Hakutulokset

  1. O

    kevätpäivän iloja..

    Kiva lukea iloinen viestisi. Täällä on niin ikäviä juttuja ja saa aina "piip" kun viestittelee. Mutta olisi kiva jutella kanssa enemmän. Olen itse 50-v 2.vuotiaan lapsen äiti ja juuri mummoksi tullut. Isä ja pappa on ollut yli 30 vuotta sama mies, eli outoa sekin täällä.
  2. O

    Äideille

    Ja saa aina moitteita, kun kertoo eriäviä mielipiteitä.
  3. O

    Terve

    Täällä olemme onnellisia ja itkettää taas. Lapsi tulee kun tulee. Miten voit sanoa noin?? Ja annastiina, olet varmaankin ymmärtänyt asiat väärin, kun luulet, että olen katkera. Miksi olette tuollaisia? Kai on pakko mennä muualle juttelemaan, kun täällä on niin sairasta! Siis minulla on ihanaa ja...
  4. O

    Moikkelis!

    Taas mulle!! Miten kehtaat iiik?? Jumala säätää ja määrää kai sen olet ymmärtänyt? Täällä sitä saa ymmärrystä osakseen aina. Ajatelkaa, ei saa aina tuomita. Lapsi on ihana tosi ihana, mutta onko ne hoidot jne. osa sitä asiaa??
  5. O

    Tuli vaan mieleen et onko teidän ikää koskaan hämmästelty tarhassa,eskarissa,koulussa..

    Vaikka olen näin vanha, ei kukaan ole luullut minua lapseni mummoksi, vaikka mummo jo olenkin. Mutta isä näyttää kyllä papalle ja olenkin sitä miettinyt, mille se lapsesta tuntuu. Vanhat äidit ja isät eivät ajattele, miltä lapsesta tuntuu, kun he ovat vanhoja ja lapset kasvavat.
  6. O

    Tosi monta feikkiä täällä

    Ei feikki vaikka jotkut mummerot väittää niin! :heart:
  7. O

    Moi Sabaeh

    Kerro kuinka voin laittaa sulle privaattiviestiä. :flower: Ja ihanaa eilistä naistenpäivää, vanhimmaisemme täytti 26 vuotta.
  8. O

    Moi Sabaeh

    Ette ole kommentoineet ny meikäperheen asioita?? Haluaisin viestitellä kanssasi, se pikkumyy ei taida enää olla täällä. Mutta minä viisikymppinen halveksittu äiti(ja olenhan vaikka muuta ajattelette). On ikävä lueskella juttujanne. :snotty: |O
  9. O

    2-vuotiaan nukkumaanmeno :o

    annat sen mennä niin? Sinähän se päätät, eikä hän. Oletko varmasti tosissasi kertoo 4 lapsen äiti ja sanoo ei saa nousta.
  10. O

    Miten saada lapselle painoa? Paino menee -20 käyrällä!

    No onko paino todellakin pudonnut noin? Meidän nyt 25 v oli yksivuotiaana 90++ ja 13++ ja nyt 187 ja 64, eikä rasvahappoja tai muuta
  11. O

    olenko ainoa 50 vuotias joka vielä vierailee täälä?

    Etpä ole Aada rakas- mutta et varmaankaan saa viestejä, kuten en minäkään |O
  12. O

    Terve

    |O |O
  13. O

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Onko taas tämä kaikki tarpeen?? Siis lonkkaa, lasta jne.. olkaa ilosia omistanne :kieh:
  14. O

    Vauvan odotus 45-vuotiaana

    Oletko samoilla linjoilla täällä muiden kanssa "hoitoja, tallinnaa, tiuhtiviuhtia ja muuta?? Haluaisin keskustella jonkun tervejärkisen kanssa, koska ei elämää voi itse päättää. vaikka täällä niin puhutaan hoidoista ja muusta sairasta!!
  15. O

    Vaihdevuosiketju

    Ja en ole aikonut hakea hoitoja, hikoilen jne. Ennen tämän vauvan syntymää samat oireet, joten en osannut raskautta ajatellakaan. Yällä on joskus vaikeaa, hiottaa ja ei nukuta. Samat oireet ovat jatkuneet, mutta tässä sitä mennään.
  16. O

    Vinkkejä toivottomille =)

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  17. O

    Vinkkejä toivottomille =)

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  18. O

    Vinkkejä toivottomille =)

    Miettikää, vaikka kuinka inhottava olenkin, onko ne hoidot tarpeellisia???? Maailmassa on miljoonia lapsia ilman äippää ja iskää! Ja mariskaa!!!
  19. O

    Vaihdevuosiketju

    Oli vaihdevuosioireita ja arvatkaapa, sitten syntyi vauva vuonna 2006 tosi nopeasti, ennätin olla todellakin sairaalassa 12 minuuttia! Tässä sitä nyt ollaan ja haluaisin muiden viestejä samasta asiasta. Ja muut lapset nyt 26- jne
  20. O

    Täysi yllätys!

    Mutta ei ilmapiiri ole mielestäni ollut ainakaan minulle positiivinen. Kun en "halunnut" vauvaa, nyt 2 vuotiasta ja kerroin siitä, niin täällä marmatettiin. Olisin halunnut jutella asioista äitien kanssa, mutta kaikki olivat hoidoissa jne. masentavaa. Lapset tulee jos on tarkoitettu ilman hoitoja.

Yhteistyössä