Hakutulokset

  1. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jeeeee nelHM <3 <3<3<3<3<3 onnea ja tarrasukkia :)
  2. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    On tää lasten tekeminen ja saaminen ihme tiedettä ja välillä kaikkea ei vaan pysty selittämään! Odotan innolla seuraavaa r-testin tekemistäsi, harmi kun on näitä pyhiä tässä nyt sotkemassa ! Ja niin se mun olematon ovisplussa tuotti kuin tuottikin kunnon odotuksen. Elikkä rv 13+2 tai 13+6...
  3. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    NelHM! Sä oot pieniin päin!!!! En ole ikinä kuullut/nähnyt että raskaustesti reagoisi noin selvällä viivalla ovikseen!!!
  4. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Poks poks 13+0 tai niinku ultrassa laskettiin ni nyt ois jo 13+4 :) Selvästi hiljentynyt tämä palsta??? Taitaa kaikki olla fb puolella tai lomia/juhannusta viettämässä... nohviikonlopun jälkeen voikin sanoa että seuraavaksi tulee joulu... joka taitaa madella tänä vuonna tai siltä se jo tuntuu...
  5. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Heips! Taas kännyllä kirjottelen joten voi olla kirjvirheitä... Pahoinvointia on välillä ei enää joka aamuista/päivästä. Voi miten mä luulin että voisin olla rauhallisin mielin ultran jälkeen mutta ei ni ei. Unohdin kysellä teiltä että supisteliko teillä jollain kohtu ultrauksen...
  6. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Jeee! Siellä hän huiteli menemään. Nenäluu,mahalaukku,virtsarakko ja aivot löyty :) oli 4 päivää isompi mutta ei muutosta laskettuun :) turvotus 0.8mm eli normaali! Jeee!
  7. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Apua tunnin päästä np-ultra ja en löytäny eilen muuta kuin istukan suhinan dopplerilla! Pitäkää peukkuja!
  8. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    dragonfly77 osanottoni :'(:hug: Luin eilen jo kirjoituksia mutta sitten aloin vaan itkeä vollottamaan ja jätin suosiolla kirjoituksen tähän päivään. Olen niin surullinen kun niin paljon menetyksiä tässä ryhmässä ja varsinkin nyt tämä viimeinen suru uutinen :ashamed: Lurtsille onnea hyvistä...
  9. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Poks poks poks 11+0 ja ne <3 äänet!!!!! Kunnes karkas enkä enää löytäny... mut ainakin nyt on henkis! Ihania uä kuulumisia! Onnea!!! Itellä tasa viikko tai no 6 päivää kun nyt on jo kello yli puolenyön ;) Mä ooooon niiiiin onnellinen! Öitä :)
  10. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Osaan taas kirjoittaa... :( anteeks sekalainen sepustus...
  11. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Heips;) Tääbon jotain aivan jäätävää... iltaan kun päästään niin kierin kivusta ja navan vieressä nyt ollu pari päivää kovempaa kipua. Kun seison suorassa niin kipu vetää kyyryyn... luin netistä että kun kohtu kasvaa niin monesti synnyttäneillä kohdun kasvu on voimakkaampaa tietyillä...
  12. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Neuvola käytäntöön... mä en tiedä miten täällä kunnassa oikeesti asiat menee kun äippäpolilla ollu viime ultrat... ja nyt kesän takia sinne taas mennään. Mutta verikokeet annetaan nyt siellä ultrapäivänä ja seuraava neuvola on vasta 7.7. Kai ne sit soittaa jos on poikkeavaa?!?!? Viimeraskaudessa...
  13. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Päiviä:wave: pampulalle kiitos uudesta pinosta :flower: Sarasofia voimia tulevaan :heart::hug: omanapa. Kauhu/pelko/synkät ajatukset valtaavat mieleni. Miksi tämä raskaus muka menisi hyvin, miksi juuri meille tämä vauva suotaisiin... entä jos hän onkin vaikeavammainen tai pahasti...
  14. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heipparallaa piiiiitkästä aikaan :wave: Niin paljon surullisia uutisia tullut täällä, kaikille hirmuisesti voimia jatkaa eteenpäin :hug: Lurtsille iso iso :hug: Alkoholi meillä on miehen kanssa vähän samat ajatukset kun molempien puolelta löytyy suurkuluttajia sekä alkoholisteja niin...
  15. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kirpalle voimia tulevaan... mutta niin rehellisyys maan perii ja epärehellisyys irtaimiston ;) Tänään vain yks pöntön halaus ja pari yökkiä kun keräsin koirankakat pihasta :D Viikonloppuna olis lapsemme synttärikekkerit ja mä olen nyt jo ihan loppu... ja sitä valehtelun määrää kun...
  16. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heips. Pahoinvoiville jaksuhalit! Vaikka itse odotti innolla omia oksuja ja huonoja oloja niin nyt kyllä kiitos max 3 viikkoa enää jaksan:D mä olen niin väsynyt ja vihainen kokoajan et sitten itkettää tuleeko tästä nyt yhtään mitään :snotty: Ihanan ultrakuvan oli joku laittanut. Itseäni...
  17. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heipparallaa :wave: Mä oooon niin väsynyt etten ole jaksanut raahautua koneelle kirjoittamaan mitään, kännykällä olen lukenut mutta sen kanssa kirjoittaminen vaatii liikaa keskittymistä:laugh: Pahaolo jatkuu :x samoin tää väsymys on jotain ihan sairasta |O siä. Tänään vedin 3...
  18. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Huomenta :flower: Parisuhteesta: ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä ja niistä 6 vuotta naimisissa. Meidän suhteeseen on mahtunut laidasta laitaan asioita. Nyt menee rauhallista jölkötystä eteenpäin meidän elämä ja tää on jotain niin omituista. Ehkä ikä tuo oman lisänsä tähän hommaan...
  19. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Moikka :) "Kohdussa hyvä raskauspussi,jossa säännöllinen ruskuaispussi ja sen kyljessä 8mm:n sikiökaiku; vastaa täsmälleen viikkoja. Myös hyvä syke näkyvissä 126/min !!! Ja mä näin hänet ja mä kuulin miten se sydän jumputti... ja mä oksennan... ihan koko päivän yökkiny!!! Jeee!!! Hullu mä...
  20. N

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Jeeeeeee!!!! Eka kunnon aamupahoinvointi :laugh: vartin yökkäilin, nyt alkaa olee normaali olotila et kyydis onki joku... noh tänään se selviää. Meen ultraan yksityisel, nyt täytyy vaan saada lapsoset hoitoon siks aikaa |O joskus mahdoton tehtävä mut toivottavasti tänään keksin jotain :D...

Yhteistyössä