Hakutulokset

  1. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    raskausarvista sen verran että mulla on taastullut esille reisiin ihan samoihin paikkohin kuin edellisillä kerroilla mutta on hävinnyt aina kun on päässyt omiin mittoihin takaisin. mahtaisko taas käydä niin voi toki olla toiveajattelua vaan
  2. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Heipahei taas! Innolla ilmottauduin mukaan joulukuisiin mutta on tuo kirjoittelu jäänyt vähän vähiin. Pitää kiireitä kun on viikonloppuna muutto edessä(eihän näinsairaslomalla saisi kiire olla). Oliko täällä joku muukin jolla ylimäääräinen ultra istukan sijainnin takia? Kyselisin vaan mitä sulle...
  3. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Täällä olis yksi mukaan liittyjä vielä...... Eli LA 25.12. Ollaan tällainen uus-suurperhe minulla tyttö-00 ja kaksostytöt-02, miehellä poika-00 ja nyt siis ensimmäinen yhteinen tulossa(luultavammin myös viimeinen). Ikälopuksi (31v.) itseni tässä melkein jo tunnen, sairaslomalla olen ollut jo rv...
  4. M

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    käynnistettiin rv 38+5 a-tyttö 2705g/48cm b-tyttö 2450g/46cm käynnistykseen mennessä paikat 5cm auki(4 päivää aikaisemmin 3 kipeää supparia muuten ei yhtään koko raskauden aikana) joten suoraan kalvojen uhkaisuun ja siitä 1h23min molemmat syntyneet
  5. M

    Mitä vastasyntynyt tarvitsee? -lista

    juu kaali on ihan ehdoton jääkaapissa. Auttaa särkeviin ja kiristäviin rintoihin. Minulla auttoi jopa rikkinäisiin nänneihin. Eli kaali jääkaappiin ja sieltä yksi lehti ja kaulimella yli jotta pinta rikkoutuu ja sitten liivien sisään.
  6. M

    Synnytyskertomuksia?

    Tässä olisi kaksi tarinaa lisää..... Esikoinen:LA oli elokuun alussa ja viikkoa ennen juhannusta neuvolakäynnillä sitten todettiin että 2 cm kohdunsuu auki....voi syntyä vaikka heti....apua. No päivät kului ja viikotkin meni ei mitään oireita... LA koitti ja toi tullessaan hirveän siivous...
  7. M

    Turkulaisia odottajia?

    Täälä olisi yksi lisää listaan.... La 25.12 Neljättä odotan ikää 31v. tyttö -00 ja kaksostytöt -02 ja vielä lisäksi miehellä poika -00 ollan siis uus-suurperhe tai mites se mahdetaan sanoa

Yhteistyössä