Hakutulokset

  1. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Voi mahoton <3 Täällä on jo marraskuun pino, tai tietenkin on ! Itse olin samoisessa pinossa viime erässä ja pienokaisemme syntyi 6.11.10 nopealla 40min kestävällä synnytyksellä luomuna =) Neiti täytti just puolivuotta ja täällä opetellaan syöttötuolissa istumista =) Jokaiselle...
  2. M

    Minkä kokoisia 5kk teillä muilla?

    Meillä pikkukirppumme painoi 5kk neuvolassa 5890g (3110g) ja oli 65,8cm ( 50cm) kun taas esikoinen oli 5kk neuvolassa 8120g ja 67,3cm (4010g ja 53cm) syntymämitat siis suluissa. niin ne kasvaa eri tahtiin. väliäkö sen kasvaako isosti vai vähän pienemmästi. Kuitenkin suurinosa jo 2v on...
  3. M

    Mistä syystä olet antanut velliä vauvalle?

    Hei, Meillä pian 4kk vauva myös =) Esikoiselle aloitin viikko vajaa 4kk ikäisenä vellin iltasin, eipä siitä mitään apua ollut. Maidollakin tuo eka unipätkä oli 4-6h ja sitte loppu yön söi tissiä tiheämmin. Tälle toiselle en meinaa ruveta antaa velliä enkä vielä muitakaan kiinteitä...
  4. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Hei kaikille pitkästä aikaa =) oon ihan unohtanut teidät tän arjen keskellä, mut nyt päätän ryhdistäytyä ja käydä lukemassa kuulumisianne useemmin =) Annsku, meidän neidillä myös vaivana liian ahtaat kyynelkanavat. Me saatiin heti viikon ikäisenä jotain perustippoja jotka auttoivat vähän...
  5. M

    miksi sain ison vauvan?

    Hei, edellisiä jo kompaten eipä siihen vauvan kokoon oikeen voi millään vaikuttaa saatikka sit itseään syyttää. Meidän esikoinen oli 53cm ja 4010g Itse otin raskausaikana 26kg ja tunnustan syöneen kyl raskauden piikkiin paljon herkkuja. Toisessa raskaudessa katsoin hyvin tarkkaan että...
  6. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa ja ihanaa alkanutta vauvavuotta 2011 meille kaikille =) Meidän pikkuisen flunssa nostatti kuumeen ja keskiviikkona lähdettiin suoraan Tyksiin lastenpolille josta huonon hapetusarvon takia matka kohti infektio osastoa =( Kauhiasti kokeita, keuhkokuvat, virus näytteitä ja päähän tippa...
  7. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Moi Kaikille, Joku on saattanut kaivatakin nimittäin en oo kerinny käymään täällä aikoihin ! Ollut hirveää hössäkkää.. ekku oli vaavin vieras rumbat, sit kävästiin kotipuolessa vkon kyläilyllä, sitte ristiäsjärjestelyt ja sitte tuliki tää joulu ! Neiti sai nimekseen Netta Maaria :heart: ja...
  8. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Hei Kaikille viimoisille Marraskuulaisille !! Mä tulin vaan kertomaan että täällä ollaan hengessä mukana ja eiköhän pian saada viimoinenkin marrasvaavi maailmaan vaikka sitten joulukuun puolella =) meillä pikku Tsirpakka täytti lauantaina 3vkoa ja jatkaa edelleen errittäin tyytyväisenä...
  9. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa !! Tännehän on mukavasti ilmoittautunut porukkaa, kiva =) Meillä on käynyt paljon vieraita ja ollut kaikenmaan ohjelmaa muutenkin, etten oo ehtiny palstailla. Eilen käytiin ekakertaa ulkona vaunuttelemassa ja tänään laitoin tirriäisen ulos tunniksi nukkumaan ja itse palelin sisällä...
  10. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Iltaa! Ei sais olla edes huvittunut, mutta silti on huvittavaa lukee teidän "kärvistelevien" tekstejä täällä... Kaikilla alkaa olla viikot täynnä, yliajat paukkuu ja kaikki Ässät käytössä! ;) Hirmuisesti tsemppiä kaikille ylipitkiin, mateleviin päiviin ja koittakaa ajatella positiivisesti...
  11. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Eveny ja muut imetyksen kanssa kamppailevat: ihan joka ikisellä on aluksi tissit/nännit kipeänä ja imetys sattuu! On äärettömän tärkeää löytää oikea imetyasento ja tarkastaa myös vauvan imuote jotta se imee oikein. käy lukemassa Imetystukilista.net - Etusivu sieltä löytyy paljon apua/vinkkejä...
  12. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heips Mä tahtoisin myös tuonne listaan. 6.11 syntyi Tyttö rv 41+2. Paino 3140g, pituutta 50cm ja pipo 35cm Vauva on äärettömän kiltti. Lähinnä nukkuu ja syö. Tänään (10vrk ikäisenä) teki valvomisenkat jotka oli 1h =) Öisin nukutaan parhaimmillan 6h putkeen ja aamuyö sitte syödään...
  13. M

    iCandy Pear VAUNUT (tuplat) ! Kokemuksia kaivataan, kiitos suuri !!

    Hei !! Palaan vielä tähän aiheeseen ja kokemuksiini nyt parin viikon ajalta jos jotain vielä kiinnostaa =) Eli me päädyimme ostamaan i Candy Peach Blossom vaunut, niin että meillä on kaks vauvan koppaa ja kaksi sisarus istuinta ! (näin voimme vekslata koppien kans liikummeko sitten yhden...
  14. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Heippa kaikille !! Onko kukaan innostunut sivujen päivittämisestä tuolla syntyneet puolella? Olis kyl kiva jatkaa jutustelua siellä... Täällähän alkaa kivasti jo olla vauvoja syntyneenä :heart: Onnittelut kaikille nyyttinsä saaneille !! Meillä nukutaan ja syödään.. valveilla olo...
  15. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Huomenta! Soikku, aika hui miten säikäyttelivät =) Mun miehen veli ja sen vaimo oottaa kaksosia ja heil se kyl selvisi ihan ekassa ultrassa ja näkyy kuulemma niin selvästi! Mut voishan sitä tietty sattuu "yllätyksiäkin" ;) On se niin ihmeellistä et saa raskausajan olla täysin oireeton ja...
  16. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Huomenta !! Lämpimät onnittelut jok'ikiselle vauvan syliinsä saaneelle :heart: On se mieletöntä lukea huisia synnytyskertomuksia ja sitten aina lopussa on kuitenkin "kaikki meni hyvin" joka hyvin kuvastaa sitä, mikä palkinto sit odottaa =) Mul on särkeny pää tuolta takaa eilis illasta...
  17. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Huomenta kaikille !! ja voi Peräpukaman Peräpukama... 3pvää synnytyksestä tuli eka kova kakka ja sen johdosta ilmesty yks ihan hyvän kokoinen pukama =( ja niin pirun kipiä !! Esikoisesta tuli kans yks, pieni mut ei s oo ikinä tällee vaivannut!! Onko jollain näistä tarkempaa kokemusta? Oon...
  18. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Liirah, ihana kuulla teistä :heart: Paranemisia tulehduksen kanssa ja Pikkuiselle Sissille terkkuja keskolaan !! Tulehan kertomaan tarkempia kuulumisia kun jaksat/ennätät !
  19. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Huomenta! Kurpitsa, mä olin huoneessa 3 =) Sunnuntai iltana kattelin vauvelin kanssa tanssii tähtien kanssa siinä taukohuoneessa, mut muutoin tuli kyl oleiltua aika pitkälle omassa huoneessa. Olishan siellä kulunu aika vähän paremmin, ku olis ollu juttuseuraa ... Mulla kans nousi maito...
  20. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Iltaa Kaikille ! Onnittelut kaikille vauvautuneille, etenkin Kurpitsalle =) Ei me sit ihan samalle päivälle saatu tähtäämään mut samas huonees kyl oltais voitukin olla kun mun huonees oli tyhjä paikka koko sen ajan mitä siellä olin. (os.310) Smile, Kiitos salaisen arkkusi aukaisusta! =)...

Yhteistyössä