Paha olo...
  8. O

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Kiitti onnitteluista inkkarityttö! Joo, tosi yllättävästi ja onnellisesti meille kävi. Enpä olisi itse uskonut ikinä. Mutta hassua, että tuli vähän haikea olo adoptiosta luopumisen takia, kun oli jo niin asennoitunut siihen. Käyn täällä kyllä lukemassa teidän juttuja, joten kerron sitten...
  9. O

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Mut voi tosiaan poistaa sieltä listalta. Nyt ilmoitettiin sossuunkin, ettei tulla sinne adoptioneuvontaan. 9kk näytti olevan jono helsingin sossun neuvontaan pääsemiseksi.
  10. O

    Kaksiosainen kohtu - millainen synnytys?

    Muakin kiinnostaisi muiden kokemukset, etenkin onnistuneet! Mulla on siis kaksi kohtua ja väliseinä, jota ei ole leikattu. Yksi lääkäri kyllä sanoi, että onnistuu synnyttäminen, vaikka ei ole leikattu seinämää. Ehkä se leikataan siinä synnytyksen aikana? Toivon niin paljon, että saisin...
  11. O

    Puhjennut umpisuoli ja lapsettomuus?

    Onnea kofa! Mulla on myös vähän kokemusta aiheesta. Mulla oli paha umpisuolen tulehdus yhdeksänvuotiaana. Pelkäsin kovasti leikkausta, joten salasin kivut ja tilanne pääsi aika pahaksi. Sitten kasvoin aikuiseksi ja alettiin yrittämään vauvaa... Yritettiin monta vuotta ja oltiin yli vuosi...
  12. O

    "omatoiminen" adoptio ulkomailta

    Kiitti onnitteluista Malaika! On tää kyllä ihme! Ehkä laparoskopia oli se ratkaiseva juttu meidän tapauksessa. Mua kiinnostais kauheasti tietää, missä päin asutte! Laita yksäriä, jos et halua kaikille kailottaa... Mut joo, kyllä lähtisin tutkimaan sitä adoptiomahdollisuutta.
  13. O

    "omatoiminen" adoptio ulkomailta

    Ei kannata ainakaan kovin paljoa kysellä suomen viranomaisilta etukäteen, sillä he tulevat pelottelemaan ja sanomaan että ei onnistu missään tapauksessa. Mutta jos tosiaan olette asuneet pitkään ulkomailla ja voitte adoptoida kyseisen maan sääntöjen mukaan, niin kannattaa yrittää. Kyllä ne...
  14. O

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei taas pitkästä aikaa. Ensin onnittelut Resedalle! Nyt kävi niin, että me ei vielä tällä kierroksella lähdetä adoptioon. Sattui niin että tulin yllättäen raskaaksi luomuna. Eli joudutaan siirtämään adoptiohaavetta muutamalla vuodella. Katsotaan sitten uudelleen. Voimia kaikille...
  15. O

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Hitsi rosehip, vointeja vaan! En tiedä mitä itse tekisin, jos tulisin nyt kunnolla kipeeksi. Paitsi et panikoisin vaan, ja varmasti turhaan. =) dada Mulla ei ole yleensä lähes ikinä päänsärkyä, mut nyt on varmaan joka toinen päivä ollut, eli nää hormonit taitaa altistaa. Mä ajattelin...
  16. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Roona82 Mullakaan ei ole vaakaa, ihan turha kapine! Jellona Mulla oli sama katkarapupastahimo eilen. Oli vaan pakko mennä ostamaan ainekset. En ois uskonut et nyt jo tulee tollaisia outoja himoja. Yksi päivä oli pakko tehdä jauhelihakeittoa, tein ihan valtavan kattilallisen ja ajattelin et...
  17. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Joo tiitu87, sydän sykki ja mitatkin vastasivat viikkoja. Oon ihan onnesta ymmyrkäisenä. Meillä on lapsettomuustausta, niin jokainen pieni iloinen uutinen lisää jo ennestään suurta onnistumisen riemua. Neuvolassakin muuten jo kävin ja paino oli vaan laskenut, nyt alle 50kg, vaikka tosiaan...
  18. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    tiitu87 Mulla oli yksi päivä ihan kauhea ripuli. Onko se sit sitä vatsan sekaisuutta? Ei koskaan ole ollut sellaista, et luulen että se johtuu raskaudesta. Ja vatsa toimii nyt muutenkin aika reippaasti. Ja ruoan suhteen ihan sama meininki kuin sulla. Ei tee mieli mitään, mut koko ajan nälkä...

Yhteistyössä