Hakutulokset

  1. smur-ffi

    Mummot omivat lapsen

    Mullakin menisi hermot tommoseen. ja on mennytkin. Mun anoppi on aivan karmea! En ole sen kanssa missään tekemisissä nykyisin. Jos se kyselee jotain, niin en edes kerro nykyisin sille mitään. Se vaan on ihminen, joka saa asiasta kuin asiasta aikaan ongelman :kieh:
  2. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea kaikille vauvan saaneille munkin puolesta :flower: :heart: Meille syntyi pikkuinen ja suloinen poika laskettuna päivänä 15.9. Painoa oli 3570g ja pituutta 51cm. Edeltävä päivänä kävin neuvolassa, jossa sanottiin edelleen sitä samaa mitä joka kerta monta viikkoa ennen vauvan syntymää. On...
  3. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Huonosti nukuttu yö taas takana |O Jalasta veti taas suonta ihan kiitettävästi monta kertaa, vessassa sai juosta tunnin välein ja supisteli oikein kipeesti useemman tunnin ajan ja kipu oli aaltomaista. Missään asennossa ei ollut hyvä olla :kieh: Vauva mutkelteli ja potki vimmatusti ja supparit...
  4. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Kiinnittymisestä on ollut puhetta täällä. Mä en ole tuntenut kahden edellisen lapsen aikaan mitään ihmeempää. Jos epämääräistä painon tunnetta ei lasketa, niin mitään ihmeellistä ei ole tuntunut :O Niin vaan tämäkin vauva kiinnittyi mun huomaamattani...
  5. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Neuvolakuulumisia...Tänään oli siis neuvola mulla. Vauva on kuulemma kunnolla kiinnittynyt ja lähtökuopissaan. Kun tiedustelin, että mahtaako mennä kovinkin kauan sen syntymään vielä, niin terkkari sanoi että voi syntyä ihan milloin vaan. Todellakin toivon sen olevan oikeessa! Mä en jaksa...
  6. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Mä kans haluisin tietää, että onko synnytys lähellä jos vauvan pää tuntuu selvästi alhaalla ja sisätutkimuksessa lääkäri sanoi, et selvästi tuntuu pää kun sormilla kokeilee. Lara oli tuolla aiemmin jo kysellytkin siitä. Itse en uskalla alkaa ropeltamaan ja kokeilemaan, että onko tosiaan ihan...
  7. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Imetyksestä munkin mielestä on outoa miten kaikki vaahtoaa koko ajan imetyksestä : / Jos ei tule maitoa, niin se on huono juttu, jos maitoa tulee liikaa niin sekin on huono juttu. Sit neuvolassa ihan kun syyllistetään niitä äitejä joilta imetys ei olekaan onnistunut :kieh: Mulla on itsellä...
  8. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Liisa71 vähän mä naureskelin yksinäni tolle sun kirjoitukselle miten teidän tyttö on koko päivän synnyttänyt vauvoja :laugh: Kovin kätevältä ja nopealta vaikuttaa tosiaan :D Oliskin oikeesti yhtä helppoa, kivutonta ja vaivatonta, että avaat vaan yökkäriä vähän, niin vauva onkin jo maailmassa...
  9. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Paljon onnea Seawindille pikkuisesta prinsessasta :heart:
  10. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Kaikilla täällä alkaa olla ihan samoja oireita :D Suppareita tulee ja ollaan suunnilleen valmiina lähtemään synnärille, mut sitten ne loppuukin kuin seinään :kieh: Kovin tutulta siis kuulostaa tulla tänne lukemaan :D Tosi monella on flunssaa tai nuhaa tai jotain muuta vaivaa. Jaksamista...
  11. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Meripihka mä kans oon enemmän kun tyytyväinen siihen, että synnärillä on rajoitettu vierailuaika :D Pysyy anoppi ainakin suurimman osan ajasta poissa mun silmistä. Vaikka ei tekemisissä ollakaan, niin en oikein malta uskoa, että malttaa pysyä poissa synnäriltä kun kuulee että vauva on syntynyt...
  12. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Huomenet :wave: Yöllä supisteli tosi kivuliaasti. Piti lähtee sängystä käbvelemään välillä, kun ei kärsinyt olla vaan paikallaan. Aamulla tilanne on kuitenkin ihan sama kun ennenkin. Ei tietoakaan synnytykseen lähtemisestä :kieh: Alkaa oikeesti ärsyttämään nää kivut ja vaivat ja silti ei mitään...
  13. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Linea negra oli mulla esikoisen aikaan ja kuopuksenkin aikaan se ilmestyi. Nyt ei oo mitään havaintoa mistään viivasta. Esikoinen siis oli poika ja kuopus on tyttö. Mun kohdalla tuosta viivasta oli siis mahdotonta päätellä sukupuolta :D Menninkäistyttö jaksamista flunssan kanssa :hug...
  14. smur-ffi

    Kolmatta odottavat 2010

    Poni tosi ihana lukee sun synnytyskertomus :flower: Sun synnytys on ainakin ollut nopee ja helppo, joskin varmaan tosi kivulias ilman mitään puudutusta =) Mulle eka synnytys kesti 7,5h ja toinen 4h. Nyt toivon suunnilleen yhtä nopeeta synnytystä, kun edellinenkin oli. Nopeempikin kelpaa kyllä :D...
  15. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Neuvolakuulumisia... Vauvan painoksi saatiin tällä kertaa 2800g-3000g kasvaa alakäyrällä. Ei kuulemma tule olemaan mun masussa laskettuun aikaan asti. Toivottavasti täti on oikeassa :D Kohdunsuu on auki pari senttiä, kanavaa jäljellä reunat ja kohdunsuu on pehmentynyt selvästi entisestään...
  16. smur-ffi

    Kolmatta odottavat 2010

    Neuvolakuulumisia... Lääkäri teki sisätutkimuksen, vaikka mulla oli varattu aika terveydenhoitajalle :D Kohdunduu on pehmentynyt entisestään ja avautunutkin lisää. Nyt jotain pari senttiä auki. Kanavasta on jäljellä reunat ja ei kuulemma tule menemään laskettuun aikaan asti :D Just ton mä...
  17. smur-ffi

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea ponille pikkuprinssistä :heart: Palstan uusi ulkoasu on ihan paska! Se on mun tuomio eikä siitä miksikään muutu :kieh: Kirjautuminen on vaikeeta, vanhat viestit on hävinny jonnekin ja muutenkin näyttää tökeröltä. Entinen oli paljon parempi :O Toivottavasti Kiiralla ei oole...
  18. smur-ffi

    Kolmatta odottavat 2010

    Ponille oikein paljon onnea :flower: Tää uus palsta opetuttaa tosiaan jonkin aikaa:eek: Entinen oli musta parempi, paljon selkeempikin. Mut ehkä tähänkin tottuu ajan kanssa. Mistä muuten voi nähdä ne viestit, jotka on kirjoittanut aiemmin? Ennen ne näki siitä, että painoi omaa nickiä niin...
  19. smur-ffi

    Jos on tilannut jotain, mut jättääkin paketin hakematta postista?

    Käy paketti postista ja avaa se ja sitten vaan laitat vaatteet takaisin asiakaspalautuksena. Laita syyksi vaikka, että et ollut tyytyväinen tuotteisiin tms. Palautusaika on netistä tilatessa mun mielestä kuitenkin se pari viikkoa.
  20. smur-ffi

    Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

    Pakko kyllä myöntää, että entinen oli paljon parempi :whistle: Mut kai tähänkin ajan kanssa tottuu. Jotenkin vaan entinen oli musta paljon selkeempi ja helpompi käyttää.

Yhteistyössä