Hakutulokset

  1. L

    heppa ihmiset

    hei olisi kiva saada seuraa toisista heppa ihmisistä joko keskustaal täälä tai sähköpostin puolella. jos asut lähellä lappeenrantaa niin voitaisiin vaikka tavatakkin.
  2. L

    VALJAAT

    hei oisko kellään myynissä ajo valjaat hevoselle? hinta saisi olla 100e
  3. L

    ens viikon hommia

    eli nyt vaan yrittämään ens viikolla laittamaan vauva alkuun. kun noi kaksi on niin isoja että ei oikein sylissä viihy, ja on ollut kamala vauva kuumetta nyt sattu silleen sopivasti et alko pahat päivät niin ens viikolla mieheni kans puuhataan kivaa :) sit katotaa onnistuuko se meiltä vai ei...
  4. L

    AUTTAKAA MINUA TÄN ASIAN KANSSA !!!!

    siis kyseessä olisi miehen synttärit! sellä on muutaman kuukauden päästä synttärit ja en haluaisi ihan tavalliset vaan jotenkin et se muistaa pitkän pitkän aikaa ne yllätys synttäri!! mikä olisi neuvoksi auttakaa minua en keksi mitään sellasta jolla yllättäisin mieheni.. rakastan...
  5. L

    autakaa MINUA

    mistä löydän se kokeilu mikä koira rotu olisi parempi meille ja mitä se edustaa? löysin sen eilen mut nyt en löydä sitä täältä. autakaa minua! siinä oli joku netti sivu .
  6. L

    heppa ihmiset huomio !!

    siis kyseessä on sh-tamma 6-vuotias, kiltti ja lempeä luonteeltaan, ajolle opetettu, selässä käyty muutaman kerran. tämä ei ole aloittelijoiden heppa, vaan tarvitsee jämäkän ja napakan omistajan. terve ei omaa huonoja tallitapoja. ostan itelle valmiiksi kuolutetun ratsun siksi tämän myyn, kun...
  7. L

    apua kissa ja pupu ongelmaan???

    mellä on talossa 3 kissaa ja 1 pupu yks kissa on tottunut pupun läsnä olemiseen, mut nämä kaksi kissaa juoksevat karkuun eikä uskalla oikein oleskella samassa paikassa tämän pupun kanssa. mitä pitää tehä et nekin totuisi olemaan läsnä tämän pupun kanssa? äsken istuskelin ruoka...
  8. L

    ongelma yhen kissan kanssa

    meillä on 3kissaa ja yks niistä ei teidä mis sen paikka on muut kissat on löytänyt paikansa.... miten saan sen yhen kissan tietämään mis sen paikka löytyy? me muutettiin vuosi sit tähän taloon josta anoppi muutti toiseen taloon ja ne kissat ovat asuneet tässä talossa pennusta...
  9. L

    kani kysymys????

    mulla on kanin poikanen. tarviiko sitä viedä lääkäriin? tarviiko kanit rokotuksia?
  10. L

    lappeenranta/joutseno ja imatra

    täällä on äiti joka kaipaa juttu ja lenkki,kahvi seuraa, myös lapsille kavereita. minun perheeseen kuuluu tyttö 4v. poika 2v. ja mieheni. ja kotieläimiä. minulla on kyl auto käytössä, päivittäin. ottakaa rohkeasti yhteyttä :wave:
  11. L

    -81 syntyneet äidit!!!

    nyt kaikki -81 syntyneet äidit tänne!! itsellä on 4v. tyttö ja 2v. poika mieheni on -71 . meidän perheseen kuuluu myös eläimiä. asustellaan joutsenossa.
  12. L

    joutseno huomio

    hei olen kahen lapsen äiti, perheeseen myös kuuluu aviomies. kaipaan juttu ja lenkki seuraa, myös lapsille kavereita? lapset ovat 4v. ja 2v. ottakaa yhteyttä rohkeasti.! :)
  13. L

    heppa ihmiset

    hei kokeilen nyt et löytyykä heppa ihmisiä!!!! minulla on 2lasta ja 2kissaa, yksi hevonen. lapset ovat välillä minua auttamassa sen hevosen hoidossa, muuten hoidan sen yksin, kuletan sitä paikasta toiseen. se on kiltti 5v suomenhevonen. näin tuulisella ilmalla se on pikkusen...
  14. L

    hevos ihmise onko kellään loimia !

    täällä olisi yksi hevos äiti joka tarvii hevoselle talviloimea sekä sedeloimea? teetarjouksia!!!! :wave:
  15. L

    joutseno laiset äidit

    täällä on 24.v äiti joka kaipaa seuraa! mun perheeseen mies ja 2 lasta tyttö 3.v ja poika 1v. 6kk kaipaan kahvi ja juttu seuraa ja lapset kaipaa laikki toveria.
  16. L

    äitejä joutsenon ja lappeenrannan seutu

    täällä on äiti joka kaipaa toisia äitejä, kahvitteluun ja seurusteluun, käy myös ulkoilukin!!! ja lapset leikki kavereita :wave: :wave: asun itse joutsenossa, mut auto on käytössä, pääsen sillä vaikka lappeenrantaa tai lauritsalaan!!! Lauritsalan Äidit voivat ottaa myös yhteyttä...
  17. L

    koti synnytys

    minä synnytin toisen lapsen kotona alle tunnissa. ja mulla oli vieressä vaan tytär joka oli silloin 1v.8kk onko kukaan samallaista synnytystä kokenut??? olisi kiva kuula muitten mielipidettä.. =) synnytyksistä??!!!!
  18. L

    juotseno

    hei kaikki äidit.. olen päivisin yksin kotona pienten lasten kanssa, kun isäntä on töissä. olisi kiva saada kavereita, itelle sekä lapsille laikki kavereita.. lapset ovat 2.v7kk ja 1.v1kk. ottakaa yhteyttä!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä