Hakutulokset

  1. N

    Lapseni rikkoi kirpputorilla lasin

    Meilläpäin kirppiksillä on lasten leluja leikkimistä varten vai oliko pöydistä ottanut rattaat yms..
  2. N

    Ehdotteluviestejä?

    Onko muille tullut kyseisiä viestejä? Hello,dearest My name is Grace John .I'm a 23 years old lady. I found your interesting profile here and it inspired me.(kaksplus.fi) I have discovered you as my real partner for life and want to have a serious love relationship with you. IF you are...
  3. N

    Korvike vauvat, paljonko syö? ikä n.3kk

    Meillä tyttö syö vaihtelevasti 140-180ml kerralla n.3-4h välein ja yöllä kerran 200ml
  4. N

    Mistä oma kuva kakkuun?

    Tietääkö joku mistä voi tilata kun confetilta ei enää saakaan tilattua?
  5. N

    Mitä varten digikameroissa on

    Me hommattiin ladattavat patterit eka kameraan jossa oli patteripaikka
  6. N

    Haluan jo synnyttämään...!!

    Jaksamista.Mulla on viikkoja vasta 35 ja olen kohta totaalisen kypsä tähän odottamiseen
  7. N

    S-tilin ylitys

    Niin tai laittaa heti tilille rahaa.Mulle kävi joskus noin ja en huomannut niin lasku tuli kotiin jolla pystyi maksamaan
  8. N

    Tulipa tehtyä perjantai aamuinen suursiivous

    Täällä sama homma.Mä olen huomannut,että lattialasta auttaa huomattavasti kun kerää sillä eka kaikki lasten lelut yms. keskelle lattiaa ja siitä koriin,mutta helppoa se kyykkiminen ei todellakaan ole enäö ja viikkojakin vasta 34+5
  9. N

    Miten s-bonukset maksetaan?

    Mun mielestä niin,et jos on s-tili kortilla niin ne menee sinne ja jos ei niin tulee lapulla ilmoitus kotiin jolla ne voi käydä lunastaa. Itsellä ne menee tilille joten en ole ihan varma.Kysy kassalta
  10. N

    onko tää paljon??? vai liikaa?? :)

    ei mun mielestä ole paljoa tullut
  11. N

    voinko alkaa vaihtamaan kukkiin jo multia?

    voi mielestäni jo alkaa vaihtamaan
  12. N

    Masutuubin hinta

    Mä maksoin muistaakseni alessa mustasta tuubista 13? ei ja kerran pitänyt joten se kyllä joutais vaikka myydä pois.
  13. N

    Jaahas se olis sit tiedossa vapaa vkl

    Uskallatko etukäteen kehua? :o meillä piti olla viime viikonloppuna vapaata tosi pitkästä aikaa ja anoppilaan päästiin lasten kanssa niin nuorimmainen alkoi oksentamaan ihan yhtäkkiä :( Onnea viikonlopppuun
  14. N

    Onko kenenkään lapsi alkanu puhua vasta yli 2vuotiaana?

    Meillä poika just 2v eikä vielä puhu kuin max 2 sanaa.Odotellaan ihan rauhassa
  15. N

    VHS-kasetin paino?

    250g
  16. N

    Hoitajalle korvaus

    Hoitaako joka päivä sen 4h? Aika paljon työtä jos ei "palkkaa saa"
  17. N

    4-5 lasta...kuinka iso asunto?

    Muksuja kohta neljä.2makkaria ja neliöitä n.112 laajennus mielessä
  18. N

    G aamupalanne

    voi nam
  19. N

    Kuinka monta kirjaa olet näistä lukenut?

    1 olen noista lukenut.Härkösen häräntappo aseen.Luen ihan älyttömästi kirjoaja,mutta vissiinn vääränlaisia :laugh:

Yhteistyössä