Hakutulokset

  1. L

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    perheeseenkuuluu 2lasta ja minä ja mieheni sit tulee lemmikit 3kissaa 3pientäkanaa ja kukko sit 6isompia kanoja kolme aikuista pupuja sit on 3poikasta. sit kuuluu myös hevonen. :)
  2. L

    Onko rinnat kipeät?

    joo minulla on enne menkkojen alkamista rinnat pirun kipeät, ei ole alavatsa enään kun on kierukka. mut sen sijaan rinnat... :'(
  3. L

    MONTAKO PÄIVÄÄ PITÄÄ ODOTTAA, JOTTA KISSA KOTIUTUU?

    täytää vuoden.. mut mulla on ennustaa 3kissaa talossa.
  4. L

    Vauvoja suunnitteleville pitäis iskostaa jotenkin paremmin aivolohkoon, että...

    tohon minä yhdyn tos olen samaa mieltä!!!!!!!!
  5. L

    MONTAKO PÄIVÄÄ PITÄÄ ODOTTAA, JOTTA KISSA KOTIUTUU?

    meillä kissalla kesti 3päivää enenkuin kotiutu.
  6. L

    lappeenranta+lähin seudun äidit+lapset hoi!!!

    moi laitoin sulle ypostia :wave: :wave:
  7. L

    heppa ihmiset

    hei olisi kiva saada seuraa toisista heppa ihmisistä joko keskustaal täälä tai sähköpostin puolella. jos asut lähellä lappeenrantaa niin voitaisiin vaikka tavatakkin.
  8. L

    Kuinka "vähästä" tulit raskaaksi?

    ei edes yritetty lasta tehä mut kun odottelin et mankat alkaisi niin tuli tosi paha olo siinä vaiheessa tiesin et odotan lasta tiesin siinä vaiheessa et kumpi tulee tyttö tuli. sit pidettiin taukoa peti hommissa söin sit vähän aikaa pillereitä mut muisti sit petti enkä muistanut ottaa pilleriä...
  9. L

    -81 syntyneet äidit!!!

    hyvää uutta vuotta kaikille :flower: :flower: :hug:
  10. L

    -81 syntyneet äidit!!!

    -81 syntyneet äidit lista maria-81.....................................3v.poika nipanapa....................................2kk poika wertsukka..................................02 ja 06 santtu81.....................................tyttö 04 ja poika 06...
  11. L

    VALJAAT

    hei oisko kellään myynissä ajo valjaat hevoselle? hinta saisi olla 100e
  12. L

    Sijaisperheessä asuneet!!! HUOM!!

    joo minä olen asunut siesperheessä, siellä muuten olla vapaasti mut lauantaina piti siivota vessat ja omat huoneet ja imuroida, oli ihan kivaa asua siihen saakka kun sain käppä kaverin joka puhu itekseen ja käveli omaa puolta rinkiä mun hermo meni kun ei voinut keskittyä läksyihin ja halusin sit...
  13. L

    APUA!

    onneksi olkoon :flower: :hug:
  14. L

    -81 syntyneet äidit!!!

    nosto ylös päin
  15. L

    Kotiäidit, joilla väh. 2 lasta!!

    meillä on välillä käppä ihan sekasin minä siivoon silloin kunnolla kun tiedän et vieraita tulee meille. meillä on 5v. tyttö ja 3v. poika otan kuitenkin rennosti en jaksa välillä siivota niin sanon tytölle et ota edes se lasten huone vähän siistiksi ja lelut olohuoneesta pois . välillä on lapset...
  16. L

    minä kipeenä...

    hei . ole onnellinen kun on hiljasta eikä tarvii komennella lapsia,, mulla on kurkku tosi kepee ei kärsi jouda eikä syödä lapset kotona ihan kamalaa kun ei oikein ääntä lähe .... :headwall:
  17. L

    Aviomies kertoo näin:

    ei voi olla tosi :laugh: :laugh: :laugh:
  18. L

    On NIIN vaikeaa pitää toivoa yllä tässä tilanteessa, kokoajan huonoja uutisia :((

    valtavasti voimia :hug: tiedän tunteen minun kin äiti on ollut yli viikon sairaalassa siltä oli sappi kivet lähtenyt liikkeelle siltä otettiin soppi kivet pois ja sit tuli komplikaatio . :'( en enen pää tiedä minun äidistä kun asutaan niin kaukana toisistaan et kuulen siskoilta mitä...
  19. L

    Onko teillä kodissa ns. turhaa huonetta?

    on yksi huone, se on romu varastona viellä enenkun saadaa noi remontti tehtyä pois alta. :headwall:
  20. L

    8v tyttö löytyi ankkalammesta surmattuna 1.7km kotiaan

    :'( :'( :'( ei voi voi tytön vanhempia miten nyt täs selviää :'( :'(

Yhteistyössä