Hakutulokset

  1. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Moikka taas :) Pitää tulla täältä hakemaan tukea!! Kirjottelin keväällä tässä ketjussa ja sain laihdutettua silloin n.10 kg (muistaakseni), yhteensä olen laihtunut 14 kg, paino on nyt noin 52+jotain. En vielä laita mittoja/punnituksia, koska jouduin syömään hurjan määrän lääkkeitä...
  2. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tässäpä pikaisesti punnitustulokset. Jotka ovatkin sen mukaiset että flunssaa ollaan podettu (liikkumiset siis vähäisemmät) ja hiilariherkkuja nautiskeltu ;) Mutta tästä jatketaan taas!! Alkupaino: 66.5kg Paino nyt: 56.9 kg Pudotusta viime viikosta: -0.4kg Pudotusta yhteensä: 9.6kg...
  3. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hyvä verona81, tosi hyvä aloitus ja heti pääsit seuraavalle kymmenluvulle :) Siitä se lähtee ja sullahan niin pieni hetki vasta synnytyksestäkin!! Kohta huomaatkin että ensimmäiset 5kg on lähteny ja kun tuloksia tulee niin on motivaatioo jatkaa. Nam, ne minisuklaamunat on niiiin hyviä :p Mä en...
  4. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Miten sitä pystyis olemaan erossa noista herkuista!!! Siis suklaasta varsinkin! Ja tulipa iso säkillinen irttareitakin viikonloppuna syötyä :ashamed: ! Onneks kuitenkin paino tippui... Maanantai ois ehkä paras punnituspäivä niin tulis ehkä viikonloput otettua tiukemmin eikä tulis repsuiltua...
  5. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tervetuloa hoikistuvaan joukkoomme isokeiju ja verona!! Ihana manta, kiitos kauniista sanoista :) Minkälaista diettiä noudatat? Kyllä minäkin saan tästä palstasta niin paljon tsemppiä jatkaa painon pudotusta. Pakko yrittää pysyä ruodussa kun ei ilkee tänne muuten painoja ilmotella ;)...
  6. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Alkupaino: 66.5kg Paino nyt: 59.0kg Pudotusta viime viikosta: -1.5kg Pudotusta yhteensä: 7.5kg Tavoite: (55)-58kg Matkaa tavoitteeseen: 1kg Jes, hyvä viikko :) Parin viime viikon aikana olen syönyt vähän enemmän hiilareita eli näyttäis siltä että mulle ihan minimaalisen alhaiset...
  7. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    ONNEA _kristiina_ tavoitepainon saavuttamisesta :flower: Ihana tunne varmasti kun on tavoitteessaan onnistunut! Minun viikko meni ihan hyvin, syömiset on pysyny hyvänä ja dieetin mukaisena. Karkkipäivän pidin, vähäsen 70 % suklaata ja muutama "tavallinen" karkki. Jumpat ja juoksut suunnilleen...
  8. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hienoa manta!!! Ja kaikilla muillakin paino tippunut tosi hyvin :) Mulla tämä viikko ei ollut niin tiukka, pari herkkua tuli syötyä... Mut nyt uus viikkoa ja kunnolla ruotuun eikä herkun herkkua. Liikuntaa on ollut kyllä kohtalaisen hyvin, 4xjumppaa ja hölkkää yhteensä ehkä 20 km. Mua harmittaa...
  9. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    No niin, taas on viikko mennyt ja tässäpä punnitustulokset: Alkupaino: 66.5kg Paino nyt: 62.0kg Pudotusta viime viikosta: -400g Pudotusta yhteensä: 4.5kg Tavoite: (55)-58kg Matkaa tavoitteeseen: 4.0kg Jumppailtu on ahkerasti ja pari karkkiakin maisteltu pitkästä aikaa ;) Ensi viikolla...
  10. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Aurinkoista torstaita kaikille =) Täällä kans jumittelua ilmassa, mut onneks sit sainkin ihan viime päivinä tipautetta vaakan lukemia!! Masentavaa tuo jumittelu... Mut pitää vaan jaksaa jatkaa, sitä vaan miettii että tekeekö/syökö jotain väärin. Tässä kuitenkin tän päivän punnitukset...
  11. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Vähän myöhässä, mutta tässä torstain punnitukset: Alkupaino:66.5kg Paino nyt:63.3kg Pudotusta viime viikosta: -1.1kg Pudotusta yhteensä: 3.2kg Tavoite: (55)-58kg Matkaa tavoitteeseen: 5.3kg Nyt maanantaista lähtien paino pysynyt samassa tai vähän välillä noussut ja taas tippunut...
  12. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tässäpä minun ensimmäisen viikon rimpsuni: Alkupaino:66.5kg Paino nyt:64,4kg Pudotusta viime viikosta: -2.1kg Pudotusta yhteensä: 2.1kg Tavoite: 58kg Matkaa tavoitteeseen: 6.4kg Elikkä niillä nutrileteilla (n.800 kaloria päivässä) olin eka sen 5 päivää, jonka aikana lähti suurin osa...
  13. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    primpalicious miltä tuo orlistat sandoz vaikuttaa? manta kiitos tervetulotoivotuksista ja onhan se pudotus pienikin pudotus! Hienosti ootte kyllä kaikki painoa tiputtaneet, ehkä minäkin siihen pystyn :) Minä oon nyt tuota nutrilettia uskollisesti syönyt ja tänään ois viimenen päivä...
  14. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Moi! Pääsisinkö mukaan ryhmäänne :) Ensimmäistä kertaa elämässäni olen aloittelemassa "oikeaa" laihdutuskuuria! En ole hirveän ylipainoinen, mutta ylimääräistä on kertynyt... Pituus 164 ja painoa 66.5kg. Ajattelin käydä tänään ostamassa Nutriletin 5pv kuurin, jos sillä saisi hyvän alkuvauhdin...
  15. E

    Testeistä

    Älä sunni vielä luovuta!! Mulla on kokemusta että pregcheck antoi haamujen haamujen haamun, siis tosi haalea vaalea viiva ja parin päivän päästä siitä digillä "ei raskaana", no jatkoin testailuja ja pikku hiljaa (mutta hitaasti tosin) viiva vahvistui, eli olin raskaana! Ja olen edelleen, nyt...
  16. E

    Keskenmenon jälkeen uusi raskaus

    Hei ja pahoittelut keskenmenosta :hug: Minulle tuli keskenmeno 7+0, alkio oli uä:n perusteella menehtynyt jo viikolla 5+?. Mutta nyt asiaan, eli mekin annoimme heti mahdollisuuden uuteen raskauteen ja huomasin ovulaation kolmen viikon päästä siitä kun keskenmenovuoto oli alkanut (menkkoja...
  17. E

    Kuvia plussatesteistä

    Kiitos onnitteluista :heart: Raskaana siis ollaan ja ekaa ultraa odotellaan että pääsee näkemään pienen pienen sykkeen :heart: Tsemppiä ja onnea matkaan kaikille muillekin raskautuneille ja niille jotka sitä toivovat!
  18. E

    Kuvia plussatesteistä

    Taas tänään testi tehty (pari tuntia oli pissa rakossa)... Ja kuva tässä: Aijaa.com - 7612270.jpg Tässä kaikista kolmesta kuva: ylin 1.3.2011, dpo hyvin epävarma EHKÄ 11-12 keskimmäinen 2.3.2011 alin 3.3.2011 Aijaa.com - 7612271.jpg
  19. E

    Kuvia plussatesteistä

    mur-mur: Kiitos, kaikki plussa-puhurit otetaan ilomielin vastaan!! Lisäsin paremman kuvan tohon edellisten jatkoksi... tiuhti_:: Hurjasti tsemppiä sinulle! Ja toivotaan parasta:heart:
  20. E

    Kuvia plussatesteistä

    Minnuska89: Onnea onnea :flower: Tosi hyvin viivat vahvistuneet!! Huikee tunne varmasti! Tässä olisi pari kuvaa tänä aamuna tehdystä testistä: Aijaa.com - 7605960.jpg Aijaa.com - 7605959.jpg On se vahvistunut eilisestä (ainakin kun livenä vertaa)!! Eli on mulla kai toivoa ettei se...

Yhteistyössä