Hakutulokset

  1. I

    Millä siistitte alapään karvat?

    Joo, mulle on tehty sama temppu ties kuinka pitkän ajan ennenkuin huomasin :kieh: . Sitten tuli äkkiä taloon vaaleanpunainen mikälie höylä.
  2. I

    Millä siistitte alapään karvat?

    Kyllä ehdottomasti jos höylällä niin sitten giletten mach 3 tai mach 5. On jopa helpompi huuhdella kuin yksiteräinen vaikka ei ehkä uskoisi. Mikä tärkeintä, heti kuuman suihkun jälkeen tai mielellään kuumassa suihkussa niin ei "revi" se höyläys.
  3. I

    Nurmikon paikkaus ja kylvö?

    Olen ajatellut tuota hiekkaa mutta olen ajatellut että se tukehduttaisi nurmikon? Hiekka olisi sinänsä hyvä ettei tulisi sitä multaa ja savea lasten mukana sisälle.
  4. I

    Nurmikon paikkaus ja kylvö?

    Hei. Oisko tietoo? Viime kesänä kasvatin nurmikon mutta siitä tuli liian harva ja maaperä on kai liian savinen. Ajattelin että siihen päälle laittaisin 1cm kerroksen multaa ja kylväisin uutta siementä. Jaksaako se vanha nurmikko kasvaa sieltä läpi? (hyvä olisi) ja milloin voin aloittaa tämän...
  5. I

    Mikä on paras sää perustaa nurmikko?

    Hei. Oisko tietoo? Viime kesänä kasvatin nurmikon mutta siitä tuli liian harva ja maaperä on kai liian savinen. Ajattelin että siihen päälle laittaisin 1cm kerroksen multaa ja kylväisin uutta siementä. Jaksaako se vanha nurmikko kasvaa sieltä läpi? (hyvä olisi) ja milloin voin aloittaa tämän...
  6. I

    Siskosten välinen taisto

    Tuossa voisi olla ideaa että keskittää enemmän huomiota lyötyyn. Elikkä toruu ensin lyöjän ja sitten paijaa lyötyä vähän runsaammin. Tähän mennessä on keskitytty ehkä liikaa torumaan lyöjää, jolloin hän saa huomiota. Hyvä! Kokeillaan. Niin ja kiitoksia myös MLL linkistä. Enpä ole tiennyt moisesta.
  7. I

    Kasvatusneuvoja pienien siskosten taistoon?

    Noin juuri on yritetty. Ehkä se siitä ajallaan loppuu sitten. Vielä vinkkejä?
  8. I

    Millä siistitte alapään karvat?

    Partatrimmerillä ja höylällä. Saa kait tähän miehetkin vastata? B)
  9. I

    Kasvatusneuvoja pienien siskosten taistoon?

    Terve. Olisi tässä kasvatusmenetelmästä kysyttävää. Elikkä nuorempi tytär on 5kk ja vanhempi 1v ja 5kk. Ongelmana on se että vanhemmalla on tapana lyödä tuota nuorempaa, enkä oikein tiedä miten sen tavan saa pois kitkettyä. Itse en ala tietenkään vanhempaa lyömään kostoksi. En myöskään...
  10. I

    Siskosten välinen taisto

    Terve. Olisi tässä kasvatusmenetelmästä kysyttävää. Elikkä nuorempi tytär on 5kk ja vanhempi 1v ja 5kk. Ongelmana on se että vanhemmalla on tapana lyödä tuota nuorempaa, enkä oikein tiedä miten sen tavan saa pois kitkettyä. Itse en ala tietenkään vanhempaa lyömään kostoksi. En myöskään...
  11. I

    KERTOKAA HYVÄ ITKUHÄLYTIN

    Vanttu80. Eipä mulle tullut mieleen tuo vaihtoehto. Hyvä idea. Vaan kuinkahan nuo akut on kunnossa vuoden parin päästä...?
  12. I

    KERTOKAA HYVÄ ITKUHÄLYTIN

    En tiedä mihin tuollaisia matkoja tarvitsee? Ehkä se on vaan "teho"? Kuuluu vaikka läpi harmaan kiven siihen max 20m matkaan johon sitä tarvitaan? Tai jos joitakin noista voi käyttää radiopuhelimina myös niin sitten ymmärrän paremmin. Vastasinko kaikkien puolesta? =)
  13. I

    KERTOKAA HYVÄ ITKUHÄLYTIN

    Moi. Tarvetta saattaisi tuollaiselle olla. Näyttää löytyvän muutamaa avent mallia. SCD 463 on noin 30-40 ? halvempi, onkohan se myös hyvä? Kokemuksia?
  14. I

    Kuinka paljon lapsen piirteet muuttuvat ensimmäisen vuoden aikana

    Enpä tiedä oleellisesta mutta kyllä se lapsi muuttuu ulkonäöltään. Kumma juttu mutta minusta meidän lapsi on aina ollut kaunis ja silti hän muuttuu kauniimmaksi joka päivä :) Ymmärtääkseni poskipäät ja suuremmat vivahteet tulevat vasta esiin joskus 12 vuotiaana.. Silmien mallista en tiedä...
  15. I

    Meidän 10kk ikäinen poika tippui tänään ostoskärryistä :(

    Meillä vauva on 10 kk ja alkanut juuri nyt yllättäen ponkailemaan ylös joka paikasta. Esim syöttötuolista. Yllättäen kun vauva noin tekee, on sitä aika vaikea arvioida ja ennustaa kun ei se vauva ennenkään noin ole tehnyt. Älä siis tunne syyllisyyttä. Yritä vain ottaa opiksi niinkuin me kaikki...
  16. I

    Onko normaalia rakastaa toista vanhempaa enemmän?

    Minä olen rakastanut aina isää enemmän.. en ole varma olenko normaali :laugh: Varmasti on ihan normaalia pitää toisesta enemmän kuin toisesta ja sekin voi muuttua iän myötä. Ihminen muuttuu koko ikänsä.
  17. I

    Voiko pilkkoa keittoainekset valmiiksi huomiselle?

    Ei mee huonoksi. Huoletta vaan. Keittämisen jälkeen on syytä jäähdyttää soppa nopeasti vaikka kylmässä vedessä tiskialtaassa, välillä sekoittaen ja sitten sopan jäähdyttyä soppa jääkaappiin niin voi antaa vielä lapselle seuraavanakin päivänä ja itse voi soppaa maustaa ja syödä vielä huoletta...
  18. I

    Heittäkääs esimerkkejä elatusmaksujen suuruudesta, olkaa niin kilttejä.

    Ja kukahan sen ex- kusipään valitsi isäksi?
  19. I

    eiks tääl ole porukka muistanu käydä paskalla vai mikä kiristää?

    Herneet pois nokista nyt vaan :)

Yhteistyössä